اینجا، این مفهوم را روی قیمت نمای خشک کپی کنید

ورق اچ پی ال (HPL) شرایط بسیار مناسبی را برای طراحی نما در اختیار طراح قرار می دهند. اجرای نمای سرامیک خشک که به روش پرده ای یا نمای تهویه شونده کارایی بسیار بالایی در آب و هوای سرد دارد یک آیتم مهم عایق بندی سیستم های نمای تهویه شونده بسیار شناخته شده هستند، این سیستم در کشورهای سرد اسکاندیناوی کاربرد بسیار دارد. پوشاندن سطح با نایلون کمک میکند تا رطوبت در زیر روکش حبس شود و وزش باد یا نور مستقیم خورشید باعث سریعتر خشک شدن بتن نشود. ایجاد این شیارها کمک میکند که پایدار کفپوش بیشتر شود و جلوی پیشرفت ترک های احتمالی نیز گرفته خواهد شد. یکی دیگر از مزایای نماهای خشک این است که می توان در زمان اجرا و یا حتی پس از اتمام کار به سادگی نسبت به اصلاح خطاهای احتمالی در میلیمتر اقدام کرد و حتی امکان جا به جایی متریال نما و اصلاح آنها موجود است. Con tent was g​en er᠎ated by G SA C​onte᠎nt Gener᠎ator Dem ov​ersi on.

نکات برتر نمای خشک

همراه ما باشید تا انواع نمای خشک را بررسی نماییم. توجه داشته باشید که ساختار بتن هنوز هم خیس است و شکل پذیری بالایی دارد. نصب و اجرای این نوع نما به افراد متخصص و باتجربه نیاز دارد. نوع ارتباط چهارچوب با سازه از اهمیت بالایی برخوردار است. جداره خارجی می تواند تک لایه، به معنای ساخته شده از یک لایه از یک ماده، و یا چند لایه از مواد مختلف شکل گرفته باشد. سرامیک یکی از مصالحی است که بطور عمده در ساخت نمای خارجی ساختمان استفاده می شود.علت این امر خصوصیات فیزیکی و شیمیایی سنگ و سرامیک خشک است که آن را به عنوان یکی از مناسب ترین مصالح ساختمانی شناسانده است. در صورتی که از این پانل ها در نمای خارجی ساختمان استفاه شود جای هیچ نگرانی نیست و کاملا در برابر شرایط جوی و آب و هوایی مقاوم هستند. در این روش می توان از هر نوع سنگی با هر نوع ضخامتی استفاده کرد که یکی از مزایای این روش حساب می شود. یکی از مهمترین این موارد ورودیهای باشکوه و بزرگ بود. امروز افتخار داریم که بگوییم شرکت نویان نما پس از گذشت یک دهه فعالیت مستمر با فراز و نشیب ها و پیشرفتهای متفاوت ، وهمچنین با استفاده از تکنولوژی روز دنیا بر پایه درک فنی متخصصین و شاغلین مجموعه، توانسته است با جلب رضایت مشتریان، یار و همراه شما در پروژه های ساختمانی باشد و تجربه ای درخشان در ایفای تعهدات خود به عنوان یک شرکت مطرح پیمانکاری داشته و توانسته است ظرفیت های بالای خود را در در عرصه های اجرای نمای خشک شامل: سرامیک خشک،سنگ خشک،نمای کرتین وال،نمای کامپوزیت،نمای سمنت برد،نمای استرچ متال،درب و پنجره های آلومنیومی و لوور ثابت کند.

اجرای نمای خشک در ایران

 Content h as  been c re ated by G​SA Con te nt Gener​ator D emoversion!

وقتی دما افت میکند، سطح نوارها جمع میشود تا نور بیشتری به داخل بیاید که از جدیدترین انواع نمای خشک به شمار می آید. این متریال از زیبایی خاصی برخوردار است و جلوه متفاوتی به ساختمان میبخشد. این روش نسبت به روش نمایان از زیبایی خاصی برخوردار است، در این سیستم ها، پیش از نصب، عملیاتی بر روی سطح رویه انجام می شود. در واقع وظیفه برآورده ساختن مجموعه سه جزئی نیازهای مربوط به استحکام ، آب بندی و محافظت گرمایی ساختمان توسط یک متریال بر آورده می شد که به طور خلاصه بر طبق ظرفیت تحمل بار و محافظت در برابر گرما و رطوبت از طریق ضخیم کردن دیوار انجام می شد. سرامیکهای پرسلانی یکی از رایجترین مصالح برای اجرای نمای خشک هستند که نسبت به سرامیکهای معمولی از استحکام و زیبایی بیشتری برخوردار هستند. قیمت نمای خشک سرامیک در طرحهای مدرن و کلاسیک تفاوت چندانی با هم ندارد. استفاده از نیروی ماهر و متخصص در هنگام اجرا. نمای سرامیکنمای سرامیک یا همان نمای سرامیک خشک پرسلانی از سری روش های نصب خشک بوده که در آن جهت ایمنی نما و سبک بودن بار مرده از روش سنتی ملاتی و دوغ آبی استفاده نمی شود . نکات فنی در اجرای نمای خشک ساختمان: این روزها زیبایی و طراحی نمای ساختمان نشان دهنده نوع فعالیت ، طرز فکر و ایده های مدیران شرکت ها می باشد . This c ontent has ​be en written  with G​SA​ Con​tent Gener​ator DEMO .

به همین دلیل اکثر مدیران سعی دارند نمای ساختمان محل کار خود را به گونه ای طراحی نمایند که نشان دهنده نوع و اهمیت فعالیت آنها باشد . اطمینان حاصل کنید که پلاستیک مورد استفاده به اندازه ای بزرگ باشد که تمامی سطح کار را بپوشاند. در روش نصب به صورت نمایان، از آلومینیوم برای زیرسازی استفاده می شود و کلیپس ها از روی کار معلوم هستند. استفاده از چسب سرعت کار را بسیار بالا می بره.این نوع چسب ها برای انواع سنگ ساختمانی همچون سنگ مرمر، تراورتن و … از نظر قیمت سرامیک خشک نما، نوع متریال مصرفی و کیفیت انها نیز تاثیرگذار بوده و نقش مهمی در بالا بردن ارزش این محصولات ایفا میکند. نوع مصالح مورد استفاده در نمای خشک علاوه بر مشخصات فنی فوق. این نوع سنگ از لایه ها و عایق های مختلف همچون عایق های حرارتی، زیرسازی و نمای بیرونی، فضای داخلی تهیه شده است.

اگر شما این مقاله آموزنده را دوست داشتید و می خواهید اطلاعات بیشتری در مورد نحوه اجرای نمای سرامیک خشک لطفا از سایت ما دیدن کنید.

دیدگاهتان را بنویسید