اجرای نما می تواند برای همه سرگرم کننده باشد

منظور از نماسازی با شیشه این است که سطح وسیعی از نما که ممکن است حتی برای عبور نیز تعریف نشده باشد با شیشه پوشانده شود. برای پاسخ به این سوال ناچاریم چند فاکتور را بررسی کنیم، در وهله اول باید بدانیم که طراحی نمای یک ساختمان امری حساس و پیچیده است شما چندین میلیارد سرمایه خود را با نما به خریداران نمایش می دهید و اگر ساختمان شما در منطقه رقبای خاص خود را داشته باشد نمای ساختمان دائما با این ساختمان ها مقایسه می شود و ممکن است بر میزان فروش شما تاثیر بگذارد. در نمای خشک بر خلاف نمای ملاتی، از ملات استفاده نمی شود و سطح رویه نما را به وسیله اتصالات مکانیکی و عمدتاً فلزی به سازه ساختمان متصل می کنند. به دلیل نیاز نداشتن این روش به داربست، سرعت اجرای نمای خشک افزایش مییابد. وزن این پنل ها بسیار کم بوده و سرعت اجرایشان نیز بسیار زیاد است. این بسیار طبیعی است که برای انجام دادن هر فعالیتی، میزان دقیق هزینه و دستمزد یک فعالیت را بدانیم و بر اساس آن تصمیم گیری کنیم. A᠎rtic​le was cre​at᠎ed by G SA Con​te nt Generator  DEMO !

، فضایی باز می ماند.

سیستم پوششی تنفسکننده، اختراع جدیدی در دنیای ساخت و ساز است؛ این نمای تهویهکننده از یک دیوار باربر، یک لایه عایق و یک پوشش ثابت متصل به ساختمان بر روی یک سازه باربر تشکیل میشود. جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره محصولات عایق و پوشش های نما و خرید آن ها میتوانید روی عنوان محصول مورد نظر کلیک کنید. کنترل آلودگی صوتی یکی از چالش های طراحی نمای فضاهای مسکونی است؛ علی الخصوص در بناهایی که مجاور اتوبان و خیابان های پرتردد هستند باید از عایق صوتی و شیشه های دوجداره استفاده کرد. از مزایای روش نمای خشک عایقبندی صوتی و حرارتی ساختمان بعد از اجرا است. با اجرای نمای خشک بین ساختمان و نما، فضایی باز می ماند. نخست، کثیف شدن نمای سیمان سفید در برابر شرایط جوی مخصوصا باران و سپس ترک های ریز و درشت در آن. معمولاً پوششها که رنگ را نیز شامل میشوند روی سطحهای سیمانی تازه که هنوز دارای گاز دی اکسید کربن میباشند اعمال میشوند ناگفته نماند که البته جزء سیمانی آنها خاصیت قلیایی زیادی دارد به همین جهت پراکنههای پلیمری که برای این پوششهای رنگی مناسباند باید در برابر خاصیت قلیایی و صابونی شدن از مقاومت خوبی برخوردار باشند.

نمای خشک مدرن

همه نماها پس از ساخته شدن احتیاج به رسیدگی و مراقبت های دوره ای دارند و به عبارتی اگر به یک نما رسیدگی نشود، بعد از مدتی قطعا زیبایی خود را از دست خواهد داد و در این مورد هیچ متریالی استثنا نیست. نمای شیشه ای مزایا و معایب خویش را دارد. ساختمان در غروب و همچنین نمای شب بسیار جلوه گری خواهد کرد. عناصر تاسیساتی نباید در نما قرارگیرند و همچنین عناصر الحاقی باید به صورت زیبایی شناختی و مفید در نما قرار داده شود. پس، این سازه ساختمانی شامل نظافت و نگهداری آسانی است که زیبایی آن را به دنبال دارد. این نما هزینه نسبتا مناسبی دارد، اجرای آن سریع است و در صورت داشتن طراحی مناسب می تواند زیبایی قابل قبولی را برای این فضاها ایجاد کند. تناسب بین بازشوی در و پنجره ها، تراس و سایبان ها، سازه های افقی و عمودی، مصالح و رنگ ها و سایر المان های نما لازمه ایجاد این هماهنگی می باشد. به طور کلی با بروز این پدیده، تا حد قابل توجهی در ساختمان تنش ایجاد می شود.

تنها مهم چیزی باید درباره سرامیک پرسلانی

ذات آجر به نحوی است که خود دارای زبری است این متریال اگر هم توسط ماهرترین استاد کاران نیز چیده شود بندکشی ها و ترکیب آن قطعا دارای سطحی ناصاف خواهد بود. اگر نیز ساختمان شما جنبه سرمایه گذاری ندارد شما کاربر آینده این مجموعه باشید، حتما می دانید که هزینه ساخت و مصالح آنچنان بالا هست که بدون طراحی خوب همه این هزینه ها به خطر خواهد افتاد. اما برای کاربری های مسکونی و اداری کوچک یا فضاهای تجاری، با توجه به قیمت زمین، ریسک سرمایه گذاری و سایر موارد که قبلا اشاره شد انتخاب این متریال یک اشتباه بزرگ خواهد بود. استفاده متناسب با نوع کاربری شیشه نیز با توجه به شیشه های با قابلیت های خاص ( شیشه های گرم شونده الکتریکی، هوشمند و …) می تواند مزایا و معایب ویژه ای داشته باشد. از معایب نماهای شیشه ای می توان افزایش بیش از حد دمای داخلی ساختمان در فصول گرم و معتدل سال، احساس عدم آسایش حرارتی در فصول سرد سال و مصرف زیاد انرژی و آلودگی هوا را بیان کرد. در این پکیج ابتدا به مبانی نظری و تئوری طراحی نما همچون سبک شناسی, نورپردازی , ضوابط اجرایی و شناخت و اجرای تمامی مواد و مصالح روز برای نمای ساختمان که برگرفته از کتاب طراحی نمای مدرس پکیج است پرداخته می شود و در آخر برای یادگیری طراحی نما , مدرس به طراحی, مدلسازی , خروجی نقشه های اجرایی فازدو و رندرگیری شب و روز ۳۰ طرح نمای ساختمانی در یک ساختمان چهارطبقه در سبک های مختلف می پردازد تا مخاطبین این پکبج به روند طراحی تا اجرای نمای ساختمان به صورت حرفه ای و کامل مسلط شوند.علاوه بر ۳۰ طرح نمای آپارتمانی یک پروژه ویلایی روند طراحی , مدلسازی , نمای خشک سنگ و رندرگیری شب و روز در فصل های مختلف سال نیز تدریس می شود تا شما در این پکیج روند طراحی ۳۱ پروژه را صفر تا صد تجربه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید