انواع اجرای نمای خشک: آیا شما آماده برای یک عالی چیز هستید؟

1- معمولا ساختمان های تازه ساخت و نوساز بعد از تمام شدن پروژه به علت عملیات سنگکاری نما و یا برشکاری سنگ ها در محیط حیاط یا پارکینگ، گردوخاک های ناشی از این برشکاریی بر روی سطح سنگ های نما می نشیند و در آخر موجب کدر شدن سنگ های نصب شده میشود.همچنین بدلیل بی اهمیتی و کارکنان سنگ کاری و عدم سلیقه در هنگام ریختن دوغاب، روی نمای سنگ نیز دوغاب ریخته میشود و در آخر به سطح نمای ساختمان جای میماند و ظاهر نما را زشت میکند. بی اهمیتی به مسئله نماشویی علاوه بر ظاهر نمای ساختمان بلکه جلوه کلی شهر را زشت و ناپسند میکند و ممکن است با رسوب و گذشت زمان اسیب های جدی به ساختمان بزنددر نتیجه هزینه های شستن نما و ترمیم را افزایش دهد. نکته:استفاده از روش های نادرست و غیر اصولی شستشوی نما و نماشویی ساختمان باعث ایجاد اسیب جدی به نمای ساختمان میشود. آیا امکان ارائه چک، بعنوان بخشی از هزینه ی شستشوی نما وجود دارد ؟ Th is was cre᠎ated ᠎by  https://behsaznama.com  Con​te᠎nt G ener ator DEMO.

دیتیل اجرای نمای خشک

آجر لفتون امیران در کارخانه امیران نما واقع در شهر ورامین از شهرستان های تهران تولید می گردد و همین امر موجب کاهش هزینه حمل و نقل شما می شود. تایل پرسلانی یک محصول سرامیکی است که بدنه متراکمی دارد که خصوصیت اصلی آن خلل و فرج بسیار پایین آن است ( چیزی کمتر از 1%) ، این امر سطح استحکام بسیار بالایی را برای تایل ایجاد می کند و از لحاظ تکنیکی و فنی خواص بالایی را به این متریال جهت اجرای نمای ساختمان می بخشد. خدمات شستشوی نما به تمامی برنامه ریزی ها و اقدامات و روش هایی که برای پاک کردن جرم و آلودگی های سطح نمای ساختمان ، با به کار گیری از ابزار های ایمن کار در ارتفاع و همچنین مواد نماشویی مخصوص گفته میشود.برای انجام خدمات نماشویی ساختمان بدون داربست نمیتوان روش ثابتی در نظر گرفت چرا که در نماهای ساختمان از تنوع بالایی برخوذداریم و اجرای نما و نماسازی و جنس نما بسیار مختلف است به همین دلیل روش شستشوی نما برای هر ساختمان نیز مختلف میباشد و بستگی به طرح سازه دارد. دستگاه واترجت از جمله ابزار های نظافتی و پاک کننده کاربردی و تاثیر گذار در نظافت نما میباشد که با پاشش آب شهری با فشار خروجی 200 بار از نازل بر روی سطح نما توانایی زدودا هرگونه چربی یا الودگی و جرم کثیفی دارا مس باشد.

قیمت آجر نما خشک

با رعایت نکردن شستشوی نما و در صورتی که در مدت زیادی انجام کار نماشویی و نظافت روی انها انجام نشود به خصوص در فصل بارندگی و بعد از بارش باران های اسیدی جرم بر سطح کامپوزیت رسوب میکند و دیگر حتی با شستشوی نما با مواد و جرم گیر نیز قابل حل نخواهد بود. ولی درعین حال دارای معایبی نیز میباشد و ان این است که خیلی زود کثیف میشود و جلوه خود را از دست میدهد مخصوصا در فصل هایی که بارندگی زیاد است که موجب میشود تا بعد از بارش باران و برف لکه های آب روی شیشه خشک شود و بصورت لکه لکه روی سطح شیشه رسوب کند. عدم نماشویی به موقع و تاخیر در زمان اقدام به شستشوی نما بدون داربست به علت وجود الودگی ها و الاینده های صنعتی مخرب موجود در هوا و در اثر باران های اسیدی بر روی سطح نما و …

اتصالات نمای خشک

شستشوی نما:در ضمن شستشوی نمای سیمانی توسط دستگاه واتر جت انجام میشود و در صورت کثیف بودن نمای سیمانی ، شستشو توسط واترجت انرا به حالت اول خود بازمیگرداند. شستشوی نما با دستگاه واترجت یا کارواش صنعتی چگونه انجام می شود؟ شستشوی نمای ساختمان های قدیمی به این علت که مدت زمان طولانی از ساخت و عمر آن میگذرد و هیچ گونه نظافتی روی نمای آنها از سال ساخت تا به حالا انجام نشده است جرم و آلودگی های زیادی را به خود جذب کرده است و کاملا رنگ سنگ هارا تغییر داده است برای برطرف کردن این کثیفی های نما نیازمند دستگاه واترجت 200 یا 300 بار و مواد مخصوص خواهیم شد. این ویژگی باعث می شود باعث عدم جذب ماده ها; بر روی سطوح شود. حالا می رویم سراغ معرفی انواع نما خشک ساختمان بر اساس نوع اتصالات! نمای سرامیک خشک از نوع پرسلانی در دو مدل سوراخدار و توپر تولید و در بازار میشود که هر 2 از نظر دتایل اجرای سرامیک خشک و قیمت اجرای نمای سرامیک خشک بسیار پرطرفدار هستند. از نظر قیمت سرامیک خشک نما، نوع متریال مصرفی و کیفیت انها نیز تاثیرگذار بوده و نقش مهمی در بالا بردن ارزش این محصولات ایفا میکند.

اگر از نوشتن این مطلب لذت بردید و مطمئنا می توانید اطلاعات بیشتری در مورد ادامه مطلب لطفا از صفحه ما بخواهید.

دیدگاهتان را بنویسید