استدلال های خلاص شدن از اجرای نما

تمامی موارد ذکر شده لیست قیمت شستشوی نما به صورت حداقل و حداکثر اجرای این خدمات می باشد. البته استفاده این متریال برای برخی نماها ممنوع شده بعلت مشکلی که در آتشسوزی پیدا می کند. در طراحی نماهای تجاری و صنعتی مزایای این نما بر معایب آن پیشی میگیرد ومناسب این نوع نماها می باشد. استفاده از بتن اکسپوز تقریبا از سال ۱۹۴۵ تا سال ۱۹۹۰ به اوج خود رسید، این نوع از متریال ساختمانی که در سبک مدرن از جایگاه ویژه ای برخوردار است در عین زیبایی می تواند مشکل ساز نیز باشد، چرا که بتن اکسپوز عموما به رنگ خاکستری مورد استفاده قرار می گیرد و عدم هماهنگی آن با فضای اطراف می تواند نمایی بی روح را تجلی دهد. به عنوان مثال ، خانه های طراحی شده توسط SAOTA تقریباً همیشه در جایی در صخره ای ، بالاتر از اقیانوس یا پایین ساحل صخره ای ساخته می شوند و به ساکنان آن فرصتی می دهد تا از مناظر خیره کننده یا صداهای آرامش بخشی که امواج اقیانوس هنگام برخورد با سنگهای زیر خانه طبیعت همیشه تأثیر زیادی در طراحی خانه خواهد داشت. Data w as g en​erated  wi᠎th the he᠎lp of behsaznama C onte nt Generat or D emover si on!

Where دتایل نمای خشک 6 ماه دیگر خواهد بود؟

باید توجه داشت که استرچ متال بر روی متریال های دیگر مانند شیشه اجرا می شود و می توان نور گیری خاصی نحوه نصب نمای خشک نیز ایجاد کرد. کاربردهای کامپوزیت آلومینیومی فقط به نمای ساختمان محدود نمیشود، آنها میتوانند در هر نوع پوشش اعم از پارتیشن، سقف کاذب و غیره نیز استفاده شوند. در طراحی نما با استفاده از ورقهای اچ پی ال (HPL) بایستی به انتخاب روش مناسب با توجه به شرایط طراحی نما نیز دقت شود؛ بهعنوان مثال از جمله مواردی که ممکن است استفاده از این مصالح مناسب را در طراحی نما محدود کند، محدودیت اینگونه پانلها در سطوح منحنی است.البته استفاده از ورقهای اچ پی ال (HPL) در نماهای منحنی نیز امکانپذیر است؛ اما انتخاب ضخامت ورق و روش نصب آن در این چنین شرایطی از اهمیت ویژهای برخوردار خواهد بود . این نوع سازه علاوه بر اینکه باعث ایجاد امنیت بیشتر در خانه و ساختمان شما میشود، در زیباسازی نمای آن نیز تأثیر بسیار زیادی دارد. برای دریافت جواز ساخت مدارکی اعم از برگه تعهد نظارت، برگه تعهد محاسبات و نقشه های سازه و نقشه های اجرایی، برگه تعهد کارفرما، فیش پرداخت عوارض ساختمان و … می باشد به وسیله یک سری اتصالات مکانیکی عمدتاً فلزی به سازه ساختمان متصل می گردد.

نمای خشک سنگ

در مرحله بعد، ریلهای آلومینیومی با مقطع مشخص در آکس نبشیهای آهنی بهوسیله براکت های آلومینیومی با دو سوراخ لوبیایی به زیرسازی متصل میشوند. در این سیستم پس از برش و شیار، ورقهای کامپوزیت آلومینیومی بهصورت ثابت، با پیچ یا پرچبر روی زیرسازی آلومینیومی یا آهنی متصل شده که سرعت نصب آن بسیار چشمگیر است. که در صورت نصب صحیح ورقهای آلومینیومی میتوان از این ویژگی در جهت رعایت کردن قوانین مصوب نظاممهندسی و ساختوساز استفاده کرد. ورق کامپوزیت آلومینیومی چیست؟ متشکل از دولایه ورق آلومینیوم ، هسته داخلی که از جنس پلیاتیلن و یا مواد معدنی ضد حریق و پوشش رویه از جنس رزین ( ورق را در برابر تابش و بارش اسیدی مقاوم می سازد) می باشد. که عبارتاند از: مقاومت در برابر تابشهای شدید و بارشهای اسیدی به دلیل پوشش رویه آن از جنس رزین PVDF. یکی از مهمترین علل رواج نما کامپوزیت شکلپذیر بودن مصالح آن هست به صورتی که تا ۱۳۵ درجه قابلیت تا شدن دارد. این سیستم دارای قابلیت ریگلاژ بعد از نصب می باشد. چراکه در صورت بهرهگیری از این نما، منظر شهری دستخوش تغییر قرارگرفته و با سبک اصیل معماری شهر در تناقض قرار میگیرد و ارزش معماری و هویتی آن را زیر سؤال میبرد.

بسته به نوع مصالح مصرفی، چسب متناسب با آن مورد استفاده قرار میگیرد. ازآنجاکه ورقهای کامپوزیت آلومینیومی بر روی یکلایه زیر سازd (آهنی یا چکمهای) نصب میشوند، یکلایه هوا بین بدنه اصلی ساختمان و نما قرار میگیرد که همین مسئله باعث میشود ساختمان با هزینه کمی عایق صوتی شود. در پروژههایی که زمان به اتمام رسیدن کار اهمیت زیادی دارد توصیه میشود از نمای آلومینیومی استفاده شود. به دلیل نوع مراحل اجرای نمای آلومینومی این امکان فراهمشده است که پس از گذر زمان در صورت بروز مشکلی در ظاهر نما و یا اعمال تغییراتی در بدنه، ورقهای آلومینیومی از نما خارجشده و با ورقهای جدیدی جایگزین شوند. همانطور که در مطالب بالا خواندید این مصالح مزایا و معایبی دارد. سیستم کابلی با ساختار مدرنی که دارد موجب پدید آمدن بیشترین شفافیت در نمای شیشه ای می گردد. محبوبیت سیستم فریم لس به جهت یکدستی سطح شیشه ای قسمت خارجی نما می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید