اجرای نما که برنده بالقوه است

در محفظه خالی می توان روی سازه عایقی برای محافظت از ساختمان در برابر شرایط جوی ، آلودگی های صوتی و سایر مزاحمت هایی که ساکنین با آن مواجه خواهند بود اعمال کرد، همچنین یک محفظه هوا بین دیوار سازه و نما بوجود می آید که این هوا از ورود هوای خارجی به داخل ساختمان و بالعکس جلوگیری خواهد کرد. در این وضعیت شما میتوانید از داخل و از سمت واحد خودتان دیوار را عایق کنید. در این روش سرامیک خشک پرسلانی مجوف از طریق قطعات کلیپس و پین استینلس استیل بر روی ریل های عمودی اختصاصی اکو آرک متصل شده است و برای آب بندی و جلوگیری از لرزش تایل ها ، لاستیک EPDM در محل مخصوص داخل ریل تعبیه می شود. ضخامت سرامیک های مجوف در اسن سیستم کمتر و در نتیجه وزن تمام شده نما سبک تر خواهد بود. باید توجه کرد که نوع عمودی دسترسی راحت تر از دسترسی از طریق راهرو است و در مواردی که از دسترسی عمودی استفاده می شود، برای صرفه جویی در هزینه های سرویس های عمودی بهتر است که در هر طبقه 4 تا 6 واحد مسکونی قرار گیرد. با افزايش تعداد ساختمان هاي بلند، سيستم هاي سازه اي کرتين وال مدرن روز به روز پرتقاضا تر مي شوند.

نما های خشک

از آنجایی که نمای سرامیک بهصورت مستقیم روی دیوار ساختمان قابل اجراست؛ در نتیجه این نما هیچگونه آلودگی صوتی و ضایعات ساختمانی از خود به جا نمیگذارد. با توجه به کاهش قابل توجه وزن به ازای هر متر مربع از سطح نمای اجرا شده نسبت به روش ملاتی , مقاومت ساختمان افزایش می یابد و و تاثیر بسیار زیادی بر ایمنی و پایداری نما در زمان زلزله و مهار فروریزی نما در لحظه ی زلزله خواهد داشت. به دليل توانايي سيستم در مقاومت در برابر نفوذ هوا و آب، نماي خشک کرتين وال از نظر انرژي کارآمد هستند. اگرچه مشخصات آن بسته به نياز پروژه متفاوت خواهد بود، اما نماي کرتين وال شيشه اي مدرن عناصر مهم را در نظر مي گيرند، از جمله تأثيرات انبساط و انقباض حرارتي، نوسان و حرکت ساختمان و بازده حرارتي. نحوه اجرا و نصب اين دو عنصر، از جمله نسبت آنها به يکديگر، خصوصيات و لنگرگاه هر دو تاثير جدي بر طراحي سيستم کرتين وال دارد. از جمله نماهایی هستند که پرطرفدار هستند اما به لحاظ مدرن بودن این نوع نماها باید در انتخاب مجری از میان شرکت های اجرای نمای خشک ساختمان دقت کرد. اجراي کرتين وال جزو خدمات بسيار ارزنده و منحصر به فرد شرکت هاي ساختماني يا شرکت هاي توليد کننده است و در حال حاضر اين نوع خدمات را مي توانيد از شرکت هاي معدودي در کشور دريافت کنيد. This content w as wri᠎tt en ​with  GS᠎A Co​nten t Gene​ra to᠎r DE MO!

مصالح نمای خشک

علاوه بر اين شرکت هاي مختلف براي اجراي نماي کرتين وال هزينه هاي مختلفي را از کارفرما طلب مي کنند، بنابراين بهتر است به مکان مناسب مراجعه کنيد تا بتوانيد تخفيفات خوبي براي اجراي نماي کرتين وال دريافت کنيد. با اين کار هزينه گرمايش، سرمايش و روشنايي ساختمان کاهش مي يابد. برای آشنایی بیشتر با در صنعت ساختمان سازی می توانید به سایت رایان بوک سر بزنید. زمانی که تصمیم نهایی خود را برای ساخت سازه قطعی کردید بهتر است در اولین فرصت به شهرداری منطقه ای که ملک شما در آن قرار دارد رجوع کنید. در نماهای اسپایدر، هیچ سازه عمودی یا افقی بر صفحۀ شیشه دیده نمیشود. ویترین قصابی برای فروشگاه های پروتئینی و قصابی ها مناسب می باشد که به جهت نگهداری گوشت به صورت تازه بدون فریز شدن و یخ زدگی از آن استفاده میشود.ویترین قصابی به صورت سه درب، تمام شیشه سکوریت و دارای آویز لاشه می باشد.

Sins Of اجرای نما

سهم شیوه ساختمان سازی آجری با تیر چوبی نیز در مناطق شهری در حال نزدیک شدن به صفر است. در واقع وظیفه برآورده ساختن مجموعه سه جزئی نیازهای مربوط به استحکام ، آب بندی و محافظت گرمایی ساختمان توسط یک متریال بر آورده می شد که به طور خلاصه بر طبق ظرفیت تحمل بار و محافظت در برابر گرما و رطوبت از طریق ضخیم کردن دیوار انجام می شد. نوع دیگری از چسبها که برای پر کردن ترکهای ایجاد شده در نماهای گچی به کار می میرود، چسب نما های خشک اکریلیک نام دارد. اکثر تاریخ معماری با ساخت نمای با وزن زیاد و سنگین همراه بوده است از نمای گلی و کاهگلی تا نمای مشهور سنگی که به وسیله رومیان باستان ساخته می شد گرفته تا نماهای آجری بنایی که امروزه به عنوان نمای سنتی شناخته می شوند. 3- اکثر دیتیل های اجرایی مربوط به سرامیک خشک پرسلانی مجوف چه به لحاظ ویزیبل و چه اینویزیبل برای این نوع سرامیک خشک پرسلانی نیز امکان پذیر است. 5- قیمت تمام شده این محصول نسبت به سرامیک خشک پرسلانی مجوف کمتر می باشد. یکی از نکات مهم در مورد قیمت اجرای واش بتن به مجری آن باز میگردد.

دیدگاهتان را بنویسید