از اتصالات نمای خشک استفاده کنید – این نکات را بخوانید 8

از همین روی ما پیشنهاد میکنیم تا سازه خود را با خرید آجر خشک که یکی از بهترین مصالح موجود در حوزه نما است، تبدیل به بنایی ماندگار کنید. معماران امروزی، خرید آجر خشک را به هر محصول دیگری در حوزه مصالح مورد نیاز در طراحی نمای ظاهری بنا ترجیح میدهند. بنابراین ارائه نمای ظاهری جذاب و درخور یک بنا نه تنها موجب زیبای ظاهری آن شده بلکه به عنوان یک اصل در نمایش توانمندی مهندسان و معماران بنا نیزعمل میکند. تضاد رنگ بین آجر نما نسوز و بند چه در طراحی داخلی و چه در طراحی نما اثر زیبایی آن را دو چندان میکند. این فضای خالی که بین عایق و نما ایجاد میشود، به عنوان عایقی دیگر عمل میکند و به منظور جلوگیری از اتلاف انرژی بسیار مناسب است. تنها ایجاد نماهای آجری و خشک این امکان را ندارند که جذابیت و مطلوبیت مورد نظر را به یک بنای زیبا و لوکس ببخشد. چرا که این آجرهای اصیل و زیبا با کاهش 40-50 کیلوگرمی وزن سازه به ازای هر متر مربع، یکی از ایمنترین مصالح ساختمانی چه در داخل و چه در خارج از کشور است. با این حال، ما علاوه بر این اطلاعات به اتصالات نیز نیاز داریم.

قیمت اجرای نمای خشک سرامیک

در واقع این محصول با ارائه تنوع رنگ بندی فوقالعاده خود به خوبی پاسخگوی انواع طرحهای مدرن و سنتی نما بوده و با ارائه کیفیتی قابل توجه، در برابر عوامل محیطی مقاومت بالایی دارد. این آجر نیز با سه روش چسباندن با چسب مخصوص ، استفاده از ملات و اجرای آجر نما به روش خشک انجام می شود . آجر نما نسوز کد AP42 آذرخش به دو روش خشک و یا ملاتی قابل اجراست. در حقیقت همان طور که از نام ایتالیایی آن یعنی آجر تراکوتا (Terracotta) به معنای سفال، گل، خاک رس پخته و آجرنمایان است جزء دسته آجرهای سفالی یا آجر رسی با شیوه نصب خشک است. همان طور که از نام آن مشخص است ، این نما به صورت خشکه چینی اجرا شده و تفاوت اصلی آن با نماهای سنتی که با ملات اجرا می شود در نحوه اتصال مصالح به بدنه سازه است. آجرهای مشکی را با نام تیره ترین آجرهای خنثی می شناسند . ​This has be᠎en generated with https://behsaznama.com Content Ge᠎nerator DEMO.

اجرای نمای خشک سرامیک یکی از رایج ترین انواع نمای خشک ساختمان است که این روزها به طور شگفت انگیزی مورد استقبال قرار گرفته است. ماده اولیه که می تواند سنگ، آجر، فلز، چوب یا هر چیز دیگری باشد، عنصری از نمای خشک است که باید با دقت بیشتر مورد توجه قرار گیرد. ایدهٔ «شفافیت کامل» مناسب نوع و عملکرد خاصی از ساختمان مانند فضاهای تجاری و اداری بود و در شرایط اقلیمی ویژهای مانند و اروپای شمالی و مرکزی قابل استفاده بود؛ ولی این راه حل هزینه بر و مستلزم دقت زیادی بود. از دیگر نکات اجرایی آجر در نما با استفاده از چسب، دقت در بندکشی بین آجرها می باشد تا مانع نفوذ آب به دیوار پشت نمای آجر شود تا خطر یخ زدگی و جدا شدن نما از بین برود. در ادامه با ما همراه باشید تا از این نکات آگاه شوید. از آجر نسوز سفید می توان به همراه آجر سیاه استفاده کرد که ترکیبی بسیار جذاب و زیبا می سازد . همانطور که اشاره کردیم نمای خشک یک جلوه ی بسیاز زیبا و خیره کننده به نمای ساختمان این مطلب ها می بخشد.

رنگ این آجر نما نسوز های زیبا بر اساس میزان منگنز و ترکیبات مختلف در زمان تهیه آجر مشخص می گردد . 6. بهترین زمان بندکشی آجر سنتی چند هفته بعد از اجرای آجر سنتی قزاقی است. توجه به این مهم بسیار ضروری است که نماهای معمولی بـعد از چنـد سال قـطعاً نیازمـند ترمیم، بازسازی و ایجاد گیرداری دوباره میباشند و این خود یعنی تحمیل هـزینه اضافی که کارفرما بعد از مدتی باید برای نما متحمل گردد و در آخر کار با توجه به عمـر مـفید کارهای دوغـابی که حدود ۱۰ الی ۱۵ سال میباشد باید تمامی لایه ملات و همچنین سنگ مربوطه را خراب نمود و ایـن بـدان معنی است که اگر هـزینهای برای اجـرای نماهای دوغابی صرف میشود بعد از اتمـام کار ساختمان، باید به صورت کـامل آن را خراب شده تلقی کرد. برای پوشاندن این بستها میتوان از رنگ کردن آنها استفاده کردز به آن دسته از اتصالات نمای خشک ساختمان که بعد از نصب کردن قابل مشاهده نیستند.

دیدگاهتان را بنویسید