اینجا یک سریع روش حل کردن یک مشکل با اجرای نمای خشک

اجرای آجر نما به وسیله آجر خشکی از راحت ترین روش ها به حساب می آید که هیچ گونه ملات و هیچ گونه چسبی برای نصب آن نیاز نیست و با استفاده از قطعات پیچ و مهره بر روی ساختمان اجرا می گردد. مسئله شستشوی نمای کامپوزیت کاملا فرق دارد و بسیار حساس است و باید به صورت 6 ماه یکبار اقدام به شستشو و جرم گیری از سطح نما کنیم.در صورت رعایت نکردن این روند این جرم ها بر سطح کامپوزیت رسوب میکند و فقط و فقط با تعویض ورق میتوان زیبایی را به ساختمان برگردانیم چرا که هیچ مواد شوینده ای قادر به تمیز کردن نیست. این عامل باعث میشود تا نمای شما بتواند در مواقع زلزله و یا دیگر حوادث طبیعی از خود مقاومت نشان دهد. در حقیقت میتوان گفت از فضایی که در میان دیوار اصلی سازه و نمای خشک آجری به وجود میآید، میتوان به منظور تهویه استفاده کرد و یا اتصالات مختلف را در آنجا تعبیه نمود. بنابراین ، اگر با دیدگاه علمی پیشرفته ، مطالبی که سالها پیش منقرض شده اند ، مطالب در حوزه مواد پیشرفته خواهد بود و بالعکس ، اگر یک کاربرد بسیار رایج ، غیر علمی و غیر علمی حتی در .اجرای نما خشک سرامیک مجری نما خشک سرامیک نظر گرفته شود با یک ماده جدید برخورد خواهیم کرد.

اتصالات نمای خشک

شرکت عمران تجارت فاطر، متخصص طراحی و اجرای نمای خشک و انواع نمای ساختمان مدرن : نمای کرتین وال (نمای لامل، نمای فریم لس)، نمای سرامیک خشک (انواع سرامیک پرسلانی خشک و سفال)، نمای کامپوزیت (با پروفیل آلومینیومی و سی ان سی انواع ورق آلومینیوم کامپوزیت) و اجرای نمای سنگ خشک و نمای شیشه ای و نمای ترکیبی، پیشرو در صنعت ساختمان ایران می باشد. نمای شیشه ای کرتین وال یکی از زیباترین نماهای مدرن برای نمای خارجی ساختمان به شمار می رود. همان طور که در مطالب بالا اشاره شد برای نظافت نمای بیرونی ساختمان از روش ها و راهکار های مختلفی استفاده می شود که بستگی به نمای ساختمان شما دارد. نماهای خشک بیشتر در ساختمان های بلند سرویس های بهداشتی بیمارستانها آزمایشگاه ها بوستان ها اماکن ورزشی استفاده می شود که کارایی بسیار بالایی دارد. همچنین میتوانید پنلهای نمای خشک آجری را جابهجا کنید و یا در ساختمان دیگری مورد استفاده قرار دهید. دارند. از این روش میتوانید در طراحیهای مختلف نما استفاده کنید و لذا انعطافپذیری این روش بسیار بالا است. در این حالت ، اگرچه ما هنوز با گچ و گچ کار می کنیم ، زمینه ای که با آن سر و کار داریم مواد پیشرفته ای است.

پس از انجام این کار چهارچوب نگهدارندهای از جنس چوب، فولاد، آلومینیوم و… انجام این کارها باعث میشود تا نمای آجر و خشکه از عایق حرارتی، کمی فاصله داشته باشد و بر روی چهارچوب نگهدارنده و یا اسکلت واقع شود. به دلیل اینکه ساختمان ها معمولاً تراز نیستند اجرای نما با ملات سیمان این عیب را پوشش خواهد داد. ماستیک پلی یورتان از جمله محل هایی که در اجرای سازه های آب بند مانند مخازن آب و فاضلاب ، تصفیه خانه ها و استخر مورد توجه قرار داد ، درزبندی درزهای انبساطی می باشد. انسان از قدیم همیشه نوعی به خانه اش نما می داد با توجه به امکانات روز دنیا اوایل خانه ها را با کاه گل نما می دادند که به نوبه خود بسیار زیبا بود در تابستان هوای خنکی را برای صاحب خانه به ارمغان می آورد اما به خاطر اینکه هر سال باید نوسازی می شد هزینه وو قت زیادی اتلاف می شد از این رو به نماهای سیمانی روی آوردند که سیمان سفید هم زیبا بود. نصب نمای خشک ساختمان مستلزم استفاده از ابزارهای زیادی است.

به شما پیشنهاد میدهیم برای طراحی نمای بیرونی ساختمان مناسب با بهترین هزینهای که در نظر دارید به متخصصان ما در آراز زرین ماندگار تا بتوانید برای سالیان سال با دیدن نمای زیبای ساختمانتان لذت ببرید و لازم نباشد هر از چند گاهی برای تعمیرات آن هزینه زیادی بپردازید.در کلام آخر باید بگوییم شاید اجرای نمای خشک ساختمان نسبت به نماسازی سنتی با یک متریال مشخص در نهایت کمی برایتان گرانتر تمام شود، اما در مقایسه با مزایایی که دارد واقعا ارزشش را دارد و توصیه ما برای شما اجرای نما خشک می باشد. سرعت اجرای کار بسیار پایین می باشد کیفیت کار بالا است در عمر ساختمان تاثیر زیادی دارد از اتلاف انرژی جلوگیری می کند با استفاده از فوم های دو سانتی که پشت کار استفاده می کنند عایقی ساخته می شود در برابر صدا گرما و سرما در امان خواهید بود. ریزش سنگ های نما و از بین رفتن کیفیت ان است زیرا الودگی هوا. بنابراین شما بهتر است قبل از این که نوع آجر و نما را انتخاب کنید تمام هزینه ها را در نظر بگیرید و با توجه به بودجه تان انتخاب کنید. Th᠎is da ta h as been do ne by https://behsaznama.com C ontent G enerator DEMO​!

اگر شما هر گونه سوالی در رابطه با کجا و نحوه استفاده از این مطلب دارید، می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید