استدلال های خلاص شدن از نحوه اجرای نمای خشک ساختمان

در واقع روش های بسیار مختلفی برای پیاده سازی نما در صنعت ساخت و ساز موجود است که هر کدام به شیوه خاصی اجرا می­گردند و از ویژگی های متفاوتی برخوردار می­باشند. در این سیستم از انکر و براکت های مخصوصی استفاده می گردد که هیچ کدام از قطعات اتصال قابل رویت نیستند. هر چه سریعتر این کار را انجام دهید کار ساده تر خواهد بود. پایداری کفپوش با استفاده از لایه ی درزگیر و آب بند بیشتر خواهد بود. ایجاد این شیارها کمک میکند که پایدار کفپوش بیشتر شود و جلوی پیشرفت ترک های احتمالی نیز گرفته خواهد شد. این سیستم اجرایی متفاوت با روش اجرایی نمایان (کلیپسی) اجرا میشود و اتصالات نگهدارندهی تایلهای سرامیک دیده نمیشوند و سطح نمای ساختمان به سطحی یکنواخت بدل میشود، به همین دلیل است که این روش در بین کارفرمایان از استقبال بیشتری برخوردار بوده. برای در اختیار داشتن سطح بتنی با ارتفاع ۱۰ سانت لازم است تا قالب با را به ارتفاع ۱۰ سانت و ضخامت ۵ سانت در نظر بگیرید. باید مطئن شوید که تمامی سطوح تا زمین ۱۰ سانت فاصله دارد. نمای خشک ساختمان به نمایی گفته می شود که جهت اتصال مصالح ساختمانی مانند: سنگ, آجر,آلومنیوم و موارد دیگر از هیچ نوع ملاتی استفاده نمی کنند و تمامی اتصالات به صورت مکانیکی انجام می شود.

تکنیک های اجرایی نما تا حدودی متفاوت است. بعداً|اجرای نما – آیا بعد مهم است؟|هفت غیرقابل انکار اطلاعات درباره اجرای نما}

نحوه اجرای نمای خشک ساختمان نما را دو لایه میکند. همین امر باعث می شود تا اجرای نما 2 پوسته شود و یک محفظه در بین دیوارها ایجاد تا از ورود و خروج هوا جلوگیری شود. تکنیک های اجرایی نما تا حدودی متفاوت است. در دو ویدئو زیر شما با کانسپت، ویژگی ها ، مباحث سازه ای و اجرایی و روش های نصب نمای خشک آشنا میشوید. در بعضی موارد اگر تنش بالایی متوجه سطح اجرایی واش بتن نیست یا برای ورودی خانه ها که تردد ماشین آلات وجود ندارد، نیازی به استفاده از فولاد نیست. برای نمایان شدن سنگ ریزه نخودی که روی سطح پاشیده شده نیاز است تا با فشار آب سطح بتن را بشویید. دقت داشته باشید که پاشش آب را تا زمان طولانی بر روی یک نقطه متمرکز نکنید. توجه داشته باشید که ساختار بتن هنوز هم خیس است و شکل پذیری بالایی دارد. سنگدانه هایی که برای ظاهر زیبای واش بتن استفاده شده باید به صورت یکنواخت در سرار کفپوش در معرض دید قرار گیرد. به محض استفاده از این مواد خواهید دید که درخشش سنگدانه هایی که برای تزئین روی سطح پاشیده بودید دو چندان می شود.

پیشنهاد می شود در انتهای هر تخته یک پایه قرار دهید و وسط را با پایه هایی با فاصله ی تقریبا ۱۰ سانتی پر کنید. اگر این کار با آب به سختی انجام شود میتوانید از جارو هم برای این کار استفاده کنید. افزودنی کند گیر بتن را روی سطح اسپری کنید. روی تمام سطح کار شده را با روکش بپوشانید. ابعاد و مساحتی که قرار است نماسازی در آن اجرا شود روی قیمت اجرای نمای سنگ خشک مؤثر است. فولاد ضد زنگ یک ماده عالی از انواع نمای خشک ساختمان به شمار می آید، که دارای سطح براق و صیقلی است و در نمای ساختمان مدرن بسیار از آن استفاده می شود. برای ایجاد سطح صاف و بودن حباب های هوا و بدون خط و خش افزودنی های بتن کندگیر کمک خواهد کرد. داشتن جریان هوا درون ساختمان برای داشتن هوایی تازه بسیار اساسی و مهم است. اما در مناطق مرطوب و گرم، بهتر است که هوا داخل نما جریان داشته باشد. در این مرحله باید بتن داخل قالب ریخته شود.  Post was g enerat ed ​by behsaznama Content᠎ G en erat or ​DE MO !

در صورتی که دسترسی ماشین آلات به قالب به صورت مستقیم امکان پذیر باشد میتوان مستقیما بتن را از میکسر داخل قالب ریخت و در غیر این صورت باید به وسیله فرغون یا ابزارهای مشابه کار بتن ریزی را پیش برد. در صورتی که آببندی با دقت کافی صورت نگیرد، با نفوذ آب و ایجاد خوردگی و زنگ زدگی استحکام نما تا حد زیادی کاهش مییابد و ممکن است در مقابل عوامل محیطی مقاومت خود را از دست بدهد. اگر قصد ایجاد فضاهایی منحنی شکل دارید خصوصا برای پاگرد ویلاها و فضای ورودی ساختمان های تجاری و پله های منحنی یا نیم دایره نیاز است تا قالب چوبی ساختار انعطاف پذیرتری داشته باشد. اگر قصد دارید طرح و رنگ خاصی روی کفپوش ایجاد شود در این مرحله باید به صورت دستی یا با بیل شن های ریز را روی سطح بپاشید. باید تا حد امکان لکه گیری بی نقص انجام شود و سطح بتن تسطیح شود. در بعضی موارد نیاز است تا برای تقویت و زیرسازی زمین از مش فولادی استفاده شود. نمای سایبان خورشیدی نوعی کنترل خورشیدی است که میتواند برای بهینه سازی میزان افزایش گرمای خورشید و نور مرئی وارد شده در یک ساختمان استفاده شود.

The Idiot’s Guide To شرکت طراح و مجری نمای خشک توضیح داده شد

اگر شما هر گونه سوالی در رابطه با کجا و نحوه استفاده از نما های خشک دارید، می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید