اساس نمای کامپوزیت

نمای کامپوزیت بسیار سبک بوده و باعث کاهش وزن بار مرده سازه میشود. به دلیل استفاده از تکنولوژی نانو و کاهش فاصله میان ملوکول ها، این تغییر باعث عدم جذب آلودگی های محیطی مانند ذرات روغنی معلق در هوا و گرد و غبار بروی نمای کامپوزیت آلومینیوم می گردد. در واقع می توان گفت نمای ساختمان اولین وجه از ساختمان است که نگاه مخاطب را به خود جذب می کند. بنابراین اگر می خواهید ظاهری خاص به نمای ساختمان خود بدهید، نمای ساختمان کامپوزیت آلومینیومی، بهترین انتخاب برای شما خواهد بود. همانطور که می دانید در نگاه اول زمانی که به یک ساختمان نگاه می کنید چیزی که در ابتدا ذهن شما را مشغول می کند نمای ظاهری ساختمان می باشد. شما می توانید با ترکیب انواع طراحی های هنر معماری مدرن و ادغام رنگ ها در نمای ساختمان کامپوزیتی، طرح های جذاب و چشم نوازی ایجاد نمایید. اینجاست که مشاوران نمای ساختمان به کار می آیند.

نماي كامپوزيت مدرن ترين

استفاده کنید. اغلب کسانی که قصد دارند از نمای آلومینیومی برای تغییر ظاهر و نمای ساختمان استفاده کنند این سوال برایشان به وجود می آید خصوصیات و ویژگی های نمای آلومینیومی به چه صورت است؟ یکی از پرکاربرد ترین و محبوب ترین روش ها برای طراحی نمای ساختمان های مدرن و امروزی استفاده از نمای آلومینیومی می باشد. نمای کامپوزیت طرح چوب : این نوع ورق گونه دیگری از کامپوزیت است که همانند طرح فلز هم در داخل و هم در خارج کاربرد وسیعی دارد . بر روی سطح آلومینیومی این نوع کامپوزیت از سه لایه رنگ لمینت شده استفاده می گردد. ورق کامپوزیت های طرح دار بسیار متنوع هستند که مشتریان گرامی با توجه به نوع پروژه های خود از آنها استفاده می نمایند. 3. صرفه اقتصادی : ( نمای کامپوزیت از نظر صرفه اقتصادی مخصوصا نوع ضد حریق ، نسبت به نمای سنگ و یا آجر به صرفه نیست.

این موضوع جذابیت فراوانی برای آن به وجود آورده و معمولاً از آنها برای طراحی نمای ساختمانهای مسکونی، تجاری و اداری استفاده میشود. بیشتر افراد برای استفاده از این نما بر این باور هستن اجرای این نما بر روی ساختمان بسیار دشوار و پیچیده می باشد. ساختمان های زیادی وجود دارند که دارای نماهای زیبایی هستند که در آنها از پانل های کامپوزیت آلومینیومی با شیشه استفاده شده است. ضخامت پانل کامپوزیت در این نقطه تنظیم میشود و تولید به همین ترتیب ادامه می یابد. در بازار فعلی کامپوزیت، برندهای جدید با نام ها و کیفیت های مختلف در بازار رویت میشود این امر زمینه انتخاب مصرف کننده را گسترش داده است . رغبت بیشتری نسبت به بقیه مدل ها نشان داده است. همانگونه که پیش تر توضیح داده شد این نوع متریال بیشتر در کاربری های اداری و رسمی بکار می رود و کمتر در ساختمان های مسکونی مورد استفاده قرار می گیرد مگر برج و آسمان خراش باشد.از این رو کانکس راکو با برسی های انجام داده به این نتیجه رسید که کیوسک هایی که تحت عنوان کانکس اداری ساخته می شود و یا کاربری های مشابهی مانند فروشگاهی و گیت های حراستی بهتر است از این نوع متریال در نمای آنها استفاده شود.در اینجا بود که ساخت کانکس با نمای کامپوزیت شروع شد.  This c᠎on tent w᠎as cre᠎at ed by GS᠎A Co nten t Ge nerato r DEMO!

این نکته مهم را در نظر داشته باشید در اجرای این نما در قدم اول باید زیر سازی صحیح کامپوزیت ها انجام شود که بسته به نوع سازه ی اصلی زیرسازی متفاوتی اجرا می شود. 6. نمای کامپوزیت ویلا یا ساختمانهای مسکونی، به راحتی قابل شستشو هستند و میتوان هر نوع آلودگی را به سرعت از سطح آنها پاک کرد. گروه نما آلومینیوم آماده طراحی و اجرای انواع نمای ساختمان با ورق کامپوزیت و چوب ترمو با سال ها تجربه مفید و داشتن گروه های اجرایی با تجربه و مجهز ، با دپارتمان نظارت فنی و مهندسی و امکان تهیه ورق کامپوزیت با سرعت و کیفیت لازم را دارا می باشد. منظره رنگی و متنوع: نمای کامپوزیتی ساختمان، در رنگ های مختلفی طراحی می شود. البته این نکته مهم را در نظر داشته باشید اجرای این نما علی رغم سادگی که دارد نیازمند افراد متخصص و با تجربه در این زمینه می باشد. اما با توجه به روش اجرایی هزینه نصب بالاتری نصب به روش فیکس دارد. علاوه بر این شما با استفاده از شیوه های مناسب می توانید عمر سازه را افزایش دهید. امروزه بیشتر سازندگان و طراحان ساختمان از مصالح و روش های قدیمی همچون آجر، سنگ و یا سیمان برای طراحی ظاهر و شکل ساختمان ها استفاده نمی کنند.

اگر از نوشتن این مطلب لذت بردید و مطمئنا می توانید اطلاعات بیشتری در مورد این مطلب لطفا از صفحه ما بخواهید.

دیدگاهتان را بنویسید