انتخاب اجرای نمای کامپوزیت ساده است

و عوامل جوی بسیار مقاوم و ماندگاری بالا در نما را داراست . همین عوامل از مزایای این محصول به حساب می آید که افراد زیادی تمایل به استفاده از آن دارند این محصول مدل های مختلفی دارد و در بالا معایب آن را برایتان بازگو کردیم. در حال حاضر تمام استفاده کنندگان از ورق کامپوزیت آلومینیوم به دنبال ورق کامپوزیت آلومینیوم ارزان هستند اما باید مخاطرات این نوع نگاه را در زمان اجرا و مصرف مد نظر قرار داد. در واقع باید گفت قیمت سیستم اجرای نمای کامپوزیت به روش هنگینگ معمولا ده تا پانزده درصد بیشتر از روش قیکس تمام می میشود البته می بایتس عنوان کرد که روش هایی مانند H & L به کلی منسوخ بوده و قیمت تمام شده کمتری دارند . در سیستم ثابت برای نصب کردن ورق های کامپوزیت باید از نبشی های آلومینیومی استفاده نمود. این براکت ها باید هر ۲-۳ متر نصب شوند.

قیمت اجرای نمای کامپوزیت ساختمان

 This art ic᠎le was c re​ated  with behsaznama C​on tent​ Gener᠎ator Demoversi on!

نماي كامپوزيتي مغازه

به این ترتیب سهم پرداختی هر واحد از هزینه شستشوی نمای ساختمان مقدار بسیار کمتری خواهد شد. ما بنا به درخواست مشتری این نوع شوینده را به روی نما برای شستشوی نمای کامپوزیت اعمال میکنیم . در اغلب موارد نمای ساختمان ها تا کنون نماشویی نشده است و یا شستشوی آن ها به تعویق افتاده که در این صورت ابتدا سطح نما توسط واترجت شستشو داده شده و در مرحله بعد با استفاده از ابر و تی مخصوص این کار، به شستن نمای ساختمان می پردازند. در فرم و شکل ساختمان هایی که در نما اجرا میشود نمای کامپوزیت بصورت فراوان به چشم میخورد که با شاسی کشی در نما و بعد از نصب کامپوزیت اجرا شده و شکل و نمای متفاوت و رنگی به نما میدهد و در مناطق جوی متفاوت ماندگاری و ظاهر خود را حفظ می نماید . بعد از درزبندی، سازه شما یک عایق بندی مناسب نیز خواهد داشت. نمای کامپوزیت، به طور معمول از لحاظ اقتصادی نمایی مناسب برای ساخت ویلا نیست، زیرا در زمان اجرای آن برای نما، ایجاد یک زیرساخت خاص نیاز است. نمای کامپوزیت از جنس ورق آلومینیوم است که به شکل پنل و با ابعاد و اندازه هایی که توسط طراح نما تعیین شده است اجرا می گردد .

نمای کامپوزیت

 Data has been cre ated with behsaznama Conte nt Generat᠎or  DEMO!

دلیل استفاده از کامپوزیت در نمای ساختمان زیبایی و سبک بودن و تنوع رنگ آن نسبت به نما های شیشه ای ، سنگی است به ، همین دلیل برای اکثر افراد جذاب و محبوب مطالب بشتر است . برای اجرای نمای کامپوزیت به روش ثابت در مراحل اولیه کار ورقها باید با دستگاه گروه زنی طبق ابعاد مدنظر خم شوند. با بیان این مطلب شاید علاقهمند به این باشید که نمای ساختمان خود را از نوع کامپوزیت بسازید، پس برای آشنایی کامل با خصوصیات و مزایای این نمای ساختمانی، تا پایان با ما همراه باشید. ویژگیهای ظاهری این نما، شاید بیش از هر عامل دیگری آن را به انتخابی منحصربهفرد تبدیل کردهاست. از آنجا که طراحی ویلاها بسیار خاص هستند با استفاده از این متریال میتوانید نماهای پیچیده را به راحتی پیاده سازی کنید. در این روش نباید از مواد یا ابزاری استفاده کرد که باعث آسیب دیدن یا ایجاد خط و خش روی کامپوزیت شود . این نوع ورقهها در مقابل شرایط جوی، اسیدی یا قلیایی بسیار آسیبپذیر خواهند شد و هیچ گونه تضمینی برای حفظ کیفیت آنها در نمای خارجی ساختمان وجود ندارد. فراموش نکنید که در هنگام شستشوی نمای کامپوزیت حتما باید از مواد شوینده نانو و ابرو تی نانو استفاده کرد و تاکید ما بر این است که با دقت بالایی در حفظ نمای کامپوزیت بدون خط و خش انداختن اقدام گردد تا ساختمانی زیبا داشته باشید.

لزوم و حفظ ضرورت پاکیزگی نمای ساختمان ها و مراکز تجاری ،اداری ،صنعتی ،تفریحی وگردشگری ، هتل ها و بیمارستان ها با توجه به اهمیت در جذب مسافران و مردم موجب این می شود ، که صاحبان این ساختمان ها و مراکز دولتی به امر شستشوی نما و پاکیزگی نمای ساختمانشان با اهمیت و دقت بیشتری بپردازند . به دلیل حساسیت و ظرافتی که کامپوزیت دارد ، شستشوی نما باید با دقت و حساسیت بیشتری صورت گیرد ، بی احتیاطی و استفاده مواد غیر استاندارد در شستشوی این جنس از نما می تواند موجب از بین رفتن رنگ کامپوزیت شود. مواد بین لایه های آلومینیوم همانند ضخامت لایه ها اهمیت بالایی دارد و چه بسا اهمیت بیشتری نیز داشته باشد. این لایهها شامل دو لایه ورق از جنس آلومینیوم به ضخامت ۳ تا ۵/۰ میلی متر و یک لایه از مواد پلی اتیلنی به ضخامت ۳ الی ۵ میلی متر هستند. برای نمایی که جرم گرفته باشد و شره آب داشته باشد تمامی این مراحل باید انجام شود و با یک تفاوت که باید از جرمگیرها در یک مرحله جداگانه استفاده شود.

دیدگاهتان را بنویسید