اسرار نمای کامپوزیت برتر

مشخصات ورق کامپوزیت طرح سنگ دارای ضخامت کل 4 میلیمتر ، ضخامت آلومینیوم 0.2 میلیمتر ، 0.3 میلیمتر و 0.5 میلیمتر می باشد که می توان بصورت ضد حریق نیز تولید شود . می توانید انواع مختلف نمای مدرن ساختمان را مشاهده کنید. پانل های آلومینیوم کامپوزیتی که برای نمای ساختمان استفاده می شوند در اشکال مختلف و با توجه به نوع نما طراحی و ساخته می شوند و محدودیتی در شکل پذیری آن ها وجود ندارد. برای نحوه اجرای نمای کامپوزیت چندین روش مختلف وجود دارد که مهم ترین آنها روش هنگینگ یا همان hanging است. فرایند نصب مواد ساختمانی نیز برای هر پروژه حیاتی است. وی ادامه داد: باید در هر منطقه از شهر یک فضای تنفسی وجود داشته باشد و یک شهر هم به پارک و هم پارکینگ نیاز دارد اما در مناطق تجاری شهر تبریز یا پارکینگ نیست و یا هم به اندازه کافی وجود ندارد. اما تفاوتی که در اجرای نمای کامپوزیت با این روش است. البته در کشور ما به دلیل اجرای پروژه های کم کیفیت محبوبیت آن کاهش پیدا کرده اما هنوز هم جز نماهای پر طرفدار است. شرکت امین صنعت هزاره سوم ایرانیان تولید کننده در و پنجره UPVC با نام تجاری پنجره آسمان افتخار دارد اعالم نماید، با استفاده از مرغوبترین و با کیفیت ترین پروفیلهای موجود در بازار بنام ویستابست تحت لیسانس کشور آلمان و همچنین پروفیل وینتک و پلاسپن تحت لیسانس کشور ترکیه و همچنین پروفیل فربد و KTF تولید کشور ایران و همچنین یراق آلات آلمانی و ترک مشغول به ساخت در و پنجره upvc با بکارگیری نیروی متخصص و دستگاههای آلمانی elumatec در منطقه ویژه اقتصادی پیام ،یکی از شرکتهای پیشرو در این زمینه می باشد.این شرکت با افتخار آمادگی خود را جهت انجام پروژه های ساختمانی آن شرکت محترم در اقصی نقاط کشور اعلام میدارد.

یک راه حل آسان برای نمای کامپوزیت خود می خواهید؟ این را بخوان!

انتخاب رنگ بسیار مرحله حساسی در هنگام ساخت کانکس کامپوزیتی است چرا که فارغ از فرم و شکل کلی یک رنگ بندی خوب می تواند کلیت طرح را کاملا برجسته و زیبا جلوه کند و برعکس با انتخاب رنگ بندی نا متناسب حتی یک طرح بسیار خلاقانه نیز ممکن است بطور کلی نابود شود. ورق های کامپوزیت نسوز، ورق ها با روکش پی وی دی اف، ورق ها با روکش نانو، کامپوزیت با طرح سنگ، کامپوزیت ها با طرح چوب و غیره برخی از نمونه های ورق های کامپوزیتی موجود در بازار هستند. زیبایی نمای ساختمان، سبکی ورق، مقاوم بودن در برابر اشعه یو وی خورشید، استحکام در برابر خورندگی، نسوز بودن، مقاوم بودن در برابر ضربه پذیری و خمیدگی. به دلیل زیبایی ایجاد شده توسط سنگ طبیعی بکار رفته در این پانل ها و ترکیب آن با آلومینیوم این محصول کاربرد های وسیعی پیدا کرده است . نمای کامپوزیت طرح سنگ پانل های از سنگ طبیعی هستند که از روکش نازک طرح سنگ درست شده و با لایه آلومینیوم تقویت شده است.

اجرای نمای کامپوزیت در تهران

در زیر برخی از کاربرد های پانل های سنگی را عنوان می کنیم . این پانل ها هر جایی که سنگ های سنتی محکم و ضخیم دیگر استفاده می شوند قابل استفاده هستند. با توجه به اینکه هزینه ساخت هر متر مربع ساختمان در سال 1401 بین 6 تا 7 میلیون تخمین زده شده است به راحتی می توان هزینه ساخت خانه صد متری را محاسبه نمود. استفاده از ورق کامپوزیت پنل به صرفه و اقتصادی است و محدودیت در ایجاد طرحهای نو و متفاوت در نمای هر نوع بنا ،تنها به قوه تخیل طراح منتهی می شود و با کاهش کیفیت و دوام در محصول مصرفی روبرو نخواهیم مطالب بشتر بود. مصالح ساختمانی سنتی از جمله چوب، دیوارهای جامد با بتن نیاز به تعمیر و نگهداری منظم دارند که منجر به هدر رفتن پول و زمان بیشتری میشود. کیفیت و دوام محصولات ، هزینه کمترو کاهش زمان موثرترین پارامتر ها جهت انتخاب این محصول است. قیمت کامپوزیت هر فک یا قیمت کامپوزیت فک بالا بسته به تعداد واحد آن دارد و به طور کلی به 4 الی 8 واحد کامپوزیت نیاز است که هزینه در بازه قیمتی 4.000.000 الی 20.000.000 تومان می باشد.

بنابراین هزینه ساخت خانه دوبلکس نسبت به خانه های چند طبقه کم تر بوده و ساخت آن نیز راحت تر می باشد. جنس این لایه پوششی می تواند از جنس های پلی استر، پلی وینیلین فلوراید، نانو پی دی اف و یا سایر مواد باشد. وجود دارند که باعث ایجاد ضربه به ورقهای کامپوزیت شده و بر روی سطح آنها تورفتگی و یا ناهماهنگیهایی را ایجاد نماید. سهم شیوه آجری با تیرچه بلوک هم اگرچه میزان بیشتری را به خود اختصاص داده؛ با روند کندتری در حال کاهش است. قبل از استفاده از این نما بهتر است با خصوصیات، کاربرد و انواع نمای آلومینیومی آشنا باشید. امروزه این نما در بین سایر نماهای ساختمانی از محبوبیت بیشتری برخوردار است. پانل آلومینیوم کامپوزیت سنگی قابلیت استفاده برای نماهای خارجی، داخلی،کف ساختمان، آسانسور و … همچنین از طرح سنگ، طرج چوب، طرح آجر و بسیاری طرح های دیگر برای رنگ کامپوزیت ها استفاده می شود. مبنای قیمت نمای کامپوزیت متر مربع ورق اجرا شده در نما می باشد. تنها راه حل این است که از ورق کامپوزیت آلومینیوم کمک بگیرید و نمای کامپوزیت آلومینیوم را اجرا کنید. این نما پوشش اصلی کار شده در نمای ساختمان بوده و از ورق های آلومینیومی در ابعاد و اندازه ی مشخص تولید و اجرا میشوند.

نمای کامپوزیت ساختمان

​This data was wri​tt en with behsaznama C ontent​ G​en er at᠎or D em over​sion!

دیدگاهتان را بنویسید