از زیرسازی نمای کامپوزیت Effect شنیده اید؟ همینجا این است

پارامترهایی که بر روی قیمت ورق کامپوزیت تاثیرگذار هستند عبارتند از جنس مواد اولیه به کار رفته در آن، کیفیت ورقهای کامپوزیت، هزینه حمل و نقل، دستمزد نصب و… در هر پروژه ای همیشه حرف جدیدی نهفته است، موضوعی برای اکتشاف و ابداع یک کار جدید که سهولت و کیفیت بهتری را نوید می دهد. تمامی ساختمانهایی که نمای خارجی آنها با طراحی کامپوزیت انجام پذیرفته است، شکوه بی نظیری دارند و چشمها را به خود خیره مینمایند. با توجه به این که طراحی نمای کامپوزیت، دارای تنوع بسیار زیادی است، بنابراین قیمت هر کدام از آنها نیز با همدیگر متفاوت هستند. ورق های کامپوزیت بر اساس نوع آلیاژ آلومینیوم، ضخامت، رنگ لایه بیرونی و مواد لایه میانی دارای قیمت های متفاوتی هستند. معمولاً نوع مصالح مورد استفاده در اجرا بر تعیین روش اجرایی بر اساس تأثیرگذار است. ساخت و اجرای نقشه های زیرسازی نمای کامپوزیت ساختمان توسط تکنسین های اجرایی. This art​icle h​as  be en g​enerat᠎ed by behsaznama Con᠎tent Gen᠎erat or  DE᠎MO​!

نمای کامپوزیت ویلایی

با توجه به اینکه در ساخت آجر ها از خاک و گل رس استفاده میشود. آلوکد نشان تجاری شرکت آلوم کاردینه است و مدیران و مهندسان این شرکت پیشتاز، مصمم هستند تا سبک تازه ای از سیستمهای آلومنیومی و UPVC را در صنعت ساختمان ایران ارائه کنند.آنها میخواهند ساختمانهای جدید، متنوع، متفاوت و مطمئن تر از دیگر ساختمانها دیده شود و از این رو محصولات تولیدی شرکت آلوکد، توسط دستگاههای اتوماتیک و استاندارد اروپا تولید و استفاده همزمان ازدو سیستم پرس پروفیل و پانچ با دستگاههای اتوماتیک تولید و به بازار عرضه میشود.تمامی پروفیلهای به کار رفته در محصولات متنوع شرکت آلوکد تحت لیسانس بوده که تلاش میشود پنجره جدید را گشوده و فصل تازه ای را در صنعت ساختمان ایران ورق بزند.مهندس شهرام علیزاده، مدیرعامل شرکت آلوکد در گفتگو با تحریریه پنجره ایرانیان همواره بر اعتقادات حرفه ای اش پافشاری کرد و بیش از آنکه بخواهد از محصولات و خدمات شرکت آلوکد سخن بگوید، از دغدغهها و انتظارات اش گفت و اینکه صریح میگوید: شرکت آلوکد در ارائه مشاوره جهت طراحی و اجراینمای بیرونی ساختمان دست همکاری به سمت همه دراز میکند، هرچند این سیاست به مفهوم این نخواهد بود که مشتریان مجبور به همکاری به آلوکد خواهند بود.او را صادقانه دیدیم وقتی میگوید: آلوکد به خلق یک اثر هنری بر تن ساختمانها میاندیشد و درخشش ستارههای چشم نواز بر پوسته خارجی ساختمانها را میستاید.

خوشبختانه امروزه شرکت های بسیاری در ایران به تولید ورق های کامپوزیتی می پردازند که محصولات آن ها نیز با کیفیت و قیمت مناسبی ارائه می شود. نام این نماها از نظر تخصصی، اصطلاحا نمای کامپوزیتی است. نماها با توجه به بافت شهری به چند دسته متعدد نمای کلاسیک ، نمای سنتی و نمای مدرنیته تقسیم بندی می شوند که هر یک روش های اجرای خاص خود را دارند ، یکی از برترین نوع از نماهای بسیار زیبا و شیک که امروزه در اقصی نقاط کشور شاهد اجرای آن هستیم نمای کامپوزیت ساختمان یا نمای آلومینیومی می باشد که قابل ترکیب با سایر متریالها نظیر چوب ترموود ، سنگ ، شیشه ، بتن ، آجر و دیگر موارد می باشد . طراحی قسمت بیرونی خلاقانه و منحصر به فرد میتواند عامل جذب مخاطب نمای ساختمان باشد.در بیشتر موارد ،برای طراحی نمای مدرن ساختمان های اداری و یا صنعتی از متریال کامپوزیت آلومینیوم استفاده میشود که به سادگی قابلیت اجرای طرح ها و نماهای مدرن با خطوط شکسته یا منحنی را دارد. این لایه ها سبب مقاومت و پایداری هر چه بیشتر نما می شوند. رنگی که در قسمت بیرونی ورق کامپوزیت قرار دارد، دارای کیفیت بسیار خوبی است و بیش از 15 سال در برابر اشعه مستقیم خورشید، مقاومت مینماید.

9 راز درباره نمای کامپوزیت که هنوز از شما پنهان می‌کنند

روش فیکس بسیار مشابه روش ریلی می باشد با این تفاوت که به جای ریل های آلومینیوم از قوطی فلزی استفاده می گردد و به جای نصب ورق به صورت ریلی توسط پیچ ورق ها روی قوطی ها فیکس می گردد. در این سیستم پس از نصب کمربندی ها و براکت های فلزی ، ناودانی های ریلی با در نظر گرفتن کانسپت اجرایی به براکت های فلزی توسط پیچ های کاسه نمدی متصل می گردد . نمای کرتین وال و کامپوزیت امروزه برای زیباسازی و نماسازی در ساختمان های مسکونی، تجاری، اداری، بیمارستان ها و فرودگاه ها مورد استفاده قرار می گیرد. 4. در طراحی نما کامپوزیت، سعی کنید از طرحهای ایرانی و اسلامی نیز استفاده کنید؛ این موضوع شکوه و زیبایی ساختمانهای شما را چندین برابر افزایش خواهد داد. با وجود این که ورقهای کامپوزیت به سبب استقامت و دوام بالای خویش، مورد توجه قرار گرفتهاند، اما نباید از زیبایی منحصر به فرد آنها غافل شد. روش های اجرای نمای کامپوزیت ساختمان مختلف می باشد که هر مشتری با توجه به بودجه و سلیقه ای که دارد می تواند آن روش ها را بر روی نمای ساختمان خود پیاده سازی نماید و یا با ترکیبی از متریالهای متعدد ، کاری ترکیبی و منحصر به فرد را طراحی و پیاده سازی نماید .

اجرای نمای کامپوزیت در تهران

اگر شما هر گونه سوالی در رابطه با کجا و نحوه استفاده از کلیک دارید، می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید