انواع نمای خشک هیجان انگیز فاش شد

شرکت زیباشیان بر اساس شناسایی سلیقه مشتری و بر مبنای اصول زیبا شناسی و معماری و همچنین مسائل مربوط به اجرا و تکنولوژی های روز نما ، اقدام به طراحی نمای خشک با استفاده از بروز ترین و مدرنترین نرم افزار های طراحی برای مشتریان محترم می نماید . اصول اجرا و طراحی نما آجری چنان اهمیت دارد که آجر نما در معماری نشانه فرهنگ و طرز فکر مالک ساختمان و طبیعتا نشانه فرهنگ شهری است. برای اجرای نمای خشک دست شما در انتخاب مصالح باز است و می توانید هر نوع مصالحی که قابل استفاده برای نمای داخلی و خارجی ساختمان است را در هر ابعادی و از ضخامت ۵ میلیمتر تا ۵۰ میلیمتر استفاده کنید. رنگ اکریلیک را میتوان روی سطوح از جنسهای مختلف نظیر بتن، آجر، گچی، فلزی، سقف کناف و در رنگ آمیزی نمای داخلی و خارجی ساختمان استفاده کرد. استفاده از انواع پروفیل های ترک (چوهادار اوغلو) و ایرانی با کیفیت بالا در سیستم نمای کرتین وال، پنجره های آلومینیومی و… امروز افتخار داریم که بگوییم شرکت نویان نما پس از گذشت یک دهه فعالیت مستمر با فراز و نشیب ها و پیشرفتهای متفاوت ، وهمچنین با استفاده از تکنولوژی روز دنیا بر پایه درک فنی متخصصین و شاغلین مجموعه، توانسته است با جلب رضایت مشتریان، یار و همراه شما در پروژه های ساختمانی باشد و تجربه ای درخشان در ایفای تعهدات خود به عنوان یک شرکت مطرح پیمانکاری داشته و توانسته است ظرفیت های بالای خود را در در عرصه های اجرای نمای خشک شامل: سرامیک خشک،سنگ خشک،نمای کرتین وال،نمای کامپوزیت،نمای سمنت برد،نمای استرچ متال،درب و پنجره های آلومنیومی و لوور ثابت کند. This  post was creat ed by https://behsaznama.com  C ontent  Gener at​or Dem over sion .

استراتژی نهایی برای اجرای نمای خشک

سرامیکهای پرسلانی یکی از رایجترین مصالح برای اجرای نمای خشک هستند که نسبت به سرامیکهای معمولی از استحکام و زیبایی بیشتری برخوردار هستند. بهترین و باکیفیتترین مصالح را در پروژه خود داشته باشید. به یاد داشته باشید که اگر این رنگها بر روی لباس ریخته شوند باید بلافاصله با آب گرم و صابون شسته شوند در غیر اینصورت پس از خشک شدن غیرقابل برگشت خواهند بود. طراحی و اجرای نمای ساختمان شامل بخش های مختلفی است، معماران توانمند می توانند در طراحی کلی نما، یکی از بخش های نما را به عنوان نقطه شاخص مد نظر قرار داده تا در مقایسه با بخش های مختلف نما، این بخش از نما برجسته باشد. مقاومت اینگونه نما بسیار زیاد است و سرعت اجرای بالایی دارد؛ چون بتن نما به صورت پنلهای آماده در بازار موجود است. از آنجایی که تنوع آب و هوا در ایران بسیار زیاد است، تشخیص اقلیم ساختمان موضوعی مهم در انتخاب نما است. همیشه رنگ آمیزی چه برای کودکان و چه برای بزرگسالان برای رنگ کردن منزل کاری جذاب بوده است، رنگهای اکریلیک پایه آب نسل جدید از رنگهای ساختمانی میباشند که با توجه به مسائل زیستمحیطی و عدم استفاده از حلالهای آلی و مواد مضر کاربردی این نوع رنگها روبه افزایش است.

مزایای انواع نمای خشک

اگر سطح مورد نظر از قبل فاقد رنگ بوده است، قبل از استفاده از رنگ اکریلیک حتما از پرایمر استفاده کنید. به راحتی می توانید اقدام به تغییر در طراحی نما کنید. رنگ اکریلیک به خاطر ماهیتی که دارد بسیار سریع خشک میشود و نیازمند سرعت عمل بالایی برای کار است اما رنگ روغنی مدت زمان طولانی بر روی سطح خیس میماند و امکان تغییر در اثر، وجود دارد. اگر شما جایی هستید که میخواهید رنگ آمیزی را به کودکان یاد بدهید، رنگ اکریلیک بهترین انتخاب است زیرا رنگهای روغنی دارای بو هستند و این ممکن است برای کودکان کمی ناخوشایند. درصورت تمایل به استفاده از خدمات مشاوره رایگان این شرکت ، لطفاً فیلد مربوطه را انتخاب و در قسمت مشخص شده ، پس از وارد کردن اطلاعات خواسته شده در مورد پروژه ، موضوع مورد نظر را درج نمایید. کارشناسان شرکت در اولین فرصت ، مشاوره لازم روی موضوع مطروحه را ارائه خواهند نمود . در این روش با دستگاه مخصوص، آب گرم و بخار را روی نمای آجری پاشیده می شود. برای نصب انواع نمای خشک نیاز به کارگرهای حرفهای نیست. 1. نصب لایه عایق به صورت پیوسته در جهت پوشاندن دیواره ساختمان: باعث حفظ تعادل دما در تمام سطح می شود و از مشکلات ناشی از ایجاد پل های حرارتی و قطع شدگی عایق حرارتی در اطراف ستون ها و تیرها و محل اتصال آنها به یکدیگر که در دیوارهای معمولی به وجود می آید را نخواهد داشت.

نمای خشک از لایه های متعددی تشکیل شده است که شامل پوسته بیرونی، فضای داخلی تهویه پذیر، لایه عایق حرارتی و دیواره داخلی ساختمان می شود که همه لایه ها به وسیله سازه های فولادی و آلومینیومی، به سازه ساختمان متصل شده اند. رنگ اکریلیک به دو صورت برای بخش داخلی و بخش خارجی ساختمان مورد استفاده قرار میگیرد. اولین بار رنگ اکریلیک در سال ۱۹۵۰ مورد استفاده قرار گرفت، این رنگ با آب و الکل حل میشود. همچنین غلظتهای متفاوتی از رنگ اکریلیک در بازار وجود دارد که بر اساس نیاز خود میتوانید آنها را انتخاب کنید. بعد از نصب رج اول برای اطمینان از صافی آجرها باید از صلیب استفاده کنید . برای برخی سنگها مانند تراورتن به علت ضخامت کم (۱۰ الی ۱۲ میلیمتر) و مشکل بودن ایجاد شیار و احتمال شکستگی، از دستگاه فرز مینی سنگ استفاده مینمایند سپس دو سر آزاد را به هم گره میزنند، پس از نصب سنگ بر روی دیوار، دوغاب ماسه سیمان دورتادور مفتول را میگیرد. قبل از اینکه کار رنگ آمیزی را آغاز کنید، رنگ را به درستی هم زده و مخلوط کنید. سریع یا آهسته کار میکنید؟ آن دسته از رنگهای اکریلیک که با آب حلال هستند به میزان آبی که شما به رنگ اضافه میکنید میتواند سطحی ضخیم و یا نازک را ایجاد کند، و پس از خشک شدن شبیه به رنگهای روغنی و یا آبرنگ میشوند.

اگر دوست دارید این نوشتار را داشته باشید و مایل به دریافت اطلاعات بسیار بیشتر در مورد کلیک کنید لطفا به بازدید از وب سایت ما.

دیدگاهتان را بنویسید