اجرای نما گزینه ها

یکی دیگر که بیشتر در ساختمان های تجاری و اداری استفاده می شود این نما است که ویژگی های منحصر بفردی دارد. در این سیستم برخلاف نمای خشک نمایان، بست های مورد استفاده شده در نصب، پس از اتمام کار قابل مشاهده نمی­باشند، به این صورت که پیش از نصب نما، روی سطح رویه ساختمان عملیاتی انجام می ­شود که بسته به نوع سیستم ممکن است به صورت سوراخ و یا شیارهایی در پشت یا لبه های رویه باشد. اما با سیستم ملاتی، محدودیت هایی برای انتخاب مصالح به وجود می آمد. بسیاری از افراد هستند که گمان می­ کنند منظور از نمای خشک سنگ، سنگ مخصوصی است که برای نمای خارجی ساختمان مورد استفاده قرار می­ گیرد و یا نمای خشک سرامیک، سرامیک خاصی است در نما به کار می­رود، اما باید بگوییم که نمای خشک یک روش برای اجرا نما می­باشد و می­توان از انواع سنگ و یا سرامیک در پیاده سازی آن بهره گیری نمود. اما امروزه برای ایمنتر کردن نما, کاهش زمان اجرا , کیفیت بالاتر و صرفه جویی در مصرف آب , روش های نصب خشک تا حدی جایگزین روش سنتی دو غابی شدند. بهعبارتدیگر، از زمانی که وارد کلینیک زیبایی پوست و مو شده و تا زمانی که از آن خارج میشوید، تنها به 1 ساعت زمان نیاز خواهد بود تا به پوستی درخشان و البته جوانتر برسید.

سپس، کوتیکول مجدد بسته می شود و رنگ مو باقی می ماند.

به روشی که در آن قسمت های پایین مو روشن تر از قسمت های بالای مو دیده می شوند، آمبره مو گفته می شود. هر چه موها بلندتر باشد، تضاد رنگی آمبره بیشتر به چشم خواهد آمد. رنگ موی موقتی، رنگ موها را فورا تغییر می دهد، به صورت پودر و اسپری در دسترس است و کل مو را می تواند بپوشاند. سپس، کوتیکول مجدد بسته می شود و رنگ مو باقی می ماند. در سبک مدیوم از سایه هایی به رنگ هلویی، رزگلد، طلایی، قهوه ای متوسط و غیره استفاده می کنند. نماهای خشک قابل بازیافت هستند ، بدین ترتیب می توان پس از نصب آن ها بر روی نمای ساختمان ، آن ها را جمع آوری کرده و مجددا مورد استفاده قرار داد که این کار موجب کاهش حجم ضایعات ساختمانی خواهد شد . از طرفی با توسعه تولیدات و پیشرفت تکنولوژی محصولات مورد استفاده در نمای ساختمان ها به سمت مدرن شدن رفتند و محصولاتی نوین برای نما ایجاد شد که با مزایا و ویژگی های خود، طراحان و مهندسان ساختمان ها را به خود جذب کردند. در سیستم های نمای خشک نمایان قسمتی از بست هایی که برای نگه داشتن سرامیک استفاده می شوند، از بیرون ساختمان هم قابل مشاهده هستند.البته راه هایی هم برای کاهش جلب توجه این بست ها وجود دارد از جمله رنگ کردن قسمت های نمایان بست به رنگ رویه نما. Th᠎is a​rticle has  been generated  by behsaznama Content G᠎en erator D em ov er sion!

در این سیستم از انکر و براکت های مخصوصی استفاده می گردد که هیچ کدام از قطعات اتصال قابل رویت نیستند. در انواع مختلف میکاپ سعی می شود عیوب ظاهری چهره فرد، تحت پوشش قرار داده شده و مخفی گردد؛ برای این منظور، آرایشگران حرفه ای از روش ها و تکنیک های مختلف استفاده کرده و سبکی از میکاپ را انتخاب می کنند که هماهنگی بیشتری با چهره فرد داشته باشد. برای بسیاری از کارفرماها اهمیت دارد که مراکز معتبر را در زمینه ساخت و ساز انتخاب کنند که در حوزه های گوناگون از ساخت صفر تا صد پروژه, مجری نمای سرامیک خشک بازسازی و ترمیم و موارد دیگر تجربه داشته باشند. قیمت نمای خشک به عوامل مختلفی از جمله لیست زیر بستگی دارد. فواصل و اندازه ها باید به گونه ای طراحی شوند که در برابر عوامل مخرب مانند باد و رطوبت مقاوم باشد. وظیفه سلولهای مرده محافظت از پوست است و در اصل باید گفت این سلولها نگهبانان بدن در مقابل عوامل خطرساز بیرونی هستند.

سطح پوست پوشیده از سلولهای مرده یا لایه شاخی است. نمای سرامیکنمای سرامیک یا همان نمای سرامیک خشک پرسلانی از سری روش های نصب خشک بوده که در آن جهت ایمنی نما و سبک بودن بار مرده از روش سنتی ملاتی و دوغ آبی استفاده نمی شود . فولاد ضد زنگ یک ماده عالی از انواع نمای خشک ساختمان به شمار می آید، که دارای سطح براق و صیقلی است و در نمای ساختمان مدرن بسیار از آن استفاده می شود. سرامیک به دلیل استحکام بالایی که در مقابل خوردگی و رطوبت دارد، دوام بسیار زیادی داشته و به همین دلیل برای سالهای سال زیبایی نمای ساختمان را حفظ میکند. مصالح نمای خشک در دنیای امروز به دلیل مزایای بالایش نسبت به سایر مصالح نما ارجحیت دارد. مجموعه اسپرلوس به صورت کاملا تخصصی و حرفه ای در این زمینه فعالیت دارد , پس خیال افراد از این لحاظ هم راحت است. این امر سطح استحکام بسیار بالایی را برای تایل ایجاد می کند و از لحاظ تکنیکی و فنی خواص بالایی را به این متریال جهت اجرای نمای ساختمان می بخشد. آهنی یا آلومینیومی ( و از همه مهمتر خود سنگ یا سرامیک مصرفی را بازیافت نموده و هر کدام از این مصالح را در مکانها و محل های دیگری بسته به نوع کاربری، استفاده نمود و این بدان معنی است که تمامی هزینه هایی که برای اجرای این نما صورت می گیرد بعد از پایان کار ساختمان، با لحاظ درصد استانداردی از استهلاک مصالح ، به کارفرما باز خواهد گشت .

دیدگاهتان را بنویسید