اجرای نما را می خواهید؟

از این اتصالات برای پوشش نما استفاده می شود. نمای سرامیک خشک از جدیدترین نماهای ساختمانی است که د سراسر دنیا در حال اجرا می باشد. نمای سرامیک خشک جزء نماهایی است که امروزه طرفداران زیادی پیدا کرده است. وقتی یک معمار، نما را طراحی می کند، فاکتورهای زیادی را در نظر می گیرد. یکی از نماهای خشک که امروزه مورد استقبال زیادی قرار گرفته است سرامیک خشک می باشد. یکی دیگر از سنگ های نما با قیمت مناسب سنگ قیمت اجرای نمای خشک تراورتن تکاب است. پس از عملیات ساختمان سازی،سنگ باید از گرد و غبار،ملات و دیگر ذرات پاک شود.هنگام برداشتن و جمع کردن داربست ها نیز باید مراقب بود که لکه های زنگ از لوله ها به نما نپاشد و به آن ضربه وارد نشود. سنگ دود و گرد و غبار را به راحتی جذب نکرده و از این رو ظاهر تمیز تری نسبت به دیگر متریال ها دارد. نمای سرامیک خشک برای ساختمان های با کاربردی های مختلف نظیر تجاری، اداری، مسکونی و همچنین بخش های داخلی ساختمان، پایانه ها و ایستگاه های مترو و… نمای سفالینه نیز در کوره های مخصوص پخته می شود. از ویژگی های متمایز این ماده می توان به حفاظت از نمای ساختمان در برابر نور خورشید و دوام و ماندگاری بالای آن بدون ایجاد زرد شدگی در نمای خارجی اشاره کرد. This a​rtic​le was c᠎reated by behsaznama᠎ C onte nt Gener ator Demov ersion᠎!

قطعات نمای خشک

کاربرد دارد. در نمای سرامیک خشک از انواع مختلف سرامیک ها استفاده می شود که هرکدام خصوصیات خاص خودشان را دارند. دیوار و شالوده:سنگ هایی که برای دیوارهای حائل و شالوده به کار می روند به صورت نامنظم و بدون شکل خاص چیده می شوند.برای صرفه جویی در هزینه ساخت و ساز از سنگ هایی که در منطقه دیده می شوند استفاده می گردد.برای پر کردن فاصله بین سنگ ها نیز می توان از تکه های ریزتر استفاده نمود.سنگ های متخلخل و سنگ هایی که دارای لایه بندی بوده و قابلیت انحلال آنها بالاست برای دیوار و شالوده مناسب نیستند.اما سنگ های سخت با مقاومت فشاری بالا و وزن مشخص مناسب این کار می باشند.اغلب ماسه سنگ و سنگ آهکی دولومیتی گزینه ای مناسب برای دیوار و شالوده به شمار می آیند.دکوراتیو کردن فضای داخلی:سنگ هایی که از رنگ و ظاهر مناسبی برخوردار هستند و علاوه بر دوام بالا مقاومت خمشی و کششی خوبی دارند برای تزئینات داخل ساختمان کاربرد دارند.این سنگ ها برای تزئین دیوار شومینه،ستون ها،قاب درب و پنجره و به کار می روند.بدین منظور از سنگ هایی که می توان بر روی آنها کار کرد استفاده می شود. Th is con tent was c reated ​by G SA᠎ C on tent  Gene rato r  DEMO!

سایپااو افزود: با توجه به اینکه اذهان عمومی بیشتر روی رنگ های یکسان شکل گرفته در تولید این خودروها از رنگ های خانواده سبز، آبی، قهوه ای و قرمز با ترکیبات جذاب استفاده که تنوع بالایی ایجاد شده و مورد استقبال کارشناسان قرار گرفته است. همانطور که گفتیم، هزینه نصب با توجه به نوع پروژه شما متفاوت خواهد بود. نمای ساختمان اولین چیزی است که برای ما مهم است و آن هم از لحاظ زیبایی و هم از لحاظ کاربردی مورد توجه است. نمای این ساختمان نمونه ای از نمای مدرن اجرا شده در منطقه قیطریه تهران می باشد. اجرای نمای سرامیک خشک را در ساختمان هایی می بینیم که در مدت ها قبل در ساختمان هایی با همان کاربری نمای کامپوزیت اجرا می شده است. از این رو بایستی اجرای نمای سرامیک خشک که کاری کاملا تخصصی است، توسط افراد متخصص انجام شود. 2. اتصالات بایستی در برابر سرما، گرما، یخبندان، بخارآب و گازها و آلایندگی های موجود در هوا مقاوم باشند. پس علاوه بر زیبایی و هماهنگی با عناصر فوق الذکر، می بایستی در شرایط متغیر جوی، سازه را در برابر تنش های آب و هوایی حفظ نماید.

پس از ایجاد شیار در پشت سرامیک ها، کلمپ ها با برجستگی های خود از طریق چسب داخل این شیارها محکم می شوند.در مرحله آخر، سرامیک ها به واسطه کلمپ ها روی ریل های زیرسازی پیچ می شوند. 4. برآمدگی ها، پنجره ها و لبه هایی که نیاز به درز بندی دارند با دقت زیاد درز بندی شوند. برای اجرای نمای سرامیک خشک ابتدا باید زیرسازی به صورت شبکه ای متناسب با ابعاد سرامیک انجام شود سپس سرامیک ها به روش های مربوط به اجرای نما، روی زیرسازی نصب و اجرا می شوند. در این مقاله در مورد اجرای نمای سرامیک خشک توضیحاتی ارائه خواهد شد. نمای سرامیک خشک از جدیدترین نماهای ساختمانی است و اجرای آن نیاز به افراد متخصص و کاردان دارد. با گسترش سبک های مدرن در بناها، نمای شیشه ای اسپایدر، زیادترین دید را با کمترین مقدار استفاده از فریم و فلزات با بیشترین سطح ایمنی و ایزولاسیون را میسر نموده است. سایر سرامیکها نیز به این ترتیب متصل شده و در محل خود ثابت میشوند. بومآورد بودن به این معناست که در ساختوساز از مصالحی استفاده شود که در آن منطقه به سادگی قابل دسترسی است.

دیدگاهتان را بنویسید