از قیمت نمای کامپوزیت بهره ببرید – بخوانید این 10 نکته

سپس ورقهای کامپوزیت با استفاده ازپیچ و پرچ بر روی شاسی های تعبیه شده سوار می شوند. ضخامت کامپوزیت تولید شده نیز با توجه به تعداد لایه های استفاده شده در آن متغیر بوده که در مقاومت آن نیز تاثیر گذار است. نمای کامپوزیت اغلب نمایی با رنگ طوسی از ورق کامپوزیت دارد که بسیار فروش بالایی دارد. خرید از نمایندگی رسمی برای خریداران مزیت هایی مانند تضمین گارانتی کیفیت کارخانه تولید کننده و همچنین تضمین ارزان ترین قیمت بازار بهمراه دارد. گروه تولیدی تجاری آلوگلد در زمینه تولید و فروش مستقیم و بدون واسطه انواع ورق کامپوزیت نمای ساختمان با طرح ها و رنگ های متنوع از قبیل ورق کامپوزیت سفید ، ورق کامپوزیت مشکی، ورق کامپوزیت طلایی، ورق کامپوزیت طرح چوب، ورق کامپوزیت طرح سنگ ، ورق کامپوزیت نقره ای، ورق کامپوزیت آینه ای، ورق کامپوزیت خش دار، ورق کامپوزیت تابلو و نما کامپوزیت مغازه با ارزان ترین قیمت ها در نمایندگی فروش ورق کامپوزیت در تهران و نمایندگی فروش ورق کامپوزیت در کرج به تمام شهرستان های ایران پخش و توزیع می نماید. This content was creat ed with the ​he lp of behsaznama C᠎ontent Ge nera to᠎r DE MO.

نمای کامپوزیت طرح چوب

همه طراحان و معماران متفق القول هستند که یکی از اصلی ترین معیارهای سنجش کیفیت یک ساختمان، نمای آن است که از نظر بازدیدکنندگان تایید می شود. از آنجایی که این ورق ها نیز از همان ابتدا در حال پیشرفت و هر روز رنگ ها و ترکیب های جدیدی از آنها تولید و روانه بازار می شود آذین کانکس با بکار گیری خلاقیت طراحان خود همواره نوع های جدیدی از کانکس کامپوزیتی را در رنگ های مختلف و با ترکیب مصالح متفاوتی تولید می نماید که خریداران به راحتی می توانند آنها را تهیه و یا سفارشات منحصر بفرد خود را برای ساخت یک کانکس کامپوزیتی به گروه صنعتی آذین بسپارند . از جمله ویژگی ها و مزایای کانکس ویلایی کامپوزیتی نسبت به دیگر مصالح متداول در ساخت کانکس می توان به تنوع و ماندگاری رنگ در برابر هرنوع شرایط جوی و حتی تابش مستقیم نور خورشید در طول چندین سال اشاره نمود.

تمامی این هزینه ها بسته به نوع متریال مصرفی متفاوت می باشد. این نوع ورق کامپوزیت در نمای بیرونی ویلا و در بعضی موارد در نمای داخلی هم استفاده می شود. پس از تکمیل اسکلت سازه و پوشش دادن آن از ضد زنگ برای جلوگیری از زنگزدگی و فرسایش آن دیوارههای بیرونی آن را با ورقهای کامپوزیت آلومینیومی پوشش داده و پس از آن پنجرههای آن نصب میشود. برق کشی کانکس به صورت روکار میباشد که پس از داکت کشی، سیمها را از داخل آنها عبور میدهند. کانکس ویلایی هیچ محدودیتی از نظر ابعاد ندارد و میتوان آن را با توجه به نیاز مشتری و در هر ابعادی ساخت. نمای کامپوزیت نمای بسیار زیبا دارد که از جمله نماهای سازمانی و طرحدار به عنوان چوب و سنگ میباشند. پس از مدتی بر اثر تابش بیش از حد خورشید تا 50 درصد دچار رنگ پریدگی میشوند و این درحالی است که رنگ کامپوزیت ها تا حداقل 20 سال بدون کوچکترین تغییری پایدار میماند. لذا از آن برای مقاصد مختلفی استفاده می گردد.

ورق آلومینیوم کامپوزیت طبق استاندارد نظام مهندسی تولید می شود. طبق نظر سنجی که گروه ما در سال 98 از تمامی مشتریان خود به صورت حضوری یا تلفنی انجام داد درباره اینکه تاثیر اجرای تابلو سردر مغازه بر میزان جذب مشتری و فروش آنها بدین صورت بود که 100% آنها رضایت کامل داشتند و اذعان نمودند که بعد از اجرای نما فروششان بسیار بیشتر شده است ! در اجرای نمای ساختمان ، اکثر کشورهای دنیا از متریال های گونان استفاده میکنند. اما از مزایای نمای کامپوزیت ساختمان می شود به اجرای سریع، تنوع در رنگ، هزینه کم، وزن کم و عایق صوتی و حرارتی اشاره کرد. فضای بصری هر شهر با نمای ساختمان های ساخته شده در آن شهر رابطه مستقیم دارد و از این رو شهرداری های شهرهای بزرگ همواره به نمای ساختمان توجه ویژه ایی دارند. در اجرای نمای کامپوزیت مغازه سرعت عمل و دقت و تمیزی کار بسیار مهم است که این موضوع لزوم به کارگیری از ورق های کامپوزیت با کیفیت و همچنین اجرای نما توسط نصاب های با تجربه را می طلبد.قیمت نمای کامپوزیت مغازه بر اساس متر مربع ورق کامپوزیت اجرا شده برای اجرای نمای مغازه می باشد که شامل تابلوی مغازه و ستونهای کامپوزیت کنار ویترین شیشه ای و درب وردی مغازه میباشد. This was created  by behsaznama Conte nt G en​er at or D​emoversion !

نمای کامپوزیت سفید

برای کسانی که هر گونه نگرانی در مورد دقیقا کجا و همچنین راهنمایی در مورد چگونگی استفاده از کلیک ، شما احتمالا می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید