استراتژی نهایی برای سیستم های مدرن نما

در روش سیستم نمای خشک وزن نما نسبت به نماهای سنتی به اندازی کاهش پیدا می شود که می توان از آن در ساخت برج های بلند مرتبه نیز استفاده کرد. سیستم های مدرن نماسازی که با نصب سنگ به روش خشک در دهه ۷۰ میلادی برای اولین بار در کشور آمریکا جهت ساختمان های بلند مرتبه طراحی و مورد استفاده قرار گرفت یکی از روش های جدید و قابل انطباق با استانداردهای جدید ساختمانی بود که این روشها از دهه 80 شمسی توسط مجموعه رونین پارس در ایران اجرا شد که طی سالهای گذشته تاکنون پیشرفت های زیادی در این زمینه حاصل شده است و این شرکت توانسته است با بومی نمودن این تکنولوژی ها، نوآوری های زیادی را در این زمینه بدست آورد و در حال حاضر انواع مصالح مدرن دنیا را بصورت کاملاً مهندسی با انواع روش های ده گانه خویش طراحی و اجرا می نماید. چنانچه برای اجرا و پیاده سازی آجر نمای ساختمان به طراح حرفه ای مراجعه کرده باشید، بیش از نیمی از مسیر را برای داشتن یک نمای شیک و چشم نواز طی کرده اید. مطلب پیشنهادی: اصول طراحی نمای ساختمان ، چگونه میتوانیم یک نمای خوب طراحی کنیم؟ یکی از نکات مهم برای نصب آجرنما استفاده از یک نصاب ماهر و کاربلد است که با اصول و نحوه چیدن آجرنما ها آشنا باشد. Post has be en gen erated ᠎by behsaznama Con​tent G en​erat​or D emov er​si᠎on .

شرکت های نمای خشک

پشم سنگ به عنوان متریالی مناسب جهت اجرای عایق حرارتی و صوتی در ساختمان سازی به خصوص ساختمانهای سبک مانند سیستم سازه ای LSF که معمولا یک جانب نمای آن از متریال هایی مانند فایبر سمنت برد (سمنت بورد) ، ترموود و یا Boardex و یا متریال های مختلف و یک جانب آن از داخل گچبرگ است ، مورد استفاده قرار می گیرد. در مقایسه با ملات و دوغاب که با اشتباه کارگر ممکن است ملات از استحکام کافی برخوردار نباشد , در سیستم خشک با توجه به مصالح زیر سازی که به صورت صنعتی تولید شدهاند , محلی برای اشتباه تکنسین فنی وجود ندارد. در این روش نصب آجرنما، ملات آجرنما به صورت دوغابی پشت آجر ریخته می شود و روی دیوار آن را اجرا می کنند. با این مقاله همره باشید تا شما را با انواع روش های نصب آجر نما آشنا کنیم. یک استادکار نصب آجر باید به صورت حرفه ای میزان دقت در شاقول بودن آجر نماها، ظرافت در بندکشی آجرنما و میزان متریال مصرفی در ملات بندکشی را مدنظر قرار دهد و برای جلوگیری از ریختن دوغاب روی مصالح بداند که باید کاور نایلونی پس از هر ۴ ردیف آجرچینی استفاده کند. پروفیل ها. این شامل یک سری از پایه های متصل به دیوار پشتیبان و نقاط لنگر است که پنل را بر روی پروفیل های نصب شده قبلی ثابت می کند.

شرکت طراح و مجری نمای خشک

در سیستم نصب آجرنما خشک اجزایی شامل عایق حرارتی، چهارچوب نگهدارنده، فضای خالی تهویه و اتصالات مورد استفاده قرار می گیرد. عمدهترین این موارد عبارتند از استیل، آلومینیوم و گالوانیزه، مصالح رویه نما شامل انواع سنگ و سرامیک خشک، آجر و شیشه نیز پروفیلهای آهنی و… اجرای نمای خشک سرعت اجرای بالایی دارد؛ این روش بسیار سریعتر از روش سنتی اجرا میشود و پرت مصالح را نیز به شدت کاهش میدهد. اگر شما نیز از این دسته از افراد هستید، نگران نباشید چرا که این روش از زمانی که به ایران وارد شده، امتحان خود را در دوام و کیفیت به خوبی پس داده است. اتصالات باید در برابر سرما ، گرما ، بخار آب و گازهای موجود در هوا مقاوم باشند و از اتصالات ضخیم و با دوام استفاده شود. ۱- این سرامیک ها بیشتر خاصیت های سرامیک خشک پرسلانی که همان جذب آب کم می باشد را دارا هستند. سرامیک خشک برای بسیاری جالبتوجه است اما مجوف آن به علت وارداتی بودن و قیمت بالا برای بسیاری مقرونبهصرفه نیست.

طراح و مجری نمای خشک

1.برای اجرای این روش نصب آجرنما نیازی به استفاده از نصابان حرفه ای نیست و سرعت انجام این روش بسیار سریع است. کرتین وال یا دیوار پرده ای پوششی شفاف برای نمای ساختمان های امروزی و مدرن هستند که هیچ بار مرده از ساختمان را به دوش نمی کشند. در ابتدای امر بایستی با توجه به ابعاد و شکل هندسی مصالح موردنظر، شیار، شکاف، سوراخ و یا لبه ای در آن برای نصب در روی نما طراحی و تولید شود. اجرای این نوع روش برای نصب آجرنما ساده تر از روش دوغابی است ولی هنگام انجام کار روی مصالح کثیف کاری بیشتری می شود. در بین روش های غیرنمایان روش انکری به دلیل استفاده از سرمته سوراخ کاری و انکر شرکت آلمانی هزینه بیشتر دارد و روش شیاری Beko چون تولید شرکت ایرانی است مقرون به صرفه تر خواهد بود. هزینه اجرای نمای سرامیک خشک به صورت نمایان کمتر از روش های غیر نمایان خواهد بود. دقت شود که در این روش لازم است از سرمته استاندارد شرکت ها استفاده شود، در غیر این صورت اتصالات مقاومت لازم را نخواهند داشت. سوراخ هایی پشت تایل های سرامیکی توسط سرمته ایجاد می گردد. تجهیزات مورد نیاز این روش از اجرای نمای سرامیک خشک ، سرمته و انکر می باشد که توسط این شرکت تولید می شود.

اگر شما این مقاله را تحسین می کنید، مایلید اطلاعات بیشتری در مورد نمای خشک بدست آورید به سایت ما مراجعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید