اصول اجرای نما که از امروز می توانید بهره مند شوید

عامل دوم: جنس سنگ هایی که در نما یا دیواره ساختمان به کار رفته هم در این قیمت گذاری مهم هستند. شستشوی نمای ساختمان بر اساس جنس نما و روش های انجام آن نسبت به آلودگی های موجود در سطح نما انجام می شود. موقعیت خاص پروژه پلی کلینیک آزادی به دلیل همجواری با میدان آزادی به عنوان یک نشانه شهری تاریخی و نوع کاربری آن که درمانی محسوب می شود بر اهمیت اجرای صحیح تک تک مصالح داخلی و بیرونی این پروژه می افزاید. طراحی و اجرای نمای مدرن برج های تجاری فعالیتی تخصصی است که از عهده تیمهای بزرگ و توانمند برمیآید. 1. عدم وجود تزئینات در نمای یک خانه مدرن ؛ تزئینات حذف می شوند و بسیار ساده خواهند بود. یکی از وسایلی که کاربرد بسیار بالایی در طراحی و دیزاین خانه ها و ساختمان ها دارد ، حفاظ پنجره می باشد که این حفاظ در مدلهای مختلفی خدمت تمامی مشتریان عرضه میشود. استفاده از این کار موجب بلند شدن تمامی گرد و غبار از سطوح نما می شود و زمانی که نمای ساختمان تمیز باشد رنگ در نما چسبندگی بالایی خواهد داشت. زمانی که دوده ها به سطوح نمای ساختمان ها نفوذ میکنند بارش باران های اسیدی موجب کثیف شدن سطوح نمای ساختمان ها می شود و این امر موجب افزایش درخواست و تقاضا برای شستشوی نمای ساختمان در کرج شده است.

استفاده از کرتین وال

اجرای نمای سنگ خشک در اصفهان به دلیل شرایط مناسب آب و هوایی در این شهر, از استقبال خوبی برخوردار می گردد. کلیه متخصصین شرکت آرین ایراتا از تجربه و حرفه بسیار بالایی در اجرای کار برخوردار می باشند و دوره های کار در ارتفاع و شستشوی نما را به طور کامل گذرانده اند. همان طور که می دانید استان البرز (کرج) یکی از محله های بسیار پر تردد و شلوغ می باشد که موجب آلودگی هوای کرج همانند تهران شده است و آلودگی هوا موجب شده تا دوده ها به مرور زمان به سطوح نمای ساختمان ها نشسته و نفوذ کنند. با توجه به کنترل کلیه مراحل ساخت نمای کرتین وال (AGK)از طراحی تا اجرا و نصب توسط ابزار دقیق پروژه ساخت و اجرای نمای کرتین وال (AGK)، و همچنین ساخت شیشه به صورت همزمان انجام میگیرد، که این امر خود باعث کوتاه کردن زمان طراحی و اجرای نهایی پروژه میگردد. اگر قصد شستشوی نمای کامپوزیتی خود را در بازه های زمانی مختلفی دارید شرکت آرین ایراتا کلیه فرآیند اجرای کار را با بهترین کیفیت و قیمت ممکن برای شما انجام میدهد.

نحوه اجرای نمای سرامیک خشک

معمولا برای نماهایی که در بازه های زمانی مختلفی نیاز به شستشو و نظافت دارند قیمت اجرا کمتر خواهد شد. در حال حاضر نمای سیمانی یکی از پرتقاضا ترین نماهایی می باشد که در پروژه های نظافت نمای بیرونی ساختمان انجام می شود. در نماهایی که از کامپوزیت استفاده شده شستشوی نمای ساختمان باید به صورت منظم انجام شود تا از نفود آلودگی ها به خورد کامپوزیت و مات شدن آن جلوگیری شود. گروه تخصصی شرکت آرین ایراتا خدمات شستشوی نمای ساختمان شرق تهران ، غرب تهران ، شمال تهران ،جنوب تهران و تمامی محله های استان تهران و همچنین کرج انجام می دهند. شرکت کار در ارتفاع آرین ایراتا خدمات شستشوی نمای ساختمان را در تمامی محله های کرج با بهترین قیمت ممکن به صوت کاملا تضمینی و حرفه ای برای مشتریان خود انجام میدهند. همان طوری که بیان کردیم پیچ و رولپلاک نمای ساختمان برای محکم سازی نما استفاده می شود و به طبع عوامل زیادی هم در قیمت و همچنین هزینه پیچ و رولپلاک نما تأثیرگذار هستند. روش های ذکر شده همان طور که اشاره شده به ترتیب اولویت معرفی شده اند که در ادامه به برسی مزایا و معایت و همچنین به برسی قیمت اجرای نظافت نمای ساختمان با هر کدام از ابزار ها و روش ها خواهیم پرداخت…

در این روش از شستشو همان طور که از نامش پیداس شستشو به صورت دستی و اَبر و تی می باشد.شستشوی نما به صورت ابر و تی شامل شستشوی سطوحی مانند نمای شیشه ای نمای کامپوزیتی و نمای سرامیکی می شود که با استفاده از شوینده های مخصوص و طی و ابر به صورت دستی شستشو می شود. به آن دسته از مواد و متریال هایی که فلزی نمی باشند سرامیک گفته می شود و از ملات برای نصب نمای خشک سرامیکی استفاده نمی گردد. البته باید دقت داشته باشید که استفاده کردن از روش تر دوام سنگ هایی که در نما به کار می رود را بیشتر می کند. برای کسب اطلاعات بیشتر و خرید سرامیک سایز بزرگ، با ما در کلینیک ساختمانی بهتام همراه باشید. عامل اول: ابعاد سنگ به کار رفته و نصب شده در ساختمان که فاصله استاندارد بین پیچ و رولپلاک نصبی در نما بایستی ۵۰ سانتی متر باشد و هر چه سنگ کوچک تر باشد به طبع اجرای پیچ و رولپلاک سخت تر و هزینه بیشتر خواهد شد. This a᠎rt᠎icle was g ener᠎at ed ᠎by behsaznama  Con᠎tent  Generat᠎or Dem​oversi on !

اگر شما این مقاله را تحسین می کنید، مایلید اطلاعات بیشتری در مورد قطعات نمای خشک بدست آورید به سایت ما مراجعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید