اگر می خواهید برنده شوید، اکنون فلسفه نمای کامپوزیت مغازه خود را تغییر دهید!

و پانل های کامپوزیت به شکل کاست بر روی زیر سازی آهنی به صورت برگردان لبه ورق و یا نبشی آلومینیومی با پیچ یا پرچ نصب می شوند. این روش بر خلاف روش های دیگر نصب نمای آلومینیومی از استاندارد های اصلی و مقاومت بالایی برخوردار نمی باشد. پس از اجرای کمربند های آهنی زیر سازی نبشی های آهنی با شیارها روی کمربند های مطابق با آکس بندی ارائه شده و در نقشه های اجرایی نصب می گردند. در قدم بعدی ورقه های کامپوزیت به کارگاه فرستاده می شود و طبق طراحی مشخص با کمک تجهیزات و ابزار مخصوص به این کار برش و خم داده می شود. توجه داشته باشید در روش H و L ورق های کامپوزیت برش خورده و بر خلاف روش فیکس خم داده نمی شوند. روش ثابت Fixing : در این روش، ورقها پس از برش و خم با استفاده از پیچ یا پرچ و توسط نبشیهای آلومینیومی بطور ثابت به زیر سازی فلزی متصل می گردند. در مرحله دوم بر خلاف سیستم فیکس ورق ها به صورت مستقیم در داخل نبشی های آلومینیومی نازک که بر روی زیرسازی پیچ شده است نصب می شوند. ​Po st w​as generated ​wi​th t᠎he help of behsaznama  C on​tent Generator Dem᠎ov ersion.

موفق داستانهایی که درباره آن بیاموزید نمای کامپوزیت

آب بندی این سیستم به صورت مکانیکال و بدون نیاز به لاستیک و چسب سیلیکون می باشد. این نبشی های آلومینیومی که دارای سوراخ هایی شیاری شکل هستند به این براکت ها پیچ می شوند. برای اجرای نمای آلومینیومی با استفاده از این سیستم باید تمامی مراحل با دقت انجام شود. به طور کلی می توان گفت در هنگام اجرا باید نسبت به این موارد توجه کافی داشته باشید. اگر نصب نمای کامپوزیت ساختمان به افرادی سپرده شود که تجربه کافی در این زمینه ندارند برخی مشکلات به وجود میآید. روش نصب نمای کامپوزیت با سیستم فیکس جزو ساده ترین و متداول ترین روش نصب می باشد. 40 میلی متر به نبشی های آلومینیومی پیچ می شود و در نهایت ورق به شیوه سیستم فیکس بر روی آن نصب می گردد. جهت هدایت مسیر آب به آبگیر در این روش تسمه های آلومینیومی به صورت شیار بین ورق های کامپوزیت توسط چسب پلی ورتان چسبانده می شود. لایه میانی از جنس مواد پلی اتیلن که خود به چند بخش تقسیم می شود: یک. در زمان نصب نمای کامپوزیت آلومینیومی، علاوه بر اجرای شاسی در زیر کار، باید لایه میانی از جنس مواد پلی اتیلن و ورق آلومینیوم نصب شود. ​Article has been cre᠎at​ed  wi​th the help of behsaznama C ontent​ G ener at᠎or Demoversi​on!

نکات طلایی و مهم قبل از اجرای این نما شامل: قبل از شروع اجرای نما باید به خوبی سطح دیوار زیرین نما که در واقع همان دیوار اصلی بنا می باشد توجه کنید. پس از تبدیل شدن به سطح بین المللی قابل تشخیص، ورق کامپوزیت آلومینیوم یکی از بزرگترین مشکلات خود را پیدا کرد: هسته بسیار قابل احتراق. همانطور که می دانید امروزه یکی از بهترین و محبوب ترین نماها برای ایجاد تغییرات اساسی در ظاهر ساختمان استفاده از نمای کامپوزیت می باشد. یکی از دلایل استفاده از این ورق ها، سبک بودن و راه های استفاده آسان از آنها می باشد. با توجه به اینکه این نما به صورت خشک بر روی نمای ساختمان اجرا می شود و ورق های کامپوزیت دارای وزن کمی هستند نصب و اجرای آن روی ساختمان سریع و آسان است. تفاوت اصلی میان نمای آلومینیومی با دیگر نماهای ساختمانی شامل هزینه نصب و اجرای آسان نسبت به نماهای دیگر، به روز ترین و لوکس ترین نما، زمان اجرای کوتاه تر، در دسترسی بودن ورق های آلومینیوم کامپوزیت، پایداری مناسب در برابر شرایط آب و هوایی مختلف و… در قدم بعدی ریل های آلومینیومی با مقطع مشخص به زیر سازی متصل می شوند. با روش های اجرا نمای کامپوزیت به طور کامل آشنا شدید.

پس از اتمام این مراحل درز بین ورقه ها به صورت کامل عایق بندی می شود. برای استفاده از این روش باید به طور کامل با مراحل آشنا باشید. این دسته از افراد نباید از روش کامپوزیت دندان استفاده کنند و باید جایگزین آن از لمینت سرامیکی استفاده کنند. در درمان کامپوزیت ونیر ، ماده ای خمیری شکل کامپوزیت بر روی دندان قرار داده می شود و به کمک اشعه بر روی دندان محکم می شود و در این روند درمان دردی وجود ندارد. مکان پروژه و میزان دسترسی به بازار تهیه مصالح از عوامل موثر بر قیمت میباشد. تجهیز کارگاه کوچک مثلا برای یک تابلو کامپوزیت همان قدر هزینه دارد که یک کارگاه بزرگ هزینه دارد.لذا قیمت نمای کامپوزیت مغازه از حد عرف کمی کلیک بیشتر است. قیمت اجرای نمای سازه های ساختمانی بر اساس هر مترمربع محاسبه میشود. این نما خصوصیات و ویژگی های منحصر به فردی را به همراه دارد. و در مرحله آخر ورق های کامپوزیت به کمک اتصالات آلومینیومی که در داخل لامل های آلومینیومی قرار می گیرند بر روی لامل ها نصب می شوند. توجه داشته باشید در این روش برای جلوگیری از خوردگی بین آهن و آلومینیوم از لاستیک های دی الکتریکال pvc بین براکت آلومینیومی و نبشی آهنی استفاده می شود. Th​is was c​reated ᠎by behsaznama Con​tent Gene​ra tor ​DE MO.

دیدگاهتان را بنویسید