اول 10 کلیپ YouTube درباره نمای کامپوزیت

در کالیفرنیا، دولت موظف کرده است که بیمارستان ها و ساختمان ها در برابر زلزله های تا 9 ریشتر مقاومت کنند. طراحی نمای ساختمان در طرح های مختلف توسط آتلیه معماری مسعودیان با بهترین کیفیت، برای سفارش با ما تماس بگیرید. شما باید از حلال های ملایم مانند IPA، اتانول یا N هگزان برای از بین بردن لکه های سرسخت در نمای خود استفاده کنید. بعضی اوقات لکه های سرسخت می توانند بر روی ورق های ACP با بهترین کیفیت تأثیر بگذارند. نمای ساختمان همچنین نقش مهمی در ارائه ویژگی های با کیفیت بالا ایفا می کند. این تنوع وسیع موجب ساخت انواع ورقههای کامپوزیتی شده که کیفیت و کاربرد مشخصی را دارا هستند. اما با جزئیات بیشتر، یکی از مهمترین کاربردهای ورق کامپوزیت آلومینیوم ، کامپوزیت آلومینیوم است که دارای فرم پذیری بالا و پردازش آسان است و خصوصاً در نمای یک ساختمان مسطح در معرض سرما و گرما باقی می ماند. ورق کامپوزیت آلومینیوم در بام، طراحی نما، نمای ساختمان، سقف کاذب و نرده ها، درها و پنجره ها و … ورق آلومینیوم کامپوزیت به عنوان راهحلی برای نماهای دارای تهویه استفاده میشود. برای داشتن ظاهری جسورانه در صنعت، به سراغ پانل های کامپوزیت آلومینیوم یا فلزات مانند فولاد به عنوان ماده روکش بروید.

نمای کامپوزیت سفید

Th is data w᠎as  do​ne with the help of behsaznama Content G᠎enerat or DE MO.

نمای کامپوزیت آمار: این اعداد واقعی هستند

از پاک کننده های قلیایی، اسید قوی و ساینده نباید استفاده شود زیرا ممکن است رنگ را از بین ببرد یا آن را متورم کند. این یک ماده ترکیبی است که از ترکیبی از چوب و پلاستیک بازیافتی ساخته شده و یک سطح بدون نگهداری ایجاد می کند که ظاهر چوب را تکرار می کند. با استفاده از روکش ACP، باید موارد کمی را در مورد نگهداری از نماها در ذهن داشته باشید. نما ماده روکش خارجی است که نمای ساختمان شما را مرتفع می کند و جلوه شایسته آن را به آن می بخشد. یک نوآوری اخیر روکش فلزی کامپوزیت پلاستیک چوب یا WPC است. این لایه ها هر یک دارای ویژگی منحصر به فردی هستند و کاربرد متفاوتی هم در نما دارند. پوشش نمای ساختمان با پانلهای بزرگ آلومینیومی که آن را بصورت عکس نمای کامپوزیت ساختمان مسکونی در اینترنت مشاهده می کنید یا در سطح شهر در حقیقت یک محصول مدرن چند لایه ای با پوشش آلومینیومی در ابعاد دلخواه به ضخامت ۴ میلی متر هستش که متشکل از دو لایه ورق آلومینیوم و هسته داخلی آنها از پلی اتیلن و یا مواد معدنی ضد حریق و پوشش رویه از جنس رزین PVDF دارد و اصطلاحاً ورق آلومینیوم کامپوزیت ACP بهش گفته می شود.

آلومینیوم کامپوزیت پانل معمولیاین پنل از ترکیب چندلایه مختلف به همراه پوشش آلومینیوم به دست می آید و در مقابل ورقه ورقه شدن به شدت مقاومت می کند.استفاده از این نوع نما هم در شهر هایی با آب و هوای گرم و خشک و هم سرد و خشک توصیه میشود. پوشش ضد حریق بر روی پنل های آن نصب شده است و جز مهمترین ویژگیهای پنل کامپوزیت است(ولی باز به راحتی در مواجه با اتش میسوزد) که بسیاری از افراد به دلیل علاقه زیادی که به کامپوزیت دارند از آن استفاده می کنند. اگر پنلهای آلومینیومی با ابعاد و اندازههای بزرگ با روش L و H نصب شوند، شکل ورقهها تغییر پیدا میکند و باعث ایجاد سر و صدا در زمان باد و بارندگی می شود. در خانه های مدرن صفحات فلزی خاکستری تیره و قهوه ای با صفحات شیشه ای بزرگ ترکیب شده و نمای بیرونی صنعتی مدرنی را تشکیل می دهند. نمای ساختمان مسکونی: ترکیب ورق کامپوزیت طرح چوب با طراحی مدرن مناسب برای نمای ساختمان مسکونی است که بیشتر در نمای ساختمان های ویلایی استفاده میشود. سیستم طراحی و اجرا ی فیکس آلومینیوم در اجرای نمای کامپوزیت آلومینیوم ،مشابه اجرای نمای کامپوزیت به روش فیکس آهن میباشد، با این تفاوت که در این سیستم اجرا ، به جای استفاده از پروفیل های زیرسازی عمودی فلزی از پروفیل های آلومینیومی استفاده می گرددوهمچنین مشابه سیستم اجرایی هنگ، در خطوط افقی ، از پروفیل استفاده نمیگردد و تنها با استفا ده از طراحی خاص ورق های کامپوزیت،ژوئن های افقی مورد نیاز طرح،تامین میگردد.

اما برتري ورق آلومینیوم کامپوزیت در مقايسه با دیگر مصالح جايگزين در نمای ساختمان را در زیر یاد آوری میکنیم. همچنین نیاز به استفاده از کامپوزیت در نما، استفاده از ورق های آلومینیوم کامپوزیت در طراحی نما و نمای ساختمان به صورت نمای کامپوزیت آلومینیوم در طولانی مدت به دلیل طول عمر زیاد و عدم نیاز به صرفه اقتصادی بیشتری دارد. و این سطح در رنگ های خنثی بسیار بزرگتر نشان داده خواهد شد. برای نما، در تمیز کردن از حلالهای آلی قوی مانند MEK (متیل اتیل کتون)، MIBK (متیل ایزو بوتیل کتون)، تریکلن و رقیق کننده رنگ استفاده نمی شود. اولین و ساده ترین مرحله شستشو با فشار متوسط آب برای تمیز کردن آلودگی است. در حالت ایده آل باید در دمای متوسط در قسمت سایه دار ساختمان انجام شود. حرکت اسفنج ابتدا باید به صورت عمودی و سپس به صورت افقی باشد. به ترتیب اولویت، ابتدا می توان پل ها، بیمارستان ها و مراکز مهم را تقویت کرد و سپس به تدریج مکان های دیگر را تقویت کرد، از همه مهمتر در طراحی نمای ساختمان باید توجه کافی را ارائه داد.

اگر از نوشتن این مطلب لذت بردید و مطمئنا می توانید اطلاعات بیشتری در مورد ادامه مطلب لطفا از صفحه ما بخواهید.

دیدگاهتان را بنویسید