اکثر مردم هرگز در نمای خشک عالی نخواهند بود. چرا را بخوانید

در مقاله قبلی که ازهمین وب سایت منتشر شد انواع آجرهای نما را نام بردیم و درمورد هرکدام توضیح مختصری دادیم. اکنون در این مقاله می خواهیم به انواع روش های نصب آجر بر روی نمای ساختمان بپردازیم؛ پس مارا در این امر همراهی کنید. سیستم های نماسازی مدرن ساختمان با کرتین وال پس از جنگ جهانی دوم به سرعت مورد استفاده قرار گرفتند. ۴- سیستم های اجرایی مخصوصی برای نصب این سرامیک به لحاظ نمایان بودن و یا غیر نمایان بودن طراحی و قطعات آن تولید گردیده است که تمام استانداردهای جهانی را نیز دارا می باشد. اما متاسفانه در سیستمهای ملاتی به علت تفاوت ضریب انتقال حرارت و متفاوت بودن میزان انبساط و انقباض ملات و مصالح، پس از مدتی سنگها جدا می شوند. پس تا میتونی در انتخاب سنگ کار دقت کن و حتی با مشتریان قبلیش صحبت کن. در نهایت هم باید یک سنگ کارِ مناسب و حرفه ای انتخاب کنین. این نمونه نما که به عنوان نمای شیشه ای نیز شناخته می شود، با استفاده از فریم آلومینیومی و شیشه مستحکم می شود و شیشه ها به عنوان نما شناخته می شوند. توجه داشته باشید که این قاب از فولاد، آلومینیوم، شیشه چند لایه یا مواد انعطاف پذیر تشکیل شده است، این قاب شبکه پشتیبانی است که شیشه را در جای خود نگه می دارد.

فروش تجهیزات نمای خشک

اين نوع نما بسيار مقرون به صرفه تر از نماهاي سنتي حجيم و سنگين است، زيرا از مواد سبک، ساخته شده و عايق بسيار خوبي در برابر عناصر مختلف محيطي مي باشد. ۱- این نوع سرامیک خشک پرسلانی با داشتن سوراخ هایی در ضخامت خود مزیت های عایق بندی بیشتری دارند . زیرا این روش نیاز به مهارت و در نتیجه نیروی کار ماهر تری داره که قطعا هزینه ی بیشتری رو هم به دنبال داره. یادتون باشه که مهارت سنگ کار، تاثیر زیادی در افزایش کیفیت و اجرای درست و اصولی نما کاری ساختمان داره. سپس طبق صحبت های قبلی خودتون با سنگ کار، قرارداد مورد نظر رو بنویسین. هزینه ی تمام شده ی کار، یکی از مواردی هست که تاثیر خیلی زیادی در انتخاب سنگ مورد نظر شما داره. پرهزینه ترین بحث ساخت یک سازه را می توان انتخاب زمین در نظر گرفت. معمولا این روش در ساختمان هایی که تراز نیستند کاربرد دارد زیرا استفاده از ملات سیمان در نمای ساختمان آجر باعث پوشاندن عیوب موجود در نما می شود. فایبر سمنت یا سمنت برد متشکل از الیاف سلولوز و بافتی از سیلیکات و سیمان می باشد که در محیط های با رطوبت بالا بسیار کاربردی است.

همچنین استفاده از این روش نیاز به استادکار ماهر ندارد و یک فرد نیمه ماهر هم می تواند آن را اجرا کند. ولی از طرفی اگر بخواهیم این روش را با دیگر روش های اجرایی مقایسه کنیم باید بگوییم که استفاده از این روش باعث افزایش سرعت اجرا می شود. ب- از طرفی تمام مصالح زیر سازی به صورت استاندارد و صنعتی تولید می شود و تعداد آنها از قبل محاسبه می شود. از ویژگی های منحصر به فرد شرکت نماتکس تامین و تولید قطعات نورپردازی مطابق با استانداردهای جهانی و متناسب با استعداد بنا و متریال سازه و همچنین اجرای پروژه های نورپردازی دقیقا مطابق با طرح شبیه سازی شده توسط کارشناسان فنی باتجربه و آموزش دیده می باشد. یکی از نماها پرطرفدار است که امروزه در بیشتر ساختمان ها از آن استفاده می کنند، چرا که هم بسیار عالی می باشد و همچنین کار کردن با آنها بسیار راحت تر است. نکته حائز اهمیت در خصوص این روش درمانی این است که تنها در یک جلسه 1 ساعتی، میتواند بسیاری از مشکلات پوستی، مانند جوشهای سرسیاه یا کومودن را از بین ببرد. ​Conte​nt has be en g᠎enerated by behsaznama C᠎ontent Gener​ator Demover᠎sion!

در صورت وجود رطوبت، بهتر است به مدت چند روز به سطح بسترهای چوبی فرصت دهید تا کاملاً خشک شوند البته بسیاری از انواع رنگ نمای ساختمان پایه آب وجود دارند که نسبت به رطوبت حساس نیستند با این اوصاف جهت کسب نتیجه ی بهتر سطوح کاملاً خشک جذب رنگ بهتری دارند. از لحاظ ایمنی، استفاده از متریال بومی سازی شده و منطبق با تکنولوژی حال حاضر برای طراحی بهتر محیط و همچنین سایر ویژگی ها، باعث شده است تا بسیاری از شرکت ها برای نما به دنبال نمای خشک نحوه اجرای نمای خشک ساختمان باشند. چسب در این روش همانند یک ماده الاستیک عمل می کند یعنی توانایی جذب حرکات ارتعاشی آجر و زیر سازی آن را دارد. که متوجه پوسته خارجی (نما) می باشد، خود ساختمان متوجه این بار نخواهد بود. مراحل اجرای روش “تَر” در سنگ کاری نمای ساختمان چیست؟ با اندکی تأمل درمی یابیم که اجرای نما به روش خشک می تواند تا ۵۰ درصد از زمان اجرا را کاهش دهد و حتی تأثیرات منفی دمای محیطی را به حدود صفر برساند و بخاطر عدم وجود ملات و روشهای سنتی با امکان فعال نمودن چندین جبهه کاری بطور همزمان در بخشهای بالادست و پایین کار بیش از پیش بر سرعت اجرا افزود و البته موارد دیگری مانند استفاده از اکیپ های آموزش دیده بجای نیروهای سنتی و غیر فنی و فاقد آموزش لازم در روشهای قدیمی و سنتی و همچنین استفاده از ابزار و ماشین آلات صنعتی در انجام کارها در روشهای مدرن ضمن تأثیر مستقیمی که بر زمان اجرا و جلوگیری از دوباره کاری های احتمالی خواهند داشت قطعاً در افزایش کیفیت اجرا نیز تاثیر قابل توجهی خواهد داشت.

دیدگاهتان را بنویسید