اینجا یک تکنیک است که کمک می‌کند نمای سنگ

کنده شدن سنگ نما دلایل خود را دارد مثل زمین لرزه ها،درست اجرا نشدن سنگ ،استفاده از تیپ ضعیف سیمان ،پرکردن پشت سنگ با نخاله ها،کار کردن سنگ در فصل شدید سرما ،و یا اسکوپ نکردن سنگ و تنها روش محکم سازی سنگ نما فقط پیچ و رولپلاک می باشد ،پیچ رول پلاک سنگ نما باید توسط متخصص انجام شود تا باعث جلوگیری از کندن سنگ شود و در محکم کردن آن نقش بسزایی داشته باشد. گاهی استفاده از سنگ های ساختمانی خیلی سنگین، باعث می شود تا به خوبی به ساختمان نچسبند و سقوط کنند. همین مسئله موجب شده تا این سنگ نما با عنوان سنگ نمای چینی شناخته شود. این فرد متخصص در زمینه ی سنگ کاری ساختمان فقط با تماس از طریق شرکتهای معتبر سنگ کاری نمای ساختمان در تهران ،کرج انجام میشود. در پنجرهای که باز میشود آدرس بلوک را وارد کنید و گزینه «Insert» را انتخاب کنید. برای تایپ ارتفاع نیز گزینه «Text» را از بالای صفحه انتخاب و روی «Single Line» کلیک کنید. راه دوم برای این کار این است که فایل اتوکد گیاه را جداگانه باز کنیم. Th᠎is c on te​nt was g᠎en er᠎ated with G᠎SA​ Content  Gen er ator Demov ersion.

دتایل نمای خشک

از آنجائیکه بهترین سنگهای ساختمانی نظیر سنگ تراورتن و سنگ گرانیت برای ساختمانسازی به کار میروند. سنگ آنتیک یکی از مناسبترین سنگها برای نمای ساختمان است که از سنگ تراورتن ساخته میشود. با توجه به اینکه در شهرهای بزرگ آلودگی هوا و دود کارخانجات و باران های اسیدی که بر روی سطح سنگ نمای ساختمان مینشیند یکی از فاکتورهای مهمی که می بایست به آن توجه کنیم این است که سنگهای نما در برابر این آلودگیها مقاومت خوبی از خود نشان دهند و قابلیت شستشوی نما به صورت دوره ای را داشته باشند . یکی دیگر از عناصری که نباید ترسیم آن را فراموش کنیم، جانپناه بام است. مناسبترین نوع سنگ برای نمای بیرون ساختمان، سنگ تراورتن است که معمولاً یا آن را به شکل نمای رومی نصب کرده یا اینکه سنگ را به قطعههای کوچک در آورده و سنگ آنتیک برای نمای بیرون را از آن میسازند. سنگ آنتیک دارای انواع مختلفی است که معمولترین نوع آن از کنار هم قرارگرفتن تکهسنگهای تراورتن بهوجود میآید.

قیمت سنگ نمای خشک

تراورتن به مانند کربنات کلسیم به طور خاص دارای رنگ سفید است اما ناخالصیهای موجود در آن موجبات تغییر رنگ را فراهم میکنند. تأثیر مصالح بر ظاهر ساختمان: هنگام طراحی نما، لازم است به مشکلاتی که برخی مصالح خاص به همراه دارند توجه کنیم. تأثیر آب و هوا بر مصالح نما: چنانکه در مورد قبلی اشاره کردیم، شرایط خاص اقلیمی ممکن است بر مصالح نما و به تبع آن بر ظاهر ساختمان تأثیر بگذارند. در طراحی نما، به جهتگیری ساختمان و تأثیر آن بر نفود نور به داخل توجه کنید. نور ساختمان بر کیفیت فضای داخل ساختمان و در نتیجه بر ارزش و قیمت آن نیز اثرگذار است. از سوی دیگر، اگر نمای ساختمان آجری صلب و بازشوهای آن کم باشند نیز در ماههای گرم سال، گرما در فضای داخل حبس میشود و باید انرژی بیشتری برای تهویه مطبوع صرف کرد. برای مثال، اگر ساختمان رو به غرب است، بهتر است بیش از ۵۰٪ نمای آن از شیشه نباشد، چراکه این مسئله بر دمای درون ساختمان اثر میگذارد. به دنبال یک طراح خوب برای طراحی نمای ساختمان خود میگردید؟ این فضاهای پر و خالی را میتوان با عقب و جلو کردن عناصر و بخشهای مختلف نما یا خود فضای ساختمان ایجاد کرد.

دتایل اجرای نمای خشک

Content was c reated with behsaznama Content Gener​at or DEMO!

حالا کلیدهای OF و سپس Enter را فشار دهید.

طرز سوراخکاری و محکم کاری سنگ نمای رومی بروش انجام سوراخکاری با دریل معمولی سه نظام انجام می شود. این سنگ در رنگ ها و طرح های مختلف استخراج و عرضه می گردد به دلیل هزینههای سنگین مرتبط با استخراج صیقل سنگ گرانیت و برش آن و همچنین نمای سنگ گرانیت هزینه بالاتری دارد. نکته: گاهی اوقات بلوکها با مقیاسی بسیار بزرگتر یا کوچکتر از ترسیم ما وارد اتوکد میشوند و به همین دلیل در نگاه اول نمیتوان آنها را در محیط برنامه پیدا کرد. پس در ادامه با ما همراه شوید. مهندسان ما صبورانه پاسخگو تمامی سوالات شما خواهند بود. امیدواریم طرح های نمای سنگ ساختمان موجبات رضایت شما را فراهم کرده باشد و مطالب ارائه شده در جلب نظر شما میسر واقع شده باشد. کافی است کلید میانبر Tr را روی کیبورد فشار دهید. حالا کلیدهای OF و سپس Enter را فشار دهید. هنگام طراحی نمای یک ساختمان، بسته به اینکه کارکرد آن چیست، باید بحث اشراف و قوانین مربوط به آن را نیز درنظر گرفت.

قیمت سنگ نمای خشک امیدها و رویاها

اگر شما این مقاله را تحسین می کنید، مایلید اطلاعات بیشتری در مورد نحوه نصب نمای خشک بدست آورید به سایت ما مراجعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید