استدلال درباره اجرای نما

این ضوابط در صورتی باعث پایداری نما میشود که سازه ساختمان و دیوارهای پشتیبان نما در صورت وجود، ضوابط سازهای استاندارد ۲۸۰۰ با توجه به اهمیت ساختمان را تامین نمایند. آسان می نماید.بنابراین معماران و طراحان نمای ساختمان هاباترکیب این متریال دست بازتری درایجاد زیبایی وهماهنگی خواهند داشت.لازم به ذکرمی باشد سفال تراکوتا از پایه رنگ های کرم، اُخرایی، قهوه ای و مشکی موجود می باشد . از جمله ویژگی های نصب خشک نما تراکوتا می توان مقاومت در برابر تغییرات دمایی ووجود حالت ارتجاعی در سیستم نصب خشک سفال تراکوتا نام برد. وجود هوا درفضای بین تایل های سفال تراکوتا نما و دیواره ساختمان ازانتقال تغییرات دمایی محیط بیرون به ساختمان جلوگیری میکند ومانندسیستم عایق حرارتی دو جداره عمل می نماید . • باعث جلوگیری از خروج گرما در زمستان و هوای خنک در تابستان از داخل خانه به بیرون می شود و یک عایق حرارتی در ساختمان به وجود می آورد. بخشی از پروژه بازسازی، طراحی نمای بسیار جذاب ساختمان بود که دارای فرم، الگو و هویتی منحصر به فرد می باشد. نمونه های بسیار زیادی از نماهای رومی در مناطق یک و دو تهران مشاهده می شود که صرفا برای سازنده خود هزینه تراشیده اند، ولی این هزینه هنگفت منجر به نتیجه با کیفیت نشده است.

غیرمعمول ترین اجرای نما جهان

در این روش بهتر است ابتدا یک لایه عایق حرارتی از نوع پشم شیشه یا پشم سنگ با بست به دیوار خارجی ساختمان وصل شود، سپس ریلها و زیرسازی فلزی به ساختمان متصل شده تا نمای خشک با رعایت فاصله از عایق حرارتی بر روی چارچوب نگهدارنده قرار گیرد. نکته برازنده تأمل سبکی است که دخل طراحی نمای ساختمان مناسبت ضرر استفراغ قول می گیرد. برای اجرای نمای خشک دست شما در انتخاب مصالح باز است و می توانید هر نوع مصالحی که قابل استفاده برای نمای داخلی و خارجی ساختمان است را در هر ابعادی و از ضخامت 5 میلیمتر تا 50 میلیمتر استفاده کنید. انواع نمای خشک تنها نمایی است که قابلیت استفاده از مصالح گوناگونی را دارد. تجهیزاتی از قبیل انواع ریل باکس و ریل دوبل، کلیپس استیل، لاستیک ضربه گیر، لاستیک درز عمودی، براکت، پیچ سربکس و ریل تک فاوتون از جمله دیتیل های اجرای نمای سرامیک خشک در این سیستم می باشند. نمای ساختمانها باید قادر به تحمل جابه جایی نسبی و تغییرشکلهای تعریف شده در این دستورالعمل باشد. اتصال نمای ساختمانها به تکیه گاه باید قادر به تحمل نیروهای وارده به نما ناشی از بار باد، زلزله و اثرات ضربه باشد. هدف نشریه شماره ۷۱۴ طراحی و ارائه ضوابط اجرایی نماها تحت اثر بارهای لرزهای، باد، ضربه و سایر عوامل محیطی و ارائه راهکارهای مناسب برای مهار آنها است.

در غیر این صورت رعایت ضوابط این دستورالعمل به تنهایی از وقوع آسیب به نما جلوگیری نمیکند. همچنین تغییر مکانها و جابجاییهای نسبی سازه نیز باید در محدوده تامین ضوابط سازهای استاندارد ۲۸۰۰ باشد. اگر قصد دارید به صورت کامل در مورد قسمت طراحی و اجرای نمای چوب در کرج به صورت کامل اطلاعاتی را کسب کنید می توانید با مجری نمای چوب ترمو، شرکت مهندسی سازه پارسا گستر تماس حاصل فرمایید. این سیستم دارای قابلیت رگلاژ کامل نسبت به روش ثابت آهن و همچنین به علت استفاده از آلومینیوم، سازه سبکتر نسبت به روش ثابت آهن میباشد. ۲- ابعاد استاندارد تولید شده برا این نوع سرامیک خشک پرسلانی ۶۰ در ۱۲۰می باشد و قابلیت برش به اندازه های مورد نظر طرح را دارد. با معیارهای عملکرد ارزیابی فنی اروپا (ETA 14/0284) مطابقت دارد. با توجه به ضمانتی که دادید برای پیچ و رولپلاک سنگ نما میتونید فردا برای دیدنش و درست کردنش بیایید؟

᠎This da᠎ta h as be​en w ritt᠎en by behsaznama Con᠎te᠎nt G ener᠎ator Dem​oversion​.

5 تازه کار نمای خشک خطا شما ممکن است تعمیر در همین لحظه

سلام اقای استوار. بعد از ۱۱سال یکی از سنگ ها احساس میکنیم که از پیچ و رولپلاک درومده. ایا شما توی شرکت های دیگه ای مانند جهان فرود و جهان استوار قیمت گرفته اید؟ ولی درسیستم اجرای نمای خشک به دلیل عدم استفاده از ملات، درقسمتهای مرتفع ساختمان بسیار سریعتر و آسانتر از سایر نماها مانند نمای آجر میباشد. در روش پنهان علاوه بر مقاطع آهنی مقاطع آلمینیومی نیز در زیرسازی سرامیک به کار می رود و به همین دلیل است که هزینه اجرای نمای سرامیک خشک به روش پنهان نسبت به روش نمایان دارای هزینه بالاتری است. مواد و مصالحی که می خواهید در کنار هم استفاده کنید، باید در کنار هم زیبا به نظر برسند. در ایران بعد از سال ها ساخت و ساز یکی از چالش هایی که سازندگان ساختمان ها، مجتمع های تجاری، مال ها، هتل ها و… 6. مدل کار را با محاسبات ساده ریاضی در ذهنیت تصور و کار را از جاه هایی شروع می کنیم که علاوه بر اینکه میزان پرت کمتر شود ،کاشی هاي بدون برش در مسیر پر دید ترین گوشه ها یا دیوار ها قرار گیرند. در این روش سرامیک خشک پرسلانی از طریق اتصالات آلومینیومی مخصوصی به نام کلمپ (clamp) بر روی ریل های آلومینیومی افقی مخصوص این سیستم متصل می شوند.

نه روش‌های کمتر شناخته شده برای استفاده حداکثری از هزینه اجرای نمای خشک

اگر دوست دارید این نوشتار را داشته باشید و مایل به دریافت اطلاعات بسیار بیشتر در مورد نمای سنگ لطفا به بازدید از وب سایت ما.

دیدگاهتان را بنویسید