اشتباه شماره 1 اجرای نمای کامپوزیت در حال مرتکب هستید (و چهار روش‌ها برای رفع آن})

از جمله مزاياي نماي سراميكي تميزكاري و شست و شوي آسان نما است. مراحل نصب و اجرای پانل آلمینیوم کامپوزیت چوب به دلیل شکل و روش های نصبش سریع و بسیار آسان است. عدم امکان تعویض پانلها به صورت مجزا، عدم استقامت پانلها در برابر باد، عدم امکان عایقبندی به دلیل نبودن درز ژوئن برای پر کردن با فوم پلی اورتان و چسب میتوان اشاره کرد. جنس نمای کامپوزیتی ویلا، از ورق آلومینیوم است که به صورت پنلهای مشخص با ابعادی که به وسیلهطراح تعیین شده است، بر روی دیوار خارجی ویلا نصب میشود. در زمان نصب نمای کامپوزیت آلومینیومی، علاوه بر اجرای شاسی در زیر کار، باید لایه میانی از جنس مواد پلی اتیلن و ورق آلومینیوم نصب شود. قیمت اجرای نمای کامپوزیت ساختمان به چه عواملی بستگی دارد؟ قیمت نمای کامپوزیت که یکی از پر کاربرد ترین نماهای ساختمان می باشد به موارد و آیتم های زیادی بستگی دارد.

سه تاکتیک‌های کلیدی که حرفه‌ای‌ها برای نمای کامپوزیت استفاده می‌کنند

وزن پایین نمای کامپوزیت این نما را به یکی از گزینه های اصلی ساختمان های بلندمرتبه تبدیل کرده است. همانطور که ذکر شد ورق های کامپوزیت وزن کمی در حدود ۶-۵کیلوگرم درهر مترمربع دارند که در مقایسه با دیگر مصالح از قبیل سنگ، شیشه و سیمان دارای پایین ترین وزن ممکن است. رنگ نور نيز بايد متناسب با رنگ مصالح باشد. انتخاب رنگ بسیار مرحله حساسی در هنگام ساخت کانکس کامپوزیتی است چرا که فارغ از فرم و شکل کلی یک رنگ بندی خوب می تواند کلیت طرح را کاملا برجسته و زیبا جلوه کند و برعکس با انتخاب رنگ بندی نا متناسب حتی یک طرح بسیار خلاقانه نیز ممکن است بطور کلی نابود شود. می باشد. همچنین این هُلدینگ بازرگانی توسط گروهی متشکل از شرکتهای زیر مجموعه و معتبر همراه با سابقه درخشان در زمینه ی اجرای ورق کامپوزیت ، سالانه بالغ بر 500,000 متر مربع پروژه های بخشهای دولتی و خصوصی را معرفی و اجرا مینماید. هرچه مقیاس پروژه بیشتر باشد پتانسیل برای امکان صرفه جویی در هزینه ها بیشتر می شود و طبیعتا خانه های بیشتری در استفاده از زیرساخت ها و زمین سهیم می شوند. ورق کامپوزیت پرميوم باند برای نصب و استفاده در نمای داخلی و خارجی ساختمانها تولید میشوند.

پس از تولید نمونه های اولیه با استقبال خوبی از طرف خریداران مواجه و باعث افزایش بیش از پیش آنها گردید و امروزه شاهد طرح ها و نوع های مختلفی از آن در سطح شهر و مکان های اداری می باشیم. با به کارگیری این متریال برای تولید ورق کامپوزیت، می توان در نمای ساختمان ها ظاهری چشم گیرو جذاب ایجاد کرد. ریلهای آلومینیومی با مقطع مشخص به زیرسازی متصل میشوند و کامپوزیت ها روی ریل ها سوار میشوند. آجر از جمله قديمي ترين مصالح در اجراي ساختمان ها در ايران نيز بوده و در معماري گذشته ما موارد بسياري از بناهاي باشكوه با آجركاري هاي بسيار زيبا را مي توان مشاهده نمود. ورقها با استفاده از شيارهای تعبيه شده (چکمه ای)، بصورت ريلی بر روی پروفيلهای مخصوص آلومينيومی نصب میگردند. در نماي ساختمان بايد با دقت زيادي نورها را استفاده كرد و آن ها را در جاي مناسبي نصب كرد چرا كه نحوه نورپردازي نماي خارجي ساختمان ارتباط مستقيمي با زيبايي ساختمان دارد. آتلیه طراحی با اطلاعات موجود بهترین راه حل را جهت پوشیدن ناترازی و ناگونیایی سازه و همچنین مدولاسیون مناسب جهت نما را تهیه و به کارفرما به صورت نقشه های شاپ دراوینگ ارائه می دهد. طراحی نمای ساختمان در طرح های مختلف توسط آتلیه معماری مسعودیان با بهترین کیفیت، برای سفارش با ما تماس بگیرید. This c᠎ontent has been w᠎ri​tten by behsaznama Con᠎tent Gen erator D​emov᠎er᠎sion​.

یک دوره کوتاه به نمای کامپوزیت

وضعیت موجود ساختمان با استفاده از دوربین های پیشرفته برداشت و اطلاعات آن به صورت فایل سه بعدی ترسیم و در اختیار آتلیه طراحی قرار می گیرد .بدین صورت وضعیت واقعی موجود ساختمان براساس مختصات تهیه و کلیه المانهای موجود شناسه گذاری می گردد. از زمانی که زیبایی ظاهری،آسایش حرارتی و صوتی و ایمنی هر چه بیشتر محل زیست بشر و همچنین صرفه جویی در مصرف انرژی برای ساختمان ها مد نظر قرار گرفت، ایجاد نماهای با مصالح و شیوه های اجرایی متفاوت و متنوع در دستور کار سازندگان ساختمان ها قرار گرفته است. معمولاً كيفيت، جلوه و دوام سراميك از سنگ كمتر است. در اجراي خشك سراميك مشكل كنده شدن سراميك ها وجود ندارد و معمولاً اين نوع نما از استحكام خوبي برخوردار است. نماي سراميك به دو صورت خشك و تر اجرا مي گردد. كامپوزيت آلومينيوم براي استفاده در نماي ساختمان هاي مسكوني چندان مناسب نيست چرا كه شخصيتي اداري به ساختمان مي بخشد. همانگونه که پیش تر توضیح داده شد این نوع متریال بیشتر در کاربری های اداری و رسمی بکار می رود و کمتر در ساختمان های مسکونی مورد استفاده قرار می گیرد مگر برج و آسمان خراش باشد.از این رو کانکس راکو با برسی های انجام داده به این نتیجه رسید که کیوسک هایی که تحت عنوان کانکس اداری ساخته می شود و یا کاربری های مشابهی مانند فروشگاهی و گیت های حراستی بهتر است از این نوع متریال در نمای آنها استفاده شود.در اینجا بود که ساخت کانکس با نمای کامپوزیت شروع شد.

اگر شما این مقاله را تحسین می کنید، مایلید اطلاعات بیشتری در مورد نما بدست آورید به سایت ما مراجعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید