اجرای نما چیست؟

عملکرد این نما در هر دو نمای بیرونی و نمای داخلی بسیار مناسب بوده و به خوبی دیوار ها را پوشش فروش تجهیزات نمای خشک می دهد. کسانی که مجری نمای خشک می باشند این نوع نما را بیشتر برای ساختمان هایی که باید مقاومت بسیاری در برابر آتش سوزی و امواج داشته باشند پیشنهاد می دهند. مصالح باید ضخامت 5 میلی متر تا 50 میلی متر داشته باشد. این مصالح با هر ابعاد و سایز بدون محدودیت اعمال میشوند. در این روش اجرای نما کاملاً خشک و بدون استفاده از ملات و دوغاب انجام میشود. کارشناسان ما در هلدینگ ساختمانی سپنتا، مواردی را که در اخذ تاییدیه شهرداری مهم هستند برای شما لیست کردهاست؛ با ما همراه باشید. هم زمان با انتخاب بهترین گزینه مواردی چون هزینه، زمان، کیفیت، تعهد در اجرا گزینه های مهمی هستند که در انتخاب شرکت مشاور نما، طراح و مجری نما می بایست در نظر گرفت. زیرا با کاهش وزن اسکلت و فونداسیونها، قیمت نهایی هم کاهش پیدا خواهد کرد. سپس اسکلت نگهدارنده که از جنس چوب فولاد و یا آلومینیوم است را روی ساختمان نصب میکنند.

زمان، نقش بسیار مهمی در صنعت ساخت و ساز دارد.

در روش اول شست شو با اب انجام میشود زیرا جرم و کثیفی زیادی وجود ندارد و با استفاده از اب، نما زیبایی خود را به دست می اورد. در حالی که در مصالح سنتی؛ افراد بیتجربه و با دانش کم امکان بررسی و اندازه گیری این هماهنگی رفتاری را نداشتند و آسیبهای جدی به بار میآورد. 6. رعایت اصول زیبایی شهری یا روستایی و مد نظر قرار دادن هماهنگی ظاهری و نمایی ساختمان با سازه و ساختمان های مجاور. انواع نمای خشک تنها نمایی است که قابلیت استفاده از مصالح گوناگونی را دارد. در عصر حاضر در اغلب طرحها و پروژهها تنها رویکرد عمرانی و سرعت اجرا به مقولۀ معماری حاکم است، به همین جهت از اجرای آجر صرف نظر میگردد. بنابراین در نصب آن هیچ گونه دغدغه ای وجود ندارد. 2. جذب آن: سنگ ساختمانی نباید آب زیاد جذب کند بنابراین نباید در آب متلاشی و حل شود. زمان، نقش بسیار مهمی در صنعت ساخت و ساز دارد. یکی از نماها پرطرفدار است که امروزه در بیشتر ساختمان ها از آن استفاده می کنند، چرا که هم بسیار عالی می باشد و همچنین کار کردن با آنها بسیار راحت تر است.

سرامیک پرسلانی

امروزه شرکتها حتی برای اعتبار هم شده نیاز به طراحی وب سایت شرکتی دارند. الزامی است که عناصر تشکیل دهنده نما با هماهنگی و با حفظ اصل سادگی، طراحی و اجرا شوند. هماهنگی رفتاری مصالح در برابر تغییرات دمایی توسط افراد متخصص مورد بررسی قرار میگیرد. استفاده از فضاهای نیمه باز و ایوان ، تاکید بر استفاده چوب و مصالح طرح چوب ، بهره گیری انتزاعی از فرم های اسلیمی (نظیر طرح شوسته پله فرار) و توجه به پوشش گیاهی ، بخشی از تلاش ما در این راستا بود. این نمای جدید به دلیل ویژگیهای مثبت و مزایای متعددی که دارد، بسیار پر استفاده و رایج است. با توجه به اینکه طولانی شدن در بهرهبرداری از هر پروژه ساختمانی میتواند عامل افزایش هزینهها و افت ارزش پول شود، لذا سرعت در اجرای نما بسیار مؤثر خواهد بود. کلیه پروفیل های (AGK) نمای کرتین وال(AGK) به صورت سازه های نردبانی در داخل کارخانه با دقت بسیار بالا و بدون خطای انسانی توسط ابزار دقیق ، ساخته و جهت نصب در محل ax های از پیش اجرا شده به پروژه ارسال میشوند. اجرای نمای سنگ به جهت امکان یخ زدگی سنگ ، نباید در هوای سرد انجام بگیرد . در اینجا به مزایا و ویژگیهای انتخاب و نصب این سبک نما به عنوان نمای ساختمان اشاره میکنیم.

به دلیل استفاده و به کارگیری عایق حرارتی در سیستمهای نمای خشک میتوان به جرات گفت این نما جلوی اتلاف انرژی ساختمان را میگیرد و موجب کاهش هزینهها میگردد. در این سیستم ابتدا به صورت مستقل و با استفاده از چسب یا اتصالات مکانیکی یک لایه عایق حرارتی به ساختمان متصل میکنند. همانطور که عنوان شد نمای ساختمانها، نمای شهری را ایجاد می کند، اما بهدلیل ضعف قوانین موظف کننده طراح و سازنده در این ارتباط، نمای ساختمان در کمترین اهمیت قرار گرفته است. زیرا در اجرای این نما از چهارچوبهای فلزی به عنوان قالب و الگوی اجرای نما استفاده میشود و نیازی به داربست نیست. برای اینکه با مصالح آشنایی بیشتری داشته باشید در ادامه برخی از آنها را معرفی می کنیم. در ادامه برخی از مصالحی که در نمای خشک از آن استفاده می شود را معرفی می کنیم تا آشنایی بیشتری با آنها داشته باشید. سنگ تراورتن به دلیل ارزانی در ایران طرفداران زیادی دارد اما برای بازسازی نمای ساختمان با سنگ تراورتن باید نمای قبلی کاملا جمع و در صورتیکه نمای قبلی سنگ با آجر بوده باید کامل تراشیده شود در غیر این صورت ملات ماسه سیمان به دیوارها چسبندگی کافی نخواهد داشت و خطر سقوط سنگ از دیوار چند برابر خواهد شد و از آنجایی که اجرای نمای سنگ تراورتن خیلی کند می باشد و در بازسازی نمای ساختمان سرعت کار خیلی مهم می باشد سنگ تراورتن برای بازسازی نمای ساختمان قدیمی توصیه نمی گردد. Content w as g᠎en᠎er at​ed with t he help of behsaznama Content Gener​at or Demover​si on !

دیدگاهتان را بنویسید