اجرای نما بهتر از ست گودین انجام دهید

باید به این موضوع دقت کرد که نورپردازی بخشی جدانشدنی از طراحی نما محسوب میگردد. شیشهها به دلیل جنبه زیباشناختی متمایزی که نسبت به سایر مصالح در نماهای مدرن به دست میدهند در ساختمانهای تجاری زیادی به کار برده میشوند. در زیر میتوانید نمونههای شاخصی از انواع نمای تجاری مدرن فلزی را مشاهده کنید. در صورتی که می خواهید چنین نقشه ای را در نمای مدرن ساختمان اجرا کنید، توصیه می شود ساختمان را در قالب یک حجم یکپارچه از کنار هم قرار گرفتن چند مکعب در نظر بگیرید و ترکیب آن ها را به بهترین شکل تصور کنید. به جرات می توان گفت شما کلیه ساختمان هایی را که به آن ها می روید، توسط نمایشان به ذهن می سپارید. گاهی در چارچوبهایی مشخص شده در نما به کار برده میشوند و گاهی نیز دارای چهارچوبهای مجزا و مستقلی برای خود هستند که در این صورت به آنها کرتینوال گفته میشود. شرکت هیرادانا بعد از اتمام طراحی و تصویب طرح توسط کارفرمایان محترم نقشه های اجرایی (فاز2) را ارائه خواهد داد و در تمام طول اجرای پروژه نظارت خواهد داشت تا کلیه ی مراحل به صورت دقیق و مطابق با طرح پیش رود . در برخی موارد طراحی نمای رومی با سنگ تراورتن صورت می گیرد. C᠎on te᠎nt h᠎as be en cre ated with G SA Con tent᠎ Gen​erator Demov​ersion !

اجرای نما چیست؟

از آنجا که نمای ساختمان ها سازنده بدنه شهری هستند؛ در بسیاری از شهرهای بزرگ جهان ، قوانین و مقررات خاصی در رابطه با شکل ظاهری و بدنه شهر وضع شده است. زیرا اجرای اون ها سخت، زمان بر و پر هزینه است. مقاومت بالا از مهمترین مزیتهایی است که افراد را نسبت به استفاده از آن در نمای تجاری مدرن ترغیب میکند از سایر مزیتهای آن میتوان به صرفه جویی در هزینههای اجرای نما و سرعت اجرای بالا اشاره کرد. این نوع رنگ آمیزی علاوه بر اینکه از نمای خارجی بنا محافظت میکند با کارکرد بالای خود و ممانعت از نفوذ رطوبت به داخل ساختمان از این قسمت نیز، محافظت میکند. مسلما نما یک ساختمان تجاری با یک ساختمان مسکونی تفاوتهایی دارند که در نگاه اول نیز هویدا است. صفحات فلزی که در این نوع از نماهای مدرن در ساختمانهای تجاری استفاده میشوند به طریق مهندسی فرآوری شدهاند. مصالح به کار برده شده در طرح های مدرن، غالبا بتن، سنگ، چوب، فلز و شیشه می باشند. هدف عمده بسیاری از طراحان در استفاده از فلز در نمای ساختمانهای تجاری دادن جنبهای لوکس به آن است و به همین دلیل هم در ترکیب با شیشه و بتن به کار برده میشود.

را با توجه به این قپانها نصب کنیم .

سرامیکها که انواع مختلفی دارند به دلیل تنوع بالایی که در طرح و رنگ دارند در سالهای اخیر استفاده از آنها در اجرای انواع نمای تجاری مدرن افزایش یافته است. در ادامه به اصلیترین این نماهای مدرن اشاره شده است. بدین ترتیب چنانچه در سویی راجع به زندگی سخن رانده شود، و در سوی دیگر از مکان، چنین چیزی بی معناست. زیرا شناختن کانی های سازنده ی سنگ ها اطلاعات زیادی رو راجع به خواص سنگ مورد نظر در شرایط محیطی و جوی مختلف به ما میدن. به طور کلی در هنگام استفاده از سبک کلاسیک در طراحی داخلی، دکوراسیون یا حتی طراحی نمای یک فضا، بهتر است از رنگ های گرم و صمیمی مانند کرمی و نسکافه ای و رنگ های مشابه آن ها استفاده کنید. ضوابط به این موارد محدود نمیشوند و با جزئیات بیشتری هستند. را با توجه به این قپانها نصب کنیم . به گونه ای که نمای ساختمان ساختار درونی را نیز منعکس می کند. طراح میتواند نما را به عالیترین حد ترکیب معماری برساند و یا آنرا تا حد یک سطح بدون طراحی و فکر رها کند. تناسب رنگ از دیگر شروطی است که یک نما را به مطلوبیت می رساند. در اجرای نماهای مدرن تجاری از مصالح و طرحهای بسیار مختلفی میتوان استفاده کرد و بر خلاف نماهای کلاسیک و مینیمال نمیتوان چندان محدودیتی را برای آن در نظر گرفت. Data h as ​been c​reated by G᠎SA Con tent Generat᠎or D​em over sion .

گزارش بی طرفانه سؤالات بی پاسخ را در نمای خشک آشکار می کند نمای خشک تکنیک|نمای خشک – درس‌ها کشف از Google}

کامپوزیتها از آن دسته مصالحی هستند که تقریباً منحصراً در نمای تجاری استفاده میشود. از هر مصالحی که فکرش را بکنید، از شیشه تا آجر، میتوانید در ترکیب با یکدیگر استفاده کنید. ما در این مقاله سعی میکنیم در مورد ابعاد و ویژگی های نمای مدرن اطلاعات مفیدی را در اختیار شما قرار دهیم تا با مطالعه و بررسی آن به بهترین انتخاب در متریال و نوع نما و چگونگی اجرا و پیاده سازی آن برسید. نماهای تر بعد از 10 تا 15 سال نیازمند تخریب و بازسازی هستند، اما عمر مفید انواع نمای خشک به 50 سال هم میرسد. اگرچه نماهای بتنی یا سیمانی تنوع کمی در طرح رنگ دارند اما هماهنگی بالایی با مصالحی از جمله آهن، شیشه و چوب دارند و از این رو بیشتر در ترکیب با این مصالح استفاده میشوند. اگرچه کامپوزیت عمدتاً به تنهایی در اجرای نمای ساختمان به کار برده میشود اما ترکیب آنها با مصالح دیگر نیز جنبههای زیباشناختی خوبی را به دست خواهد داد. نمای یک ساختمان بهتر است به صورتی طراحی شود که علی رغم خاص بودن با ساختمان های مجاورش نیز هماهنگی داشته باشد و خط و خطوطی از نماهای موجود در آن منطقه در طراحی نما به چشم بخورد.

آنچه پنتاگون می تواند در مورد نمای خشک مدرن به شما بیاموزد

اگر شما این مقاله آموزنده را دوست داشتید و می خواهید اطلاعات بیشتری در مورد شرکت اجرای نمای سرامیک خشک لطفا از سایت ما دیدن کنید.

دیدگاهتان را بنویسید