اطلاعات واضح و بی طرفانه درباره دتایل اجرای نمای خشک (بدون همه هیپ)

یکی دیگر از الزامات طراحی نما و اجرای نماهای آجری، حفظ نظم و تعادل بین عوامل تشکیل دهنده ی نمای ساختمان می باشد. لذا در زمان اجرا و طراحی نماهای آجری، مواد اولیه و آجر نسوز با کیفیت است که مرغوبیت نمای طراحی شده را مشخص می کنند. آجر نما نسوز کد AR319 آذرخش با توجه به مواد اولیه مرغوب و همچنین پخت در شرایط استاندارد و در کوره با حرارت تحت کنترل صورت میگیرد. قیمت آجر نما نسوز کد AR319 آذرخش با توجه به کیفیت بالا در مواد اولیه و روش پخت و همچنین استاندارد بودن آجر کاملاً اقتصادی و مقرون به صرفه است و خرید آجر نما نسوز کد AR319 آذرخش به کارفرمایان محترم جهت اجرای نمای ساختمان توصیه میشود. به دلیل اجرای مستقل نما و بدون ارتباط آن با بخش های داخلی ساختمان امکان اجرای این گونه از نماها در بازسازی و نوسازی نمای ساختمان های قدیمی وجود دارد. لیکن در اجرای نماها ی خشک، با توجه به نصب به روش صنعتی ، با گذشت زمان نیازی به ترمیم و هزینه نگهداری نمی باشد و درصورت آسیب دیدگی، هر کدام از پلاک ها قابل اصلاح و تعویض می باشد و نیاز به تخریب یا اصلاح کلی نیست و حتی پس از گذشت عمر مفید آن (بالای ۵۰ سال) می توان تمامی مصالح مصرف شده را اعم از فلزات زیرسازی(آهنی یا آلومینیومی) و از همه مهمتر خود سنگ یا سرامیک مصرفی را بازیافت نموده و هر کدام از این مصالح را در مکانها و محل های دیگری بسته به نوع کاربری، استفاده نمود و این بدان معنی است که تمامی هزینه هایی که برای اجرای این نما صورت می گیرد بعد از پایان کار ساختمان، با لحاظ درصد استانداردی از استهلاک مصالح ، به کارفرما باز خواهد گشت . This post has been g​en᠎er ated with https://behsaznama.com C​ontent Gen er᠎ator DEMO !

جزئیات اجرای نمای سرامیک خشک

تنوع طرح و رنگ آجر نما کد AR19 آذرخش باعث شده است که این نوع آجر برای طراحان معماری و طراحی نما ساختمان بسیار جذاب بوده و استفاده از آن در صنعت ساختمان ایران رواج زیادی داشته باشد. وجود لایه هوا در بین ساختمان و نما، باعث می شود که بخار آب به راحتی از ساختمان خارج شود و رطوبت در جداره ساختمان کاهش یابد. امروزه، مدلهای مختلف آجر در سراسر دنیا تولید و عرضه میشوند، ولی به جرئت میتوان گفت که آجر 10 سوراخ یا همان آجر لفتون، یکی از بهترین ساختارهای آجر برای ساختمان سازی را دارد که میتوانید با خیالی آسوده از آن استفاده کنید. با این وجود، نمای خشک ساختمان و انواع آن مانند نمای خشک آجری روز به روز در حال محبوبتر شدن هستند. این طرح بسیار ساده و در عین حال موزون و گیرا می باشند . اما علاوه بر آن، از ناودانی، تیرآهن، قوطی، توری رابیتس و میلگرد ساده نیز بسته به شرایط پروژه میتوان استفاده کرد. تیم امیران نما، با داشتن سالها سابقه درخشان در زمینه تولید مصالح ساختمانی درتلاش است بهترین کیفیت آجر سوراخ دار لفتون را باقیمت مناسب، به هموطنان خود ارائه کند، اگر شما نیز خرید آجر لفتون سوراخ دار را دارید، فرصت را از دست ندهید و همین حالا با کارشناسان تیم امیران نما تماس بگیرید. Th᠎is  data h​as been done ᠎with https://behsaznama.com Content Generator DEMO!

امیران نما تنها کارخانه ای می باشد که آجرهای لفتون تولید شده در کارخانه را با ضمانتنامه 15 ساله عدم شوره، عدم تغییر رنگ و ثبات کیفیت به مشتریان ارائه می دهد. آجر نما نسوز کد AP300 آذرخش به دو روش خشک و یا ملاتی قابل کلیک اجراست. همچنین این روش نخاله ساختمانی نیز ایجاد میکند. قوس یا چفد یا دور، باریکهای است که بین دوپایه یا دو دیوار اجرا میشود و مانند تیر حمال (باربر) وزن طاق (سقف) را به پایهها منتقل میکند، قوسها انواع مختلفی دارند و از نظر اجرا نیز متفاوت هستند. انواع ابعاد و وزن آجر لفتون 10 سوراخ، کدام است؟ انواع کیفیت آجر سوراخ دار، کدام است؟ آجر لفتون (سوراخ دار) زرد به نسبت آجر لفتون قرمز از قیمت ارزان تری برخوردار است و آجرهای لفتون امیران نما تماما صادراتی و دارای 3 و یا 4 طرف نما هستند. قطعا شرکت امیران نما تنها کارخانه تولید آجر نما و آجر لفتون در سطح کشور نمی باشد. در این سطح کیفیت، دخالت نیروی انسانی و روشهای سنتی، 0% است و تمامی فرایند تولید آجر، توسط دستگاههای حرفهای و روشهای اتوماتیک، انجام میشود. این خصوصیت مخصوصاً در شهرهای با رطوبت بالا مانند شهرهای شمالی ایران بسیار مطلوب است و از این رو استفاده از آجر نما نسوز کد AR319 آذرخش در شهرهای شمالی ایران بسیار مورد استقبال قرار گرفته است.

فیلم اجرای نمای خشک

ستونهای سنگی بیشتر قبل از اسلام و ستونهای آجری در دورهی اسلامی مورداستفاده قرار میگرفتند. دسترسی آسان به متریال اولیه، قیمت نمای آجری مناسب، تنوع در نوع آجر نما و مقاومت در برابر آتش سوزی، انواع نمای آجری ساختمان را به یکی از پرطرفدارترین ها مبدل نموده است. قیمت آجر نما نسوز کد AR319 آذرخش در بازار ایران معمولاً به صورت قالبی و همچنین با توجه به ابعاد هر قالب آجر قابل تبدیل به قیمت به صورت متر مربعی است. با تولید صنعتی مقاطع زیرسازی نما از جمله: پروفیلهای آهنی، آلومینیومی یا گالوانیزه و استیل و همچنین مصالح رویه نما، به طور جد امکان خطای انسانی به ویژه در قسمتهایی مانند: درصد اختلاط ملات و… این روش نسبت به روش نمایان از زیبایی خاصی برخوردار است، در این سیستم ها، پیش از نصب، عملیاتی بر روی سطح رویه انجام می شود. در این روش تکه سنگی را بهصورت هرم ناقص، برش میدهند سطح قاعده را با چسب مخصوص به پشت سنگ پلاک میچسبانند پس از خشک شدن و اتصال کامل دو سنگ به همدیگر، سنگ پلاک را بر روی دیوار نصب میکنند. پس هرجای دنیا که یکی از نامهای فوق را دیدید به یاد بیاورید که منظور همان آجرهای لفتون شگفت انگیز در دنیای ساختمان سازی و معماری است.

دیدگاهتان را بنویسید