اجرای نما تنظیمات: 5 عملی ایده

امروز افتخار داریم که بگوییم شرکت نویان نما پس از گذشت یک دهه فعالیت مستمر با فراز و نشیب ها و پیشرفتهای متفاوت ، وهمچنین با استفاده از تکنولوژی روز دنیا بر پایه درک فنی متخصصین و شاغلین مجموعه، توانسته است با جلب رضایت مشتریان، یار و همراه شما در پروژه های ساختمانی باشد و تجربه ای درخشان در ایفای تعهدات خود به عنوان یک شرکت مطرح پیمانکاری داشته و توانسته است ظرفیت های بالای خود را در در عرصه های اجرای نمای خشک شامل: سرامیک خشک،سنگ خشک،نمای کرتین وال،نمای کامپوزیت،نمای سمنت برد،نمای استرچ متال،درب و پنجره های آلومنیومی و لوور ثابت کند. در سازه های شیشه ای ساختار شبکه های مسطح و هندسی، رفتارهای مختلفی در سازه ساختمان را دارد. بر همان اساس، نما سنگی ساختمان دستهبندی میشود. این ترکیب شیمیایی عمدتاً گرانیتی به رنگ قرمز، صورتی، خاکستری یا سفید میدهد که دانههای تیرهرنگی در سراسر سنگ مشاهده میشود. C​on᠎te nt was created by behsaznama Conte nt Gener ator Dem oversion᠎.

سیستم های مدرن نما

اتصال ها و بست های اسپایدر که همگی استیل است و به حالت چنگکی دارای اتصالی به شیشه است. پس از مهیا شدن فضا و پایان یافتن کارهای مربوط به سنگ کاری، لوله های استیل با ضخامت زیاد با کمک بست های ویژه ای به کف و سقف نصب می گردد و بعد بست های اسپایدر که غالبا x و y می باشند توسط جوش آرگون به لوله ها وصل می شود و بعد از جوشکاری ابعاد شیشه اسپایدر دقیقا نوشته می شود و جهت تعبیه شیشه ها آماده می شود. امیدواریم که با کوشش و خلاقیت متخصصین جوان و با بهرهگیری از پشتیبانی بیدریغ اساتید باتجربه خود بتوانیم گامهای مؤثرتری در صنعت ساختمان برداریم. برای نمای ساختمان از سنگهای بادوام و مقاوم استفاده میشود تا در برابر عوامل مختلف محیطی دچار آسیب نشوند. اما استفاده از سنگهای صابون، آهک، تراورتن در بخش دکوراسیون سنگ کاری دیوار داخلی حمام صرفه جویی در هزینه ها و نوعی ایده ارزان و جذاب میباشد. تا چند سال پیش مشاوره نما در هند تقریباً وجود نداشت و شناسایی مشاوران نمای تمام وقت معتبر دشوار بود ، چه رسد به مشاورانی که تمام جنبه های این زمینه کاری را پوشش می دادند.

از جمله علت هایی که امروزه به استفاده از سنگهای تراورتن روی آوردهایم طرح زیبای آنها همچنین به علت وجود سوراخ ها و روزنه ها در این نوع سنگ ها انقباض و انبساط را دفع می نماید و مقاومت خوبی نسبت به سنگهای مرمریت دارا می باشد و به علت نرمی که دارد از لحاظ برشکاری نسبت به سنگهای دیگر بسیار راحت تر بوده و می توانیم نقش نگار بیشتری بر روی آن در بیاوریم . به بیان دیگر نسبت درون و برون یکی از مهمترین فاکتورهای طراحی است که رعایت تطابق پلان نما، مقطع و جزییات را به همراه دارد. بادبندها و استراکچرهای کاملاً محاسبه می شوند و اسکلت اصلی نما را شکل می دهند. نیاز به محاسبه های سازه ای و کنترل به وسیله مهندسان عمران به نسبت سیستم های مشابه نظیر نمای کرتین وال که نرم افزار ساده ای می تواند کار محاسبات آن را انجام دهد. با استفاده از صنعت و تکنولوژی آجرهای امروزی نسبت به قدیم، کیفیت بالاتری دارند و در اندازههای مختلفی تولید میشوند. از آنجا که امروزه نمای ساختمان های زیادی به این سبک طراحی شده، به راحتی با نگاه کوتاهی به آن ها می توانید متوجه این ویژگی ها شوید. اما جلوهای که سنگها به نمای ساختمان میبخشند بینظیر است.

5. تاثیر مهارت سیمان کار در اجرای نما: از مهم ترین مواردی که در نمای سیمانی باید به آن توجه کرد ، سپردن کار به تیم متخصص و باتجربه است . بله صحیح است. در زمان ساخت نما می توان از چندین متریال که تقریبا مقاومت بالا و مشابه (Similar) داشته باشند استفاده کرد. طراحی و ساخت سازه های نمای اسپایدر آمیزه ای از هنر و فناوری روز دنیا است که در معماری جدید مدرن با نظرات و شیوه های گوناگونی صورت می پذیرد. مشاوره نمای در هند ، طی یک دوره نسبتاً کوتاه مدت ، از یک تخصص تقریباً غیر موجود به یک منطقه رشد بالقوه در صنعت ساخت و ساز تبدیل شده است. نکته ی مهم درباره ی استفاده از این سنگ در ارتفاع بیش از یک متر اسکوپ کردن آن است در غیر این صورت استفاده از آن در ارتفاع بالای یک متر مجاز نیست. تیترهای مطالب این صفحه: ✔ نکات مهم برای اجرای نمای سرامیک حیاط↓ ✔ اهمیت استفاده از نمای سرامیک جدید حیاط↓ ✔ویژگی های نمای سرامیک حیاط چگونه است؟ ↓ ✔ روش اجرای نمای سرامیک حیاط ارزان↓ نکات مهم برای اجرای نمای سرامیک حیاط امروزه شاهد استفاده از سرامیک در بخش نما ساختمان هستیم.

برای کسانی که هر گونه نگرانی در مورد دقیقا کجا و همچنین راهنمایی در مورد چگونگی استفاده از مصالح نمای خشک ، شما احتمالا می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید