اولین درس نمای خشک خود را به خاطر دارید؟ مقداری اطلاعات را {گرفتم|خرید|گرفتم|دریافت کردم…

در نمای خشک به دلیل استفاده از چهارجوب های فلزی که خود قالب و الگوی اجرای نما محسوب می گردند و نیز به دلیل امکان آماده سازی نما در طبقه همکف و عدم استفاده از داربست، سرعت اجرای نما به طرز قابل توجهی افزایش می یابد. فواصل، اندازهها و نوع اتصالات زیرین، به گونهای طراحی میشود که در برابر عوامل مخرب از جمله باد از مقاومت خوبی برخوردار باشد. قبل از سنگ کاری نما و خرید سنگ باید به بررسی کانی های آن پرداخته شود.سنگ هایی که دارای کانی آهن هستند مقاومت بالایی در برابر فرسودگی ندارند و در برابر آب و هوا اکسید می شوند.علاوه بر آن اگر ناخالصی در قسمتی از سنگ دیده شود می تواند منجر به تخریب آن گردد. در این آموزش سعی شده تمام بخشها و ریزهکاریهای مربوط به دیوار چینی و مراحل نازک کاری ساختمان به طور کامل همراه با بازدید از پروژههای مختلف بررسی گردد. به همین دلیل از ابتدا باید مورد بررسی قرار گرفته و بعد از مشخص شدن مقدار حدودی آن به برنامه ریزی برای صرف آن در طراحی و خرید متریال ها و تجهیزات لازم پرداخته شود . در قسمت های بعدی به معرفی مصالحی که برای نمای ساختمان مورد استفاده قرار می گیرد می پردازیم. This po st was generated ᠎wi th behsaznama​ Content Gen᠎er᠎ator​ D emover​si on !

نصاب نمای خشک

ممنون اقا دوستی که وارد سایت ما شدید و مارو برای پیچ کردن سنگ نمای خودتون انتخاب کردید. بسیار ممنون از نوع کارشون راضی. شاید شما هم از کسانی باشید که رویای داشتن یک ساختمان تمام شیشه ای را در سر می پرورانید. در واقع نمای کرتین وال بهترین نمای شیشه ای ساختمان به لحاظ مسائل سازه در ارتفاع محسوب می شود. نخستین اعلامیه مهم بین المللی معماری جدید، وایسنهوف در اشتوتگارت -۱۹۲۷- در واقع نمایشگاهی با عنوان «سکونتگاه» بود. شماره ای ندیدم توی سایت و توضیحاتتون رو دیدم که خیلی عالی بود و من میخوام با شرکت شما کار کنم و کار پیچ و رولپلاک نمارو بدم به شما اگر زحمتی نیست تماس بگیرید با من. بسیا عالی و تمیز کار پیچ و رولپلاک مارو انجام دادن. نیاز شدید به خدمات پیچ رولپلاک نمای سنگی دارم. که برای شستشو نما نیاز به داربست است یا بدون داربست نیز می توان عملیات نماشویی را انجام داد. یکی از مناسبت ترین سطوح برای شروع به عملیات اجرایی مربوط به نصب سیستم نمای خشک آجری دیوارهای خشک از جمله سیستم کناف و یا دیوارهای فایبر سمنت می باشند، ولی اجرای سیستم آجر نمای خشک بر روی سایر سطوح متدوال از جمله بلوک با دانه های سبک و سیستم های دیوارهای سه بعدی و سیستم بلوک های اتوکلاو شده ممکن و به سهولت امکان پذیر می باشد.

نصب صفحه ی عایق بر روی نمای ساختمان با استفاده از بست مخصوص. بخشی از مقاومت سنگ نما به مرحله اجرای نما بستگی دارد که ابتدا باید دقت کنیم که چه سنگی را برای نمای ساختمان انتخاب می کنیم. تعرفه و قیمت شستشوی نما به عوامل مختلفی بستگی دارد که در این بخش به چند مورد از ان اشاره می کنیم. برای اینکه بتونیم با هم ارتباط برقرار کنیم شماره خودم رو براتون اینجا مینویسم و ذخیره کنید تا هرجا کاری روی نما داشتید در اولین فرصت خدمت شما برسیم. با توجه به اینکه چه متریالی را انتخاب میکنید و اینکه طرح دلخواه شما برای اجرای نما به چه شکلی است، قیمت نیز متفاوت خواهد بود. در بین روش های غیرنمایان روش انکری به دلیل استفاده از سرمته سوراخ کاری و انکر شرکت آلمانی هزینه بیشتر دارد و روش شیاری Beko چون تولید شرکت ایرانی است مقرون به صرفه تر خواهد بود. This post h as be᠎en cre at ed  with t he help of G​SA C​on᠎tent Gen erator  D᠎emover si᠎on!

امروزه اغلب از آجر نما نسوز در نمای ساختمان اجرا می شود که طراحی زیبایی دارد، ولی هزینه آن کمی بالاتر می رود. امروزه مصالح متنوعی برای اجرای نمای ساختمانی موجود می باشد و افراد طبق سلیقه خود متریال ساخت نمای خود را انتخاب می کنند. امروزه برخی از نویسندگانی که به این موضوع میپردازند، حتی مدعیاند که جنبش مدرن حکم نوعی «کلاف سردرگم» را دارد؛ آنان اظهار میدارند که معماران مدرن در عالم واقع «ایدیولوژی» مشترکی نداشتند و به طریق اولی معماری مدرن نمیتوانست اصولاً وجود داشته باشد. موقعیت مکانی که ساختمان در آن واقع شده نیز در انتخاب سبک طراحی نما تاثیر گذار است. بیشترین مشكل زمانی است كه ورودی وسایل نقلیه به حیاط پاركینگ با ورودی خود ساختمان یكی شود. در طراحی این ساختمان مسکونی کارفرما به دنبال ایجاد نگرشی مدرن در معماری بود و نمی خواست نمای ساختمان از نمون های کلاسیک الگو برداری کند. با توجه به اتصالات شاقول که به عنوان اولین اتصال سیستم نمای خشک به ساختمان مورد استفاده قرار گرفته می شود، امکان اصلاحات احتمالی ناشی از خطای انسانی به راحتی ممکن خواهد بود. پس از نصب اتصالات شاقول اجزاء قائم با فواصل متناسب محاسبه شده نصب خواهند گردید و پس از آن اجزاء افقی با توجه به ابعاد و نوع آجر انتخاب شده مورد استفاده قرار خواهند گرفت و در آخر آجر شیار دار نصب و نسبت به بند کشی با پودر بند کشی خاص تعریف شده برای نمای خشک اقدام می شود. ᠎This data w as gener ated ​with t᠎he he lp of behsaznama Con᠎te᠎nt​ G en᠎er᠎ator Demov ersi​on .

سرامیک پرسلانی

اگر دوست دارید این نوشتار را داشته باشید و مایل به دریافت اطلاعات بسیار بیشتر در مورد شرکت های نمای خشک لطفا به بازدید از وب سایت ما.

دیدگاهتان را بنویسید