از اجرای نما و Fb در اصل بیشترین را دریافت کنید

نحوه زیر سازی نمای خشک سرامیک : منظور از زیرسازی نما ایجاد بستری مناسب جهت اجرای نما می باشد. مراحل اجرای نمای خشک سنگ شامل انتخاب وسایل اتصال متناسب با توجه به نوع و ابعاد سنگ و ایجاد شکاف متناسب در سنگ برای قرارگیری آن ها، آماده سازی دیوار زیر نما و نصب قطعه قطعه پنل های سنگی نما است. این متریال از زیبایی خاصی برخوردار است و جلوه متفاوتی به ساختمان میبخشد. V3 : (تفاوت بالا) در این حالت سرامیک پس از نصب دارای ظاهری با رنگ های یکسان است اما دارای طرح های متفاوتی میباشد. قیمت تمام شده این محصول نسبت به سرامیک خشک پرسلانی مجوف کمتر است. سرامیک پرسلانی زیر مجموعه ای از تایل های سرامیکی هستند، با این تفاوت که در دمای بالاتری نسبت به تایل های رایج پخته و با فشار زیاد و به 2 روش اکسترودی و پرسی تولید می شوند. در این روش ها گیره های فلزی نگهدارنده بر روی پروفیل های فلزی قرار می گیرند, اما پس از اتصال سنگ به گیره بر روی سطح کار نمایان می شوند. قبل از شروع اجرای نما، سطح بیرونی ساختمان توسط دوربین برداشت شود. ​Da ta has been g​enerated ᠎by behsaznama Content᠎ G en er​at or  D emov ersion.

نگرانی؟ نه اگر استفاده می‌کنید نمای خشک دقیق راه! نبوده‌اید. و در واقع باید|اسرار خودی برای نمای خشک آشکار شد}

قبل از هر گونه اقدامی جهت زیر سازی نما، باید نوع مصالح مورد نیاز آن را با توجه به مصالح نازک کاری مورد نظر انتخاب نمود. را در بنا پیاده سازی نمود. اگر دوست دارید نمایی همه چیز تمام داشته باشید، می بایست طراحی نمای ساختمان را به گونه ای انجام دهید که با نقشه، رفتار بنا و عملکرد ساختمان، سازه و شرایط اقلیمی تطابق داشته باشد. اتصالات سیستم (Keil)، در حقیقت اتصالات مکانیکی مخفی بدون نیاز به چسب هستند که برای پوشش دادن نما به وسیله انواع مصالح گوناگون به وجود آمده اند. در حقیقت در نمای خشک، نوعی سیستم نصب سبک با اتصالات مکانیکی جایگزین ملات برای نصب نما به ساختمان می شود. 2. پس از آن پروفیلهای عمودی بر روی براکتها متصل شده و به صورت شاغولی نصب میشوند. در این روش ابتدا یک سازه که عمدتا قوطی آهنی بوده ( به عنوان مثال قوطی ۸×۴) را روی نما و با اتصال گرفتن از سقفها ایجاد مینمایند، همچنین یک نوع پروفایل بصورت عمودی به نام Runner وجود دارد که حالتی کشویی داشته و کلیپسهای نگهدارنده سرامیک در آن قرار میگیرد و لبه دیگر کلیپس سرامیک را در جای خود نگاه میدارد. همچنین برای دریافت اطلاعات فنی میتوانید از شرکت بهساز نما مشاوره گرفته و با شمارههای ذیل با ما در تماس باشید و از وب سایت شرکت و کلیه پروژه های انجام شده بازدید نمایید .

سیستم های مدرن نما

می توان برای نا محسوس جلوه دادن، قسمت های نمایان بست ها را به رنگ سطح رویه، رنگ کرد. سطح کاشی و سرامیک به مرور زمان تغیر رنگ نمیدهد و تمیز کردن آن بسیار آسان میشود. به روش نصب خشک سرامیک پرسلانی Façade Ventilated System گفته میشود که با گردش هوا مابین پوستهی سرامیکی و دیوار پیرامونی رطوبت داخل دیوارها تخلیه میگردد. تو قدیم نمای ساختمان ها بصورت زیر آخر میگرفت که ابتدا دیوارها از حجر و خشت و گهگاه آجر مصنوع می شد و سپس از انجام دیوار ويلا با آجر تراشیده شده نماسازی بعمل می آید اکنون نیز این اقدام سوگند به مان صورت اعمال می گیرد فقط با این دگرگون شدن که درب قدیم چاقي کل دیوارها صد درصد آجر نبود ولی امروزه کلا از آجر فشاری مهيا می شود.پس انداز از محافظت پوشش هر عمارت چیدن آجرهای نما بطریق زیر درعمل خواهد شد. این شرکت درسال 1394 با توجه به رشد روز افزون و دگرگونی وسیع در صنعت آلومینیوم و پاسخگویی به درخواست های متنوع بازار، برای کامل نمودن مجموعه خود اقدام به راه اندازی واحد فنی و مهندسی نموده است. این درحالی است که انواع نمای خشک آجرنما را میتوان در قالبهایی که برای آن تنظیم شده به صورت خیلی سریع چید و در نمای ساختمان به کار گرفت.

خرید سنگ گرانیت را که یکی از محکم ترین و مقاوم ترین سنگ های ساختمانی است میتوان به منظور استفاده در نمای داخلی و هم قابل استفاده در نمای خارجی ساختمان میباشد. طراحی نمای خارجی ساختمان باید به گونه ای باشد که بر مخاطب تاثیر بگذارد و هم چنین نمای ساختمان در زیبایی فضای شهری نیز تاثیر گذار است. معمولا خانه ها هر کدام نما های خاص خودشان را دارند، بنابراین تصمیم گیری در مورد سبکی که بیشترین هم خوانی را با سلیقه شخصی شما داشته باشد، به محدود کردن گزینه های تان از همان ابتدا کمک می کند. لیکن در اجرای نماها ی خشک، با توجه به نصب به روش صنعتی ، با گذشت زمان نیازی به ترمیم و هزینه نگهداری نمی باشد و درصورت آسیب دیدگی، هر کدام از پلاک ها قابل اصلاح و تعویض می باشد و نیاز به تخریب یا اصلاح کلی نیست و حتی پس از گذشت عمر مفید آن (بالای ۵۰ سال) می توان تمامی مصالح مصرف شده را اعم از فلزات زیرسازی(آهنی یا آلومینیومی) و از همه مهمتر خود سنگ یا سرامیک مصرفی را بازیافت نموده و هر کدام از این مصالح را در مکانها و محل های دیگری بسته به نوع کاربری، استفاده نمود و این بدان معنی است که تمامی هزینه هایی که برای اجرای این نما صورت می گیرد بعد از پایان کار ساختمان، با لحاظ درصد استانداردی از استهلاک مصالح ، به کارفرما باز خواهد گشت .

اجرای نما – انتخاب مناسب استراتژی

اگر دوست دارید این نوشتار را داشته باشید و مایل به دریافت اطلاعات بسیار بیشتر در مورد نماهای مدرن لطفا به بازدید از وب سایت ما.

دیدگاهتان را بنویسید