انواع اجرای نمای خشک : نهایت راحتی!

آجرهای طرح سنگ یا آجر مصنوعی: این آجر نما علاوه بر نماهای داخل ساختمان در نمای بیرونی ساختمان هم مورد استفاده بیشتر بخوانید قرار میگیرد. انواع آجر نما علاوه بر اینکه بادوام هستند از رنگهای متنوعی برخوردار بوده و در قسمتهای مختلف ساختمان ازجمله شومینه، حمام و … 5 سانتی متر) هم تولید می شود که در چیدن دیوار اتاق ، تراس ها ، دو پوش حمام و دستشویی و ایجاد سقف (طاق ضربی) مورد استفاده قرار می گیرد. یکی از مهمترین مواردی که تیم امیران نما در اولویت کار خود قرار داده است، مراقبت از کیفیت و جلوگیری از ایجاد ترگ و شکستگی در ساختار آجر هادر مسیر رسیدن به سفارش دهنده است. اگر در حین کار، آب به پشت مصالح نفوذ کند، در فرایند چسبیدن اختلال ایجاد میشود. شکلپذیری و مقاومت بالا از مهمترین علل برتری کامپوزیت نسبت به برخی از مصالح است. پلاستر نوعی لایه پوششی است که به منظور افزایش محافظت به دیوارها اضافه میشود.  Th is data w as gen er ated ​with t he help of https://behsaznama.com Con​te᠎nt Gene᠎rato r ​DEMO.

انواع نمای خشک

مخصوصا در ساختمانهایی که دیوار آن تکمیل و ساخته شدهاند استفاده از آجر به عنوان عایق صوتی کاربرد بسیار دارد. در کنار اینها عوامل دیگری همانند وزن، ابعاد، نسوز بودن و نحوه تولید محصول نیز تاثیر گذارند. این ریتم، نظم و ترتیب بین عوامل تشکیل دهنده نما را در خطوط، صفحات و حجمهای استفاده شده نمایش میدهد. آجر نمای انتخاب شده در طراحی نمای بیرونی ساختمانها، چه در تکرار یک فرم حجمی یا جزییات اجرای آن، باید طرح اصلی و اصالت نما را مشخص کند. موضوعی که قیمت اجرای نمای سرامیک خشک را به گزینه مطلوب و قابل قبولی تبدیل کرده است. قیمت روز آجر لفتون نیز دست خوش تغییرات قیمت در سطح کشور می باشد و با توجه به تورم متغیر می باشد. قیمت آجر نما نسوز کد AR51 آذرخش در بازار ایران معمولاً به صورت قالبی و همچنین با توجه به ابعاد هر قالب آجر قابل تبدیل به قیمت به صورت متر مربعی است. ᠎This art​icle has  been g​enerated by https://behsaznama.com Con᠎tent Generator  DEMO​.

انواع آجر لفتون قیمت های متفاوتی دارد. شرکت امیران نما تولید کننده آجر لفتون در تهران است که آجر لفتون را با ضمانت 15 ساله عدم شوره و ثبات رنگ به مشتریان عرضه میکند. استفاده از عناصر زیاد و ناهماهنگ در مراحل طراحی و اجرا، نمای ساختمان را شلوغ و نا منظم میکند. دلیل این امر استفاده از سرامیک خشک است که در دو پوسته ساختمان به کار رفته و ایمنی زیاد و کم هزینه بودن طولانی مدت برای سازندگان و اپراتورها به سمت نمای سیستم های سنگی و گوشته و همچنین سرعت بالای اجرای آن در حدود یک سوم از می توان زمان اجرای سایر سیستم ها را ذکر کرد. سومین فاکتور مدت زمانی است که طول میکشد تا آجر پخته شود. نخستین قسمتی که امکان جلب توجه و برقراری ارتباط با مخاطبات را دارد؛ رنگ و شیوه استفاده آجر در نما است. معین کردن مکان قرار گرفتن پنجرهها و هماهنگی ریتم آنها با سایر قسمتها، از مواردی است که باید در ارتباط با طراحی نمای ساختمانها، معمارها به آن توجه کنند. اصولا با انجام یک عنصر شاخص در نما، تعادل ساختمان از شکل یکنواخت بیرون آمده و قسمت در نظر گرفته شده که در اجرای آن عنصر شاخص به کار برده شده است، در میدان توجه قرار میگیرد. This a​rt icle has  be​en done with t​he he​lp of GS A Co᠎nten t Genera​to r  DE MO !

قیمت اجرای نمای خشک

کارکنان حیطهی ساخت و ساز قادرند در طراحی کلی نما، یکی از قسمتهای نما را به عنوان نقطه شاخص آن مد نظر قرار دهند، تا در قیاس قسمتهای گوناگون نما، این قسمت از نما برجسته باشد. و دیوار بیرونی را تا بالاترین نقطه ای که تحمل آن را احاطه کرده است. قیمت آجر لفتون برای نما و به صورت درجه 1 با آجر لفتون درجه 2 و 3 پشت کار متفاوت است و در سال 1401 به صورت ثابت و بدون تغییرات است. باز و بسته نگه داشتن فضای بین ساختمان و نما، بر قیمت نمای خشک سرامیک تأثیرگذار است. اما داشتن نمای آجری ملزم به رعایت نکات اجرایی آجر در نما می باشد. تنوع طرح و رنگ آجر نما کد AR51 آذرخش باعث شده است که این نوع آجر برای طراحان معماری و طراحی نما ساختمان بسیار جذاب بوده و استفاده از آن در صنعت ساختمان ایران رواج زیادی داشته باشد. خرید آجر نما نسوز کد AR51 آذرخش به دو روش متر مربعی و یا محاسبه تعداد قالب مورد نیاز پروژه امکان پذیر است. This post h as ᠎been done  with the help of https://behsaznama.com Co᠎ntent ᠎Ge nerator  DEMO.

دیدگاهتان را بنویسید