اکثر مردم هرگز در قیمت نمای خشک عالی نخواهند بود. چرا را بخوانید

شرکت اکوآرک ، به عنوان هلدینگ تخصصی فعال در زمینه طراحی نما و اجرای ساختمان ، امروز نامی آشنا برای کارفرمایان و فعالان صنعت ساختمان به کار می رود. معمولا شیشه های به کار برده شده برای نمای کرتین وال مدرن در روند ساخت، قیمت، دوام، مقاومت در برابر ضربه، ایمنی و پایداری نما تاثیر می گذارند. پیچ ها و مهره های زیادی برای نصب این نما به کار برده می شوند که هر یک از آنها جنس و مدل های متنوعی دارند. مجریان و طراحان ساختمانی زیادی اجرای این نما را بر عهده می گیرند ولی شما باید بهترین آنها را انتخاب کنید. در سیستمهای نصب خشک محاسبات مهندسی لازم برای پیش بینی ضریب انتقال حرارتی و میزان انقباض و انبساط مصالح زیرسازی و متریال نما برآورد شدهاست و بر این اساس دیتیلهای اجرایی طراحی شدهاند و امکان فروریزی مصالح در اثر تغییرات جوی وجود ندارد. با توجه به صنعتی شدن روز افزون تمامی بخش های زندگی در دنیای امروزی و درگیر بودن تمام افراد با این مقوله و همچنین حس زیبایی شناسی انسان، علم معماری و طراحی ساختمان نیز طی دهه های پایانی قرن بیستم تاکنون با شتابی روز افزون دچار تحول گشته است و به سمت صنعتی شدن پیش می رود که بطور مشخص نمای ساختمان ها نیز تأثیر زیادی را پذیرا بوده که ایجاد و توسعه انواع روش های خشک و مدرن در نماسازی نیز از جمله آنها است که البته سیستم های خشک واجد مزایای بسیار زیادی است که در ادامه در مورد آنها بحث خواهد شد. Th is has been g​ener at​ed ᠎wi th the he lp  of behsaznama Content Generat᠎or DE᠎MO​.

نحوه نصب نمای خشک

نمای خشک همراه با گردش جریان هوا یک سیستم ساختمانی است که در کشورهای اروپای شمالی در طی دوران تکمیل شده و استحکام یافته است و تنها در دهه های اخیر در دیگر کشورها به خاطر بهینه سازی مصرف انرژی درحال استفاده روزافزون قرار گرفته است. نمای کرتین وال : یکی دیگر از مصالح مورد استفاده برای نمای خشک که به دلیل زیبایی و ماهیت های منحصر به فردش مورد توجه و استفاده معماران به نام واقع شده است نمای کرتین وال نام دارد.کرتین وال یا دیوار پرده ای پوششی شفاف برای نمای ساختمان های امروزی و مدرن هستند که هیچ بار مرده از ساختمان را به دوش نمی کشند و تنها وزنی که تحمل میکنند وزن خودش و نیروی باد وارد شده بر آن است. همانطور که قبلاً بیان شد، کاهش وزن ساختمان رابطه مستقیمی بر کاهش نیروی زلزله بر ساختمان ها دارد و در جهت تذکرات و نکات ویژه آیین نامه زلزله ایران (۲۸۰۰) و دیگر آیین نامه های زلزله دنیا خواهد بود و طراحی زیرسازی و مصالح هر نما بر اساس اصول طراحی استاندارد و منطبق با شرایط مندرج در آیین نامه ۲۸۰۰ ایران و اتصال به سازه اصلی ساختمان می باشد، بدان معنی که در هنگام وقوع زلزله، حرکات بخش نما و متعلقات مربوطه بصورت جداگانه با تغییر مکان جانبی سازه صورت می گیرد و این موضوع مانع ورقه شدن نما و سقوط قطعات آن مشابه نمای دوغابی خواهد شد و لذا باعث کاهش تلفات انسانی و دیگر خسارات ناشی از سقوط نما خواهدشد.

شرکت طراح و مجری نمای خشک

Data w​as g enerat ed with the he lp of behsaznama  Con tent ​Ge​ne​rator DE MO.

نما ظاهر و منظره خارجی هر ساختمان میباشد و نمای ساختمان بازتاب دهندۀ سلیقه، علایق مردم شهر است که باید آن را نسبت به شرایط محیطی شهرتان مانند آب و هوا، باد و طوفان، زلزله، میزان آلایندههای هوا در مناطق مختلف، آن را انتخاب کنید. یکی از رایجترین روشهای نمای خشک ساختمان، استفاده از نمای خشک آجری است. استفاده از نمای خشک کرتین وال مدرن مزایای زیادی دارد. متریال ها و مصالح زیادی با تفاوت های بسیار برای ساخت نما به روش خشک مورد استفاده قرار میگیرند، که از رایج ترین آنها عبارتند از : سرامیک پرسلانی ، کاشی و سفالینه ،کرتین وال ، صفحات آلومینیوم کامپوزیت ، فایبر سمنت برد ، ترموود و … از اجرای تخصصی نما گرفته تا فروش انواع مدل های نمای کرتین وال شیشه ای را می توانید با نازلترین قیمت و با تضمین کیفیت در آرمن طرح و نما تجربه کنید. در این مطلب، روش فوق و مزایای آن بررسی و همراه با شما نمونههایی از عکسهای اجرا شده را مشاهده میکنیم. اما شما می توانید برای نیاز خود جهت کسب اطلاعات بیشتر و دقیق ترد از قیمت نمای خشک ساختمان، با مشاوران متخصص شرکت دومان در ارتباط باشید.  This  data h as ᠎been created by behsaznama Conte nt Gen᠎erat​or Dem ov ersion​.

40 میلی متر با فاصله های متناسب با نوع نازک کاری (قوطی های موازی هم حداکثر 50 سانتیمتر باید باشد و در طول نیز ساپورت هایی با فاصله حدود 100سانتیمتر) اقدام به نصب زیر سازی فلزی گردد. در نمای خشک به دلیل استفاده از چهارچوبهای فلزی از قبل آمادهشده و نیز امکان آمادهسازی نما در طبقه همکف و عدم استفاده از داربست، سرعت اجرای نما بهصورت قابلتوجهی افزایش مییابد. اجرای سازههای ساختمانی با نمای خشک هیچ محدودیتی نداشته و در هر نوع ساختمان قابل اجراست. امروزه زیبایی و نوع طراحی نماهای ساختمان نشان دهنده رتبه کاری، نوع فعالیت و حتی طرز فکر، ایده ها و نقطه نظرات مدیران آن مؤسسه و سازمان می باشد. شیدر دوکی آلومینیومی، با توجه به قابلیت نصب در زوایای مختلف، کمک شایانی در مبحث اتلاف انرژی در کنار زیبایی بخشیدن به نمای ساختمان نموده است. طراحی فضاهای شهری مستلزم تطبیق الزامات زیبایی شناختی با نیازهای مربوط به دوام عناصر مختلف، سازگاری محیطی و پایداری اقتصادی در رابطه با کل طول عمر فضای طراحی شده است.. یکی از دلایلی که نیاز به وجود سیستم اجرای نمای خشک را ایجاد کرد، سخت بودن اجرا و مشکلات متفاوتی بود که در اجرای نما به روش سنتی وجود داشت.

نمای خشک در ساختمان

در اینجا بیشتر به بررسی وب سایت نمای خشک.

دیدگاهتان را بنویسید