اگر می خواهید برنده شوید، اکنون فلسفه اجرای نمای کامپوزیت خود را تغییر دهید!

آتلیه طراحی با اطلاعات موجود درطرح ها و نقشه های نمای کامپوزیت بهترین راه حل را جهت پوشیدن نا ترازی و ناگونیایی سازه و همچنین مدولاسیون مناسب جهت نمای کامپوزیت را تهیه و به کارفرما به صورت نقشه های شاپ دراوینگ ارائه می دهد. که با توجه به روش های اجرایی و تنوع بسیار پیاده سازی آن با توجه به سلایق کارفرما و بودجه ی مورد نظر متغیر خواهد بود. نظارت دقیق تیم فنی بر عملکرد تیم اجرایی شرکت و همراهی با کارفرما تا زمان اتمام کار از دیگر مزیت های تیم گارنت است. نمای کامپوزیت از ویژگی های منحصر به فرد بسیاری برخوردار است. ویژگی مثبت این نوع کامپوزیت این است که آتش نمی گیرد و موقع آتش سوزی هم هیچ گاز خطرناکی تولید نمی کند. بخاطر این که پروفیل ناودانی به صورت ریلی است و مانند رگلاژ کار میکند به اسم ریلی معروف است. • قیمت آنها بسیار مناسبتر از چوب است، در حدود ۵۰ درصد هزینههای شما کاهش پیدا میکند. همان گونه که از نام آن پیدا است، ورق ها با استفاده از شیارهایی که بر روی آن ها تعبیه شده است، به صورت ریلی بر روی پروفیل های آلومینیومی نصب می شوند.

نحوه خرید (الف) نمای کامپوزیت On A Tight وجوه

بهتر است در قراردادهای اجرای نمای کامپوزیت، حتما ریز مصالح مصرفی و غیر مصرفی آورده شود تا پیمانکار موظف باشد از همان مصالحی استفاده کند که در لیست ذکر شده است. طراحی ورق کامپوزیت آلومینیومی از سه لایه ساخته شده است که این لایهها هر کدام شامل دو لایه ورق از جنس آلومینیوم و پلی استر هستند که ضخامت اینها هر کدام سه تا پنج میلیمتر است. رنگ پلی استر در ورق کامپوزیت آلومینیوم. توصیه می شود این نوع کامپوزیت را در مناطق و شهر های پرگرد و غبار و یا آلوده اجرا کنید چرا که ترکیب داخل آن به نوعی است که در برابر مواد اسیدی و قلیایی مقاوم است و به این ترتیب نیازی به نظافت مداوم آنها نیست و زنگ زده و پوسیده هم نمی شوند. متریال ها و مصالح دیگر مورد استفاده در نمای ساختمان دارای محدودیت در رنگ بندی می باشند ولی ورق کامپوزیت دارای محدودیت در رنگ نیست و تقریباً دارای رنگ بندی نامحدود می باشد و در رنگ آمیزی آن از سیستم های پیشرفته و رنگهای مقاوم در برابر خط و خش، رطوبت و مقاوم در برابر اشعه ماورا بنفش نور خورشید استفاده می گردد و بعد از چندین سال استفاده رنگ آن تغییر نکرده و پوسته نمی شود. Po st has been c​reat᠎ed by behsaznama Content Gener᠎ator D em oversi on!

نمای کامپوزیت مغازه

7. مقاومت در برابر آتش: نمای کامپوزیت در کشورهای مختلف به عنوان نمای ضد آتش شناخته می شود؛ بنابراین امنیت بناهای با نمای کامپوزیت بالاست و هنگام آتش سوزی، نما به عنوان یک پوسته ضد آتش از بنای شما محافظت می کند. طرح هایی که پیچیده، پرحجم، قوسی و زمان بر هستند، دستمزدهای بالایی را به خود اختصاص می دهند. در طراحی و استفاده از پانل های کامپوزیت انعطاف پذیری بالایی وجود دارد. ورق کامپوزیت آلومینیومی دارای تنوع بالایی است که این تنوع با توجه به نوع آلیاژ آلومینیومی ورقهها، ضخامت ورقه، نوع رنگ بهکار رفته در پوسته بیرونی و همینطور نوع مواد بهکار رفته در لایه میانی تعیین میشود. در هنگام تعیین دستمزد اولین نکته ای را که باید در نظر گرفت پیشینه و سابقه عوامل اجرایی است. برای طراحی اجرای نمای کامپوزیت باید هزینه طراحی سه بعدی نما و نقشه های کارگاهی را نیز در نظر بگیرید. باید تمامی هزینه های تهیه مصالح مصرفی را برآورده و تخمین زد. باید با توجه به نیاز فنی پروژه و محدودیت های مالی ورق های کامپوزیت را تهیه و خریداری کرد.

قیمت نمای کامپوزیت ساختمان

از دیگر مزایای این نوع متریال به صورت خلاصه می توان به مقاومت بالا در شرایط اب و هوایی، نصب سریع و آسان و قابلیت جابجایی پنل های و تعوبض پنل در صورت آسیب دیدن، عایق حرارتی، قابلیت اجرای تاسیاساتی تو کار مانند چراغ، مقاونت در مقابل اتش سوزی، قابل شستشو بودن و تنوع رنگ اشاره کرد. از دیگر عواملی که بر روی دستمزد مجری نمای کامپوزیت تاثیر می گذارد، مکان و محل قرارگیری پروژه و میزان دسترسی به بازار تهیه مصالح و مواد اولیه است. کامپوزیت ونیر به نسبت لمینت های دندانی دارای عوارض کمتری است و عوارض آن به صورت نادر تر است. علاوه بر این موارد، نمای آلومینیومی در مقایسه با سایر نماها تغییر رنگ کمتری خواهدداشت. بدون هیچگونه تغییر در کیفیت مقاومت نماید . در نتیجه در هنگام تخمین و بر آورده کردن قیمت طراحی و اجرای نمای کامپوزیت این فاکتور را نیز در نظر بگیرید و هزینه آن را جدا کنید. باید تمامی این فاکتورها را در هنگام تعیین دستمزد عوامل اجرایی پروژه در نظر گرفت و سپس، هزینه لازم را برآورده کرد. به همین دلیل باید طرح ساده و کلی نما آماده گردد که در این طرح رنگ بندی و فرم ورق های کامپوزیت از اهمیت بسیار زیادی برخودار است.

کامپوزیت سرامیکی

اگر شما این مقاله آموزنده را دوست داشتید و می خواهید اطلاعات بیشتری در مورد کلیک کنید لطفا از سایت ما دیدن کنید.

دیدگاهتان را بنویسید