انواع نمای خشک مرور شد: از اشتباهات مختلف چه چیزی می‌توان مطالعه کرد

مراحل اجرابه ترتیب عبارتنداز: صفحات ال شکل در امتداد یکدیکر بر روی دیوار ساختمان نصب میشوند. استفاده از این نما به لحاظ زیبایی شناختی ممکن است در مدت زمان طولانی خوش آیند نباشد، به دلیل اینکه طراوت و زیبایی که در سال های اولیه نصب را دارد به سرعت از دست داده و ظاهری نه چندان زیبا از آن بر جای خواهد ماند. پرسلان ها دوام و مقاومت بالایی دارند که باعث می شود پس از گذشت چندین سال از عمر نمای ساختمان همچنان پوششی جذاب و زیبا به نظر بیایند. 2. نکته دیگر در نورپردازی توجه به رنگ ها و شدت نورها می باشد که فاکتوری مهم در طراحی نورپردازی ساختمان های مدرن است. نمای خشک اصطلاحی است که در بین معماران و افرادی که در حوزه ساختان در ایران رواج یافته و منظور از آن طراحی و ساخت نما بدون استفاده از ملات و دوغاب می باشد در حقیقت نمای خشک یکی از مدرن ترین و محبوب ترین نماهای امروزی است که در اجرای آن به جای استفاده از ملات سیمانی و دوغاب از شاسی های نگهدارنده آهنی استفاده می کنند. همچنین بوسیله لاستیکهایی که روی ریل آلومینیومی تعبیه می گردند از لغزش سرامیکها جلوگیری می شود. در این روش پلاک های سرامیک پرسلانی نما با استفاده از اسکوپ مخصوص که در شیار ایجاد شده در ضخامت سرامیک قرار میگیرد نصب و رگلاژ می شوند و در انتها اسکوپ ها به بخش زیرسازی آلومینیومی متصل می گردد. Data has been c᠎reat ed by&nbsp https://behsaznama.com C​ontent  Generator Demoversion .

و مبتکر طرحهای خلاقانه در این حوزه است.

پروفیلهای آلومینیومی به دو شکل ساده و ترمال بریک در بازار وجود دارند. همچنین امکان استفاده بسیار آسان از انواع عایق های ساختمانی در این فضانیز وجود دارد. 3. سومین ویژگی از ویژگی های مهم نمای رومی، در رابطه با دیوارها هست. از ویژگی های این سبک از نمای خشک می توان به اجرای تزئینات و طرح های کلاسیک به همراه امکانات مدرن و جدید در طراحی نمای ساختمان اشاره کرد. در اینجا به مزایا و ویژگی های انتخاب و نصب نمای خشک به عنوان نمای ساختمان اشاره می کنیم. ۲- ابعاد استاندارد تولید شده برا این نوع سرامیک خشک پرسلانی ۶۰ در ۱۲۰می باشد و قابلیت برش به اندازه های مورد نظر طرح را دارد. پروفیلهای ساده به هیچوجه عایق حرارت یا صدا نیستند و از آنجا که رسانایی آلومینیوم بسیار بالاست، این نوع پروفیلها میتوانند به عنوان یکی از عوامل اصلی هدر رفتن انرژی در ساختمانها در نظر گرفته شوند. شاید از خودتان بپرسید که اجزای تشکیل دهنده این نمای امروزی چه چیزهایی هستند؟ شرکت کارووین پیشرو در زمینه طراحی و اجرای انواع نمای خشک ساختمانی و مبتکر طرحهای خلاقانه در این حوزه است. تمامی فایل های اتوکدی نما ها توسط موسسه آکادمیکال ویرایش و جمع آوری شده است.

دیتیل اجرای نمای خشک

سیستم های پنجره مشهود به آن دسته از سیستم های نصب پنجره اطلاق می شود که قسمتی از بست های مورد استفاده جهت نگهداشتن سرامیک ، از بیرون قابل مشاهده هستند. سرامیک خشک Dry Ceramic در سیستم­هایی که از سرامیک خشک به عنوان نمای اصلی استفاده می­شود، به دلیل اینکه کلیه مصالح در معرض عوامل جوی قرار دارند، بایستی اجزای کار در مقابل زنگ زدگی مقاوم باشند. البته باید توجه داشت که به جهت اینکه این بست ها در معرض عوامل جوی قرار دارند، میبایست از رنگهای پایدار در برابر عوامل جوی استفاده شود. وقتی که از شیشه به منزله نمای کرتین وال استفاده می شود، برتری بزرگی در ساختمان لحاظ می شود. از زیباترین متریال مورد استفاده در نمای ساختمان بدون شک نماهای ترمو وود ست! ماستیک پلی یورتان از جمله محل هایی که در اجرای سازه های آب بند مانند مخازن آب و فاضلاب ، تصفیه خانه ها و استخر مورد توجه قرار داد ، درزبندی درزهای انبساطی می باشد.

اجرای نمای خشک آجر

نمای شیشه ای عموما به چارچوبی نیاز داشته که صفحات شیشه را در بر بگیرد. پس از انجام بازدیدتوسط مهندسین گروه آلفا و مشاوره ، برآورد قیمت به صورت پیش فاکتور ارسال و طراحی نما ( در صورت نیاز ) انجام شده و تقدیم حضور میگردد. برای نصب پین ، وسیله یا مهارت خاصی نیاز نیست. بطوری که که از همدیگر فاصله داشته و هوا، شعله و گا ز از لابلای آجرها بگذرند.خاک رسی که برای آجر انتخاب میکنند لازم نیست که رس خالص بوده فقط کافی است که ناخالصی نظیر چوب، زغال، ریشه گیاهی نداشته باشد. همچنین فشار و بار باد در ارتفاعات زیاد استحکام نما را زیر سوال برده و موجب سقوط نما می شد که خطرات جبران ناپذیری را به دنبال داشت. هرچند که قیمت سرامیک خشک نما نسبت به سایر انواع نما کمی بالاتر است، اما مقاومت در برابر رطوبت و کیفیت بالای این نوع ما باعث میشود این اختلاف قیمت نمای خشک سرامیک در دراز مدت جبران شود.

هنگامی که شما این مقاله را دوست داشتید، مایل به اطلاعات بیشتری در رابطه با ادامه مطلب وب سایت خود باشید.

دیدگاهتان را بنویسید