اساس اجرای نمای کامپوزیت

در عملیات نوسازی نمای ساختمان فقط بخشهایی از ساختمان که نیاز به تعمیر دارند تعویض میشود. اجرای نمای کامپوزیت یک کار بسیار تخصصی می باشد که اجرای آن توسط افراد غیر حرفه ای باعث خسارات زیادی به ساختمان شما خواهد بود. نظارت دقیق تیم فنی بر عملکرد تیم اجرایی شرکت و همراهی با کارفرما تا زمان اتمام کار از دیگر مزیت های تیم گارنت است. هماهنگی بالا بین اعضای تیم و نظم ویژه در حین پیشبرد کار از مواردی است که شما در طی پروژه، خود میتوانید شاهد آن باشید. چرا که معمولا رنگ های متداول که در نمای سازه های پیش ساخته استفاده میشوند. از این نوع کامپوزیت برای ترمیم های مستقیم انواع پوسیدگی در دندان های قدامی و خلفی استفاده می شود. نمای کامپوزیت (aluminum composite panel) یکی از انواع نماهای ساختمانی است که امروزه به دلیل عدم محدودیت در شکلپذیری، اکثر کارفرمایان و معماران برای ساختمان تجاری، اداری و مختلط به اجرای این نوع نما روی آوردهاند. از مهمترین عوامل رواج این نوع متریال در ساخت و ساز را می توان سبک بودن آن که با عث می شود در هنگام زلزله مانند آوار بر سر عابرین یا ساکنین ریخته نشود دانست و همین وزن پائین باعث سبک تر شدن مجموع کل ساختمان و کاهش هزینه های استراکچری کل می گردد.دیگر مزایای آن نیز به دلیل نحوه اجرای آن می باشد که باعث ایجاد یک نمای کاذب شده و در واقع فاصله ای بین بنا و نما ایجاد می شود که در آن هوا قرار دارد و این امر باعث دوجداره شدن نمای ساختمان می شود و بخوبی از هدر رفتن انرژی در زمستان جلوگیری کرده ضمن اینکه از گرم شدن سازه در هنگام تابستان نیز جلوگیری می کند.

نمای کامپوزیت ویلا

از اتلاف انرژی جلوگیری می کند. 5. فضای گرم و صمیمی ایجاد می کند. این طرح در ورقه های کامپوزیت باعث ایحاد زیبایی و کلاس خاصی می شود به ایجاد آرامش در فضا مجموعه ها منتهی می شود. ورق های کامپوزیت رنگی در شهرهای بزرگ و آلوده طرفداران زیادی دارد چرا که از یکنواختی و خاکستری بودن محیط می کاهد و نمایی منحصر بفرد و چشم نواز را ایجاد می کند. شرکت آس برای اولین بار در ایران برای محکم کردن سنگ های نما از دریل های بدون ضربه مخصوص پیچ و رولپلاک استفاده می کند. یکی از مشکالات کیوسک های معمولی رنگ پریدگی آنها در اثر تابش مستقیم نور خورشید بوده و بعد گذشت حداکثر یک یا دوسال سازه رنگ خود را از دست داده و اصطلاحا رنگ مرده می شد اما ورق های کامپوزیت برای استفاده در نما طراحی و تولید شده اند و رنگ آنها دارای مقاومت بالایی در برابر تابش آفتاب بوده که حدود 15 سال بدون هیچ گونه تغییر یا تلرانسی می تواند در برابر نور خورشید دوام داشته باشد.

دست اندرکاران صنعت ساختمان ورق های کامپوزیت رنگی را برای مراکز تجاری پیشنهاد می کنند. سطح صاف و براقی دارد و از این جهت نه تنها در تابستان گرما جذب نمی کند بلکه آن را بازتاب می دهد و باعث گرم شدن محیط و دیوار ها نمی شود. امکان تعویض آنها وجود دارد و به ساختمان لطمه ای جدی وارد نمی شود. معمولا در ستون های عمودی بلند طرح نیز باید عمودی باشد و در نمای افقی کامپوزیت طرح چوب باید افقی نصب گردد.تجربه نشان داده است که استفاده از این نوع طرح به همراه ورق رنگ طلایی آینه ای یا نقره ای آینه ای یا سفید همخوانی خوبی به وجود می آورد. افرادی هستند که دارای بیماری های فعال در دهان و دندان هستند یا عادت به دندان قروچه دارند. شیوه ساختمان سازی آجری با تیرآهن که در سال های پیش تر با اختلاف بسیار زیاد بالاترین سهم را در ساخت و ساز کشور در اختیار داشته روند نزولی سریعی دارد.

پوشش سطحی این نوع ورق کاملا شبیه چوب است و مناسب افرادی است که به علت شرایط اقلیمی ساختمان و هزینه های زیاد نمای چوبی نمیتوانند از ترموود استفاده کنند. کامپوزیت آلمانی از دسته کامپوزیت های درجه 1 و 2 به حساب می آیند و هزینه هر واحد آن 2.000.000 تومان الی 3.000.000 تومان می باشد. 2. انعطاف خوبی دارد ومی توان آن را به شکل های گوناگونی درآورد. برای نمای بیرونی از بیش از ۳۰۰ قطعه آلومینیوم سفید استفاده شده که حس تحرک امواج بر سطح اقیانوس را به بیننده القا می کنند. قیمت نمای اسپایدر که نوعی نمای شیشهای است، بالاتر از سایر سبکهاست. به علت استفاده از مواد نانو در ساخت این پانل ها، جذب آلودگی آنها بسیار کم است و به نوعی خود راپاکسازی می کنند؛ بنابراین استفاده از آنها سبب حذف هزینه تمیزکاری نما می شود. توصیه می شود این نوع کامپوزیت را در مناطق و شهر های پرگرد و غبار و یا آلوده اجرا کنید چرا که ترکیب داخل آن به نوعی است که در برابر مواد اسیدی و قلیایی مقاوم است و به این ترتیب نیازی به نظافت مداوم آنها نیست و زنگ زده و پوسیده هم نمی شوند.

قيمت اجراي نماي كامپوزيت

This w as c reated ​by behsaznama C᠎ontent G​en er᠎at or D᠎em​oversion.

دیدگاهتان را بنویسید