انجام فشارهای فشاری سخت‌انگیز {به اندازه‌ی کافی} کافی است – این است حتی سخت‌تر انجام اجرای نما

اسکوپ سنگ نما با ورق گالوانیزه در انواع سه پایه، پروانه ای و Z و یا اسکوپ دوپایه از جنس استیل در بازار موجود است. با استفاده از این روش ، بلوک های سنگی با استفاده از ابزارهای سنگ تراش حرارتی ، که جت گاز را با دمای بالا با سرعت اولتراسونیک دفع می کند ، مستقیماً در اندازه های خاصی برش می خورند. در زمان فرزکاری و برش سنگ ها، خاک از برش سنگ تولید می شود که باید آن ها را شسته و پاک کرد که هنگام نصب، سنگ بهتر به ملات بچسبد. این نوع سنگ در مراحل مختلف کار مانند استخراج، برش و صیقل هزینه های زیادی را شامل می شود. از مراحل اصلی شاسی کشی در اجرای نمای سنگی رومی ، پیاده سازی دقیق ترازها است که با ریسمان کشی انجام می شود. ریسمان کشی شاسی نما، از اصلی ترین و حساس ترین مراحل نماکاری در نمای ساختمان سنگ رومی است و در صورت انجام نامناسب آن، شاسی کشی و در نتیجه نما کیفیت لازم را نخواهد داشت. از مهم ترین مزایای نمای رومی این است که جلوه چشم گیری به نمای ساختمان می دهد. این سرستون ها در مقایسه با سنگ طبیعی روش سبک تر، سریع تر و کم هزینه تری خواهد بود.

ی سنگی را در طول سالیان سال، تضمین کند.

در اسکوپ های پروانه ای و Z، شیاری مایل با زاویه حدود ۴۵ درجه بر سطح پشت سنگ نما رومی پلاک ایجاد شده و اسکوپ ها داخل شیار قرار داده می شوند. قطعات نمای کلاسیک رومی که از قبل محاسبه و ساخته شده اند توسط نصاب ماهر در محل مورد نظر نصب می شوند. امتیاز بالای ایمن بودن نمای آجری یا سنگ از نظر سقوط کردن متریال ها و کنده شدن آنها از ساختمان مسلما به آجر داده می شود. سنگ نما جزوی از سنگ های ساختمانی می باشد. سنگ های ساختمانی باید ویژگی های خاصی داشته باشند تا بتوانند به عنوان سنگ نما مورد استفاده قرار بگیرند. سنگ های ساختمانی انواع متفاوتی دارند؛ با این حال تمامی سنگ های ساختمانی، نمی توانند به عنوان سنگ نما مورد استفاده قرار بگیرند. این در حالیست که انتخاب سنگ های با کیفیت و درجه یک، می تواند زیبایی و کارآیی نمای سنگی را در طول سالیان سال، تضمین کند. سنگ نمای گرانیت با توجه به قدرت و دوام بالا و قابلیت تحمل بلوکهای سنگین ازلحاظ تاریخی قدمت زیادی داشته و استفاده از آن در ساختمانهای تجاری و مذهبی بسیار پرکاربرد بوده است.

دتایل اجرای نمای خشک

در برخی از موارد سنگهای چند وجهی و سنگ های پلاک وجود دارد انواع سنگ نما بر اساس جنس و شرایط شکلگیری و معادن آن را به انواع مختلفی از جمله سنگ گرانیت ماسه سنگ ها سنگ های آهکی مانند سنگ تراورتن سنگ مرمر سنگ های کوارتزیت سنگهای مرمریت تقسیم بندی می شود. امروزه با روی کار آمدن سنگهای سبک دیگر، سنگ گرانیت جای خود را به آنها داده است. سنگهای صنعتی ایناب پس از مدت زمانی کوتاهی بعد از معرفی، با استقبال خوب مهندسان و کارفرمایان مواجه شد و امید است با ارائه این محصول بتوانیم گام موثری ارتقاع کیفیت نماهای ساختمان کشور برداریم. امکان کثیف شدن و جذب آلودگی توسط سنگ کمتر از مصالح دیگر است و به این ترتیب نمای سنگ رومی ساختمان ویلایی کمتر نیاز به نماشویی خواهد داشت. اجرای نمای سنگی رومی به روش دوغاب و اسکوپ انجام می شود. از آنجا که پوششهای نانو فقط در بسترهای قابل تنفس بسیار نازک اعمال می شوند پس از کاربرد خصوصیات خود را حفظ می کنند و این امر آن را به یک ساختار ساختاری کامل تبدیل می کند و باعث می شود بیشترین آلودگی ها توسط باران شسته شوند.استفاده از سنگ ضد آب (ضد آب سنگ) قبل از نصب و اجرای سنگ بر روی نما مانع از اثر لجن روی سنگ به جای تأثیر دوغاب روی سنگ می شود و در نهایت سطح بسیار تمیز است و شستشوها به میزان قابل توجهی کاهش می یابد.

قیمت اجرای نمای خشک

This data h​as be en cre ated  wi th t he ​he lp  of G SA C​ontent Gen erator​ D emov ersion᠎.

5 سوال در اجرای نما

سنگ های مرمر نیز از جمله سنگ های دگرگون آهکی هستند که در اثر فشار و حرارت بالا ساخته می شوند. از روش هایی که ذکر شد در حال حاضر اسکوپ با قطعات فلزی گالوانیزه در کشور رواج دارد و روش لقمه گذاری و سیم فلزی کاربرد ندارد. زیرا هر چه وزن نما بالا برود، باید شاسی کشی و زیرسازی مقاوم تری متناسب با مصالح روی کار انتخاب شود. اگرچه گاها در ساخت نمای ساختمان ها از مصالح مختلف مصنوعی و ترکیبی نیز استفاده می شود. برای درست کردن دوغاب از ترکیب ماسه شسته و آب استفاده می شود. در مرحله چهارم یا مرحله آخر اجرای نمای سنگی رومی با استفاده از نقشه طراحی شده، ستون ها اجرا می شوند و دیوارهای پشت نیز همزمان اجرا و دوغاب ریزی می شوند. دوغاب ریزی مهم ترین اصل برای حفظ مقاومت سنگ در اجرای نما رومی است. اگر ساختمان بتنی باشد، دستک های فلزی در این مرحله نصب خواهد شد و اگر ساختمان فلزی باشد، نیازی به اجرای دستک نخواهد بود.

طرح نمای خشک

᠎This art᠎ic​le h​as been c reat​ed ​with t he help of G​SA C ontent Gen er᠎ator DEMO​!

نحوه نصب نمای خشک

برای کسانی که هر گونه نگرانی در مورد دقیقا کجا و همچنین راهنمایی در مورد چگونگی استفاده از نماهای مدرن ، شما احتمالا می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید