استثنایی صفحه وب – اجرای نما نشان دادن چگونه به آنجا برسیم

معمولا نمای ساختمان های کامپوزیتی در زمان اجرای اولیه بسیار شیک و جذاب می باشند و پس از گذشت زمان با آلوده شدن نما زیبایی خود را تا حد بسیار زیادی از دست می دهند. به همین دلیل برای بازسازی و ترمیم نمای ترموودی قبل از انجام هر کاری باید کاملا شستشو شود که شرکت آرین ایراتا کلیه فرآیند شستشوی نما ترموودی و بازسازی سطوح ترموودی را انجام می دهند. با خرید از آجر مدرن این اطمینان را به شما می دهیم که بهترین خرید خود را انجام داده اید. و در مقابل بارهای دینامیکی از جمله زلزله عملکرد بسیار خوبی دارد. در حال حاضر برای شستشوی نما به جهت دسترسی به نمای ساختمان از پنج ابزار استفاده می شود که هر کدام از ابزار ها با توجه به شرایط ساختمان مورد انتخاب و استفاده قرار میگیرد. ویدئو زیر نمونه ای از شستشوی نمای ساختمان ترموود می باشد که با دسترسی طناب و بدون نیاز به داربست توسط متخصصی شستشو نما ارتفاع کاران شرکت آرین ایراتا انجام شده است و نمای ساختمان برای اجرای بازسازی و ترمیم زیرسازی شده است.

انواع روش های نمای خشک

خدمات شستشوی نمای سیمانی معمولا با روش شستشوی نما با واترجت انجام می شود. یکی دیگر از مصالح خشک و مدرن فایبر سمنت برد است که در طرح های چوبی و سیمانی وارد بازار می شود . جالب است که بدانید بسیاری از دوره های تاریخی دنیا، که شامل دوره کلاسیک و دوره های مدرن و پست مدرن است، با هنر معماری آغاز شده اند و نخستین تغییرات دوره ای را می توانیم در بناهای معماران آن دوره ها مشاهده کنیم. تنوع طرحها و پیاده سازی قوی پروژهها در این نوع نمای مدرن، نگاههای اهل هنر را نیز به سوی خود جلب نموده است. سهم شیوه ساختمان سازی آجری با تیر چوبی نیز در مناطق شهری در حال نزدیک شدن به صفر است. به طورکلی از شستشوی نما به صورت واتر جت بیشتر برای شستشوی سطوحی مانند:شستشوی نمای شیشه ای،کامپوزیتی،ترمووود،سنگی،سیمانی و همچنین آجری استفاده می شود. شستشو به صورت سندبلاست بیشتر در سطوح سنگی و آجری قابل اجرا می باشد. شستشو به صورت سندبلاست زمانی کاربرد دارد که سطح مورد نظر کثیفی و جرم بسیار زیادی را دارا می باشد یا به نوعی جرم به خورد سنگ رفته است.

راهنمای نما سرامیک

زمانی که سطح مورد نظر با دستگاه واتر جت شستشو می شود تمامی جرم ها و گردوغبار ها و دوده ها به صورت کامل پاکسازی شده و نمای ساختمان مانند روز اول تمیز و درخشنده می شود. فایبر سمنت برد ها از لحاظ مواد تشکیل دهنده در سه دسته بندی ، فایبر سمنت برد ، کلسیم سیلیکات ، MGO برد دسته بندی می شوند .و با توجه به وجود منابع معدنی مناسب در محل تولید می شوند و از لحاظ خواص کلی و رفتار مکانیکی و موارد استفاده دارای تفاوت های اندکی فروش تجهیزات نمای خشک هستند . به طور کلی برای شستشو و نظافت نمای شیشه ای ساختمان از دو روش استفاده می شود که شامل شستشو با واترجت و شستشو به صورت ابر و تی و دستی می باشد که بستگی به میزان آلودگی و کثیفی نما دارد. نحوه اجرای نمای خشک به دو روش امکانپذیر است. اجرای واترجت بر روی سطوح نمای کنیتکسی در هر شش الی یک سال یه بار پیشنهاد می شود زیرا این کار موجب جلوگیری از تخریب نما و همچنین کثیفی سطوح نما می شود و در نتیجه موجب ماندگاری بهتر نما میشود. و کلیه سطوح ترموودی از جرم و آلودگی پوشیده شده است. This data has been g enerated  with the help ᠎of ᠎behsaznama Conten᠎t Ge​ne​rator DE MO!

نحوه نصب نمای خشک

این امر موجب بلند شدن کثیفی ها از روی سنگ یا آجر می شود و سطوح تمیزی که به اثر جرم ها پوشیده شده بودند نمایان می شوند و نمایی زیبا را برای شما به ارمغان میاورند. شستشو نما به صورت واترجت زمانی کاربرد دارد که سطح مورد نظر تقریبا آلودگی کم تری دارد و از گردوغبارها و دوده ها پوشیده شده است. که می توانید برای انجام این کار به جهت کم تر شدن هزینه ها با شرکت های شستشوی نما قراردادی تنظیم کنید و در زمان های مشخص فرآِند نظافت نمای کامپوزیتی توسط شرکت مورد نظر انجام شود. اگر قصد نظافت نمای بیرونی ساختمان خود را دارید جهت دریافت مشاوره و استعلام قیمت با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید تا هماهنگی های لازم توسط مشاورین مربوطه انجام شود. اگر قصد شستشوی نمای کامپوزیتی خود را در بازه های زمانی مختلفی دارید شرکت آرین ایراتا کلیه فرآیند اجرای کار را با بهترین کیفیت و قیمت ممکن برای شما انجام میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید