از دتایل اجرای نمای خشک استفاده کنید – این نکات را بخوانید 6

حال اگر مدت زمان زیادی اس که به شستشوی و نظافت نپرداختیم لایه جرم ایجاد شده بدلیل نفوذ الودگی به عمق سیمان در سطح بسیار سنگین بوده و دستگاه واترجت به تنهایی قادر به پاک کردن جرم و کثیفی ها از روی سطح نخواهد بود. سرعت اجرای کار بسیار پایین می باشد کیفیت کار بالا است در عمر ساختمان تاثیر زیادی دارد از اتلاف انرژی جلوگیری می کند با استفاده از فوم های دو سانتی که پشت کار استفاده می کنند عایقی ساخته می شود در برابر صدا گرما و سرما در امان خواهید بود. می دانید تفاوت این دو چیست؟ نما خشک ساختمان را بر اساس نوع اتصالات به دو دسته نما خشک نمایان و نما خشک غیرنمایان تقسیم بندی می کنند. ساختمان يک موجود منزوي و خود بسنده نيست که بتواند تمام توجه طراح و مالک را به خود جلب کند ، بلکه مي¬بايست با حفظ شخصيت و اعتبار خود، عنصري از يک جامعه وحدت يافته باشد (پاکزاد، 1386) . به سبب همگونی بافت ماده، قطعات از یکپارچگی و دوام بالایی برخوردار هستند. در اجرای نمای خشک از هیچگونه ملاتی استفاده نمیشود بلکه نمای آجر با استفاده از تجهیزات و قطعات فلزی ازجمله ریل و پیچ بر روی ساختمان نصب میشود.

انواع نمای خشک

This h​as ​been gener ated by https://behsaznama.com C ontent Generator DEMO .

۲- نیاز به محاسبات مهندسی قبل از اجرا ندارد و اجرای مراحل آن توسط استادکاران انجام میشود. نمای ساختمان یک حیطه کاملا تخصصی است و اجرای مهندسی و استاندارد انواع سیستمهای نمای خشک و نماهای مدرن بدون دانش و تجربه ممکن نیست؛ از این رو اهمیت وجود مشاور نما برای انواع پروژهها، خصوصا پروژههای بزرگ مقیاس، ضرورت پیدا میکند. اگر علاقه مند آشنایی با نحوه اجرای نمای خشک ساختمان و دتایل اجرای نمای خشک هستید، تماشای فیلم اجرای نمای خشک را به عنوان یک پیشنهاد طلایی از ما پذیرا باشید! کارفرمای گرامی کافیست با شماره تلفن های اعلام شده در ارتباط باشید. برای تعیین مشاوره بدون هیچ تعهدی در مورد تمام نیازهای سیستم کرتین وال مدرن، می توانید امروز با تیم آرمن شرکت مجری کرتین وال در تماس باشید. این روزها اجرای نمای خشک در یزد، تهران و سایر استان های ایران مورد توجه ویژه معماران قرار گرفته است. مواد اوليه(ساختمان سازي) به مقصد کار رفته سر نمای سنگی سنت گرايي نیز، خوبي ناسازگاري نمای سنگی رومی، معمولا بیش از یک نوع مصالح است.

هزینه اجرای آجر نما بسیار مختلف است و با توجه به متراژ و متریالی که در آن به کار رفته شده است هزینه آن مشخص میشود همچنین دستمزد اجرا کننده بسیار مختلف است هر چقدر اندازه ساختمان بزرگ تر و بلندتر باشد که قطعاً هزینه آن گرانتر میشود در حال حاضر اجرای آجر از نما متری N تومان تا متری N هزار تومان است ولی قیمت مشخصی ندارد همچنین هزینه برآورد شده برای اجرای مصالح آجری متری N تومان است. قیمت اجرای نمای سنگ خشک در اصفهان به عوامل زیادی از جمله نحوه نصب و متراژ کار ارتباط پیدا می کند. حفاظت که اولین و قدیمیترین وظیفه نما است و عبارت است از محافظت ساکنین و سازه ساختمان در مقابل تهدیدهای بیرونی مانند عوامل جوی نامساعد مانند سرما و گرما، باد، جانوران، سر و صدا و … در مجموعه اسپرلوس با توجه به تمامی این عوامل مناسب ترین قیمت برای اجرای نما ارائه می گردد. ۳- همچنین این روش نخاله ساختمانی زیادی ایجاد میکند. همچنین این نما می تواند هزینه های کمتری را برای سازندگان بنا به همراه داشته باشد. اگر جویای قیمت اجرای نمای خشک هستید، باید خدمتتان عرض کنیم که قیمت اجرای این نمای مدرن با در نظر گرفتن مزایای نمای خشک بسیار مقرون به صرفه و ایده آل است.

نمای ساختمان آجری از یک لایه دیوار آجری که ضخامت آن کمتر از ۱۰ سانتی متر می باشد، به همراه یک دیوار پشتیبان که دیوار آجری یک لایه بر روی آن اجرا می شود تشکیل شده است. با نفوذ آب، ممکن است یخزدگی اتفاق افتاده و نما از سطح جدا شود. ترکیب آجر با دیگر متریال ها یکی از راهکارهای مدرن سازی نمای ساختمان است. آجر یکی از مصالحی است که بصورت گسترده از گذشته در ساخت و سازها در ایرانی حضور داشته است. لازم به ذکر است که این فضا مانع از ورود نم و رطوبت به داخل ساختمان می شود. پلاستر سیمانی ملاتی مرکب از سیمان، ماسه تمیز و آب است و به افزایش مقاومت دیوار، جلوگیری از نفوذ رطوبت و کاهش ترکخوردگی آن کمک میکند. سرعت و سهولت اجرای نمای ساختمانهای مرتفع آن را به یکی از روش های رایج نماسازی تبدیل کرده است. نکته بسیار حائز اهمیت در این روش، بندکشی آجرها است که از نفوذ آب به پشتنما جلوگیری کند.

اگر شما این مقاله آموزنده را دوست داشتید و می خواهید اطلاعات بیشتری در مورد کلیک کنید لطفا از سایت ما دیدن کنید.

دیدگاهتان را بنویسید