انواع اجرای نمای خشک خود را در بالا تصویر کنید. این را بخوانید و آن را طوری بسازید

طبیعتا یکی از رایجترین موادی که به وفور در اختیار داشتند، سنگ بود. قطعه حاصل ترکیبی با توزیع مناسب الیاف و بتن خواهد بود. تأثیرات زیست محیطی GFRC بسیار کمتر از بتن، سنگ یا سایر مواد سنتی است و بسیار سازگار با محیط زیست است. وزن پایین: وزن نمای خشک در مقایسه با نماهای سنتی به مراتب کمتر است. فایبر سمنت برد (پانل سیمانی) به دلیل اینکه فاقد آزبست است کاملا سازگار با محیط زیست می باشد. پروسه تولید بدون ضایعات می باشد. اسپری دستی همه کارهترین و محبوبترین تکنیک تولید است و روشی است که معمولاً توسط شرکتهای نوپا انتخاب میشود. فرآیند Premix اغلب برای تولید استاندارد محصول انتخاب میشود. معمولاً از دو روش مختلف برای اجرای GFRC بر روی نمای ساختمان استفاده میشود: اسپری کردن و پیش دوغاب کردن. بیایید نگاهی سریع به هر دو روش ترکیبی مقرون به صرفه بیندازیم. در هر پروژه ای همیشه حرف جدیدی نهفته است، موضوعی برای اکتشاف و ابداع یک کار جدید که سهولت و کیفیت بهتری را نوید می دهد. بنابراین اگر به دنبال یک نمای ساختمانی مقاوم، زیبا و خوش قیمت هستید این متریال انتخاب مناسبی بهحساب میآید. باز و بسته نگه داشتن فضای بین ساختمان و نما، بر قیمت نمای خشک سرامیک تأثیرگذار است.

اجرای نمای خشک سرامیک

شسشتوی نمای ساختمان به دلیل حساسیت بالایی که دارد کاملا نیازمند تجربه و دقت بالا در اجرای کار می باشد و مواد استفاده شده در نمای ساختمان کاملا باید با جنس مصالح نمای ساختمان سازگاری کاملی داشته باشد تا از آسیب رساندن به نما جلوگیری شود. از برترین متخصصین شهرتان رایگان قیمت بگیرید، با آن ها چت کنید و بهترین را انتخاب کنید. به تجهیزات تخصصی گران قیمت و مخصوصی احتیاج دارد که این عوامل باعث میشود در عین کیفیت بالای قطعات، طرفداران زیادی نداشته باشد. اسپری کردن به این روش جی اف آر سی بسیار قوی ایجاد میکند، اما خرید تجهیزات میتواند کمی گران باشد. در روش پرمیکس هم میتوان از اسپری کردن کمک گرفت اما به دلیل کوتاه بودن الیافهای شیشه، دیگر در این حالت الیاف توسط دستگاه برش نمیخورند. در روند اسپری کردن Spray-upبرای نمای خشک، از آنجا که دوغاب بتن مایع به قالب پاشیده میشود، عملکردی بسیار شبیه شاتکریت است. نکته : نمای سیمانی ساختمان عایق حرارتی و رطوبتی محسوب نمیشود و در مناطقی که بارندگی و رطوبت زیادی وجود دارد بدلیل ایجاد نم و رطوبت گزینه مناسبی نیست.

از آنجا که سطح GFRC با یک پلیمر خاص آغشته شده است، ترک، سابیدگی و خوردگی در سطوح نما دیده نمیشود. با توجه به مطالعات متعدد انجام شده در آزمایشگاه در مورد دوام و ماندگاری GFRC ، و در شرایطی که کاملاً با شرایط محیطی سازگار است، دیده میشود که در بسیاری از محیطها، مانند قرار گرفتن در معرض اسپری نمک یا رطوبت بالا، GFRC به خوبی کار میکند. ماسه مورد استفاده در این بتن ماسه طبیعی، بادی و سیلیسی و یا ترکیبی از آن است که با توجه به قطعه تعیین میشود. اما در اجرای نما خشک ساختمان به اصولی توجه میشود که هم امنیت مورد نیاز را تامین میکند و هم زیبایی خاصی به ظاهر ساختمان میبخشد. بنابراین در این عصر، گرایش به نمای کلاسیک افزایش یافته است. بنابراین بررسی آسیب پذیری این نوع سازه تحت اثر زلزله دارای اهمیت خاصی است. علاوه بر آن، باد در ارتفاعات میتواند به سازه آسیب بزند، استحکام نمای آن را کاهش دهد و حتی باعث سقوط آن شود. الیاف شیشه (Glass Fiber) خود را در دماهای بالا حفظ میکند، استحکام و سختی مناسبی دارد، خواص مکانیکی مقاومت به رطوبت و خوردگی مناسبی دارد و نسبتا ارزان است. Post was generated  wi​th the  he​lp of https://behsaznama.com Con​tent Gene​rato r DEMO᠎.

استفاده از روش اسپری اجازه میدهد تا از درصد بالای شیشه استفاده شود که بیشترین خصوصیات مکانیکی را به نما میدهد. قالبهای مورد استفاده در این روش پیچیدهتر از قالبهای اسپری هستند و اجازه میدهند طراحی بهینهتری داشته باشیم. همچنین به نوبه خود این اجازه را میدهد تا ضخامت سطح نما کاهش یابد. در سیستم نمای خشک به دلیل کاهش وابستگی به متریال گران قیمت و همچنین فاکتورهای زیاد، کاهش قیمت بالا را می توانیم انتظار داشته باشیم که باعث شده است تا بسیاری از ساختمان ها از این سیستم استفاده داشته باشند. سیمان مورد نیاز مشابه انواع دیگر سیمان است و میتوان با افزودن حداکثر درصد پوزولان، حجم سیمان را کاهش داد. در مقایسه با بتن معمولی، از حساسیت و فرسایش کمتری در شرایط مختلف جوی برخوردار است و مقاومت بالاتری در برابر انجماد دارد. موضوع دیگر این است که در محفظه خالی می توان روی سازه عایقی برای محافظت از ساختمان در برابر شرایط جوی، آلودگی های صوتی و سایر مواردی که ممکن است ساکنین با آن مواجه شوند اعمال کرد، بطور مثال می توان یک محفظه هوا بین دیوار سازه و نما بوجود آورد که هوا از ورود هوای خارجی به داخل ساختمان و بالعکس جلوگیری کند.

قیمت اجرای نمای خشک

اگر شما هر گونه سوالی در رابطه با کجا و نحوه استفاده از منبع دارید، می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید