اطلاعات محرمانه مصالح نمای خشک که فقط کارشناسان از وجود آن اطلاع دارند

از اونجایی که سنگ نما مانند لباس، بدنه ی ساختمان شما رو می پوشونه و تاثیر بسیاری بر زیبایی ظاهری اون داره، بنابر این بهتر هست که اولین معیار شما در هنگام انتخاب، سلیقه و نظر شخصی شما باشه. در آخر بهتر هست که برای نماکاری ساختمان، پارامتر های مالی، جوی، جغرفیایی و دیگر موارد متناسب با شرایط ساختمان و محیط مورد نظر رو بسنجید. چه نوع مصالحی در نمای خشک مورد استفاده قرار می گیرد؟ نمای سرامیک خشک پرسلانی dry porcelain ceramic جزء به روز ترین نماهای ساختمانی روز دنیاست که به روش نصب خشک اجرا می گردد .سرامیک خشک پرسلانی به عنوان بخش CLADDING پوشش نمای سرامیک خشک پرسلانی می باشد، که مهمترین بخش این نوع نما می باشد و می بایستی استحکام کافی در مدول منفرد و کمترین جذب آب ممکن را داشته باشد. لازم است بدانید، که در نمای کرتین وال، لاملها در دو بخش افقی و عمودی ارائه میشوند. سنگهای گرانیت از جمله سنگ های «آذرین» هستن که برای قسمت نما و بخش های تزیینی ساختمان کاربرد دارن. در نماسازی ساختمان از مصالح مختلفی از جمله فلز، سنگ، آجر، کامپوزیت، بتن، چوب، شیشه و آلومینیوم استفاده میشود، که هر کدام مزایای خاص خود را اتصالات نمای خشک دارند.

یان و پنهان را عرضه میدارد.

در واقع نمای کرتین وال بهترین نمای شیشه ای ساختمان به لحاظ مسائل سازه در ارتفاع محسوب می شود. یکی از مصالح ساختمانی که به تکامل معماری کمک کرده است، شیشه است. سرامیک خشک در دوپوسته کردن ساختمان بسیار عالی ظاهرشده و به علت اینکه از مواد کانی غیرفلزی تشکیلشده است میتواند استحکام و زیبایی را همزمان به نمایش بگذارد. سیستم هایی که روکش فلزی سبک یا روکش های لعاب دارند را معمولا کرتین وال می نامند. کرتین وال یکی از انواع نمای خشک است که به دو صورت اجرا می شود. اگر بخواهیم نمایی را با ملات سیمان اجرا کنیم، چیدمان آجر و دوغابریزی و سفت شدن ملات، زمان زیادی را از ما میگیرند. گروه های مختلف نمای خشک شامل انواع سیستم های نمایان و پنهان را عرضه میدارد. از اجراي تخصصي نما گرفته تا فروش انواع مدل هاي نماي کرتين وال شيشه اي را مي توانيد با نازلترين قيمت و با تضمين کيفيت در آرمن طرح و نما تجربه کنيد. گاهی از اوقات کارخانه این نما را به صورت پنل در اختیار کارفرما قرار می دهد و در برخی از موارد نیز اجزا به صورت مجزا به محل کار آورده می شود. نصب این ورقها بهعنوان یکی از مصالح نمای خشک آسان و سریع بوده، در برابر عوامل جوی مانند تابش آفتاب تغییر رنگ نمیدهند.وزن آنها سبک بوده و به آسانی نیز قابل شستشو هستند.با توجه به این مزایا و موارد بسیار دیگر میتوان گفت ورقهای اچ پی ال (HPL )گزینه مناسبی برای طراحی نمای ساختمان می باشند.

از مزایا و ویژگی های نمای رومی می توان به ستون های تزیینی اشاره نمود. این نما یکی از جدیدترین و مدرن ترین نماهای ساختمانی است که به آن نمای سرامیک خشک پرسلانی نیز گفته می شود. 3- اکثر دیتیل های اجرایی مربوط به سرامیک خشک پرسلانی مجوف چه به لحاظ ویزیبل و چه اینویزیبل برای این نوع سرامیک خشک پرسلانی نیز امکان پذیر است. این نوع سنگ قیمت خیلی بالایی داره و برای نما کاری ساختمان های لاکچری مناسب هست. این متریال سرعت نصب بالایی داره و در مقابل عوامل جوی مثل رطوبت و بارندگی مقاوم هست. نما خشک ساختمان با در نظر گرفتن متریال استفاده شده در اجرای آن به انواع مختلفی تقسیم می شود. گروه تجاری معماری کیان علاوه بر ارائه چوب ترمو ارزان قیمت، تولید کننده انواع ورق کامپوزیت ارزان با قیمت مناسب و کیفیت بالا می باشد. نمای سرامیکی جزء نماهای خشک محسوب می شود و می توان از آن برای نما ساختمان مسکونی ، نمای ساختمان اداری و یا تجاری بهره برد . ساختار این نما به صورت یک پنجره مورب است که در سقف ساختمان قرار می گیرد. در بسیاری از سازههای بزرگ مشاهده شده است که نمای بیرونی به دلیل حرارت بالا از بین رفته و یا تغییر رنگ شدید داده است و نیاز به جایگزینی دارد.

مزیت روش بند باز این است که بواسطه فضای بیشتر بین تکه های پوشش نمای همجوار (معمولا” ۶ میلیمتر) هرگونه بی دقتی در نصب می تواند محو گردد. علاوه بر این هزینه ها، ممکن است طی انجام پروژه هزینه های دیگری نیز اضافه گردد و بهتر است برای آن ها نیز برنامه ریزی داشته باشید. الیاف سلولوزی آنها باعث مقاوم شدن دربرابر عوامل جوی وعیوب مختلف شامل شکستگی و پیچ خوردن میشود.این نوع نما دربرابرآتش سوزی مقاوم و عایق صوتی وحرارتی نیز محسوب میشوند و همچنین نسبت به پنل های دیگر جزء بهترین عایق های رطوبتی به شمار میروند. زیبایی این نوع سنگ بر کسی پوشیده نیست. عدم توانایی تنظیم دقیق و رگلاژ یکی از مشکلاتی است که در روش های سنتی نمای ساختمان شاهد هستیم، بروز درزهای غیر همسطح که بدلیل جابجایی سنگ بعد از دوغاب ریزی اتفاق می افتد و باعث خارج شدن از رگلاژ اولیه می گردد که معمولاً هم بدون تخریب نما قابل اصلاح نیست. برای مثال جزئیات اجرای سرامیک خشک بدون شک متفاوت با اجرای نمای خشک آجر خواهد بود.  Th is con te nt has been g en᠎er ated wi᠎th G᠎SA Conte​nt G enerat or D᠎emover᠎sion.

دیدگاهتان را بنویسید