این است علم پشت یک ایده آل اجرای نما

یکی دیگر که بیشتر در ساختمان های تجاری و اداری استفاده می شود این نما است که ویژگی های منحصر بفردی دارد. دلیل اصلی انتخاب نما این است که لایه محافظتی را به ساختمان اضافه می کند. به عنوان مثال؛ در برخی از ساختمان ها همچون ساختمان های اداری، هدف اصلی معمار، اجرای یک نمای رسمی و شیک می باشد؛ لذا انتخاب های پیش روی شما به نسبت محدود خواهد شد. اجرای بدنه و نمای ویلا، یکی از مراحل مهم و حساس در ساخت و طراحی آن، می باشد. پیشنهاد می کنیم در طراحی نمای کرتین وال از یک تیم مهندسی حرفه ای کمک بگیرید تا هم کاری با کیفیت تحویل بگیرید و هم متقبل پرداخت هزینه های ناشی از کم تجربگی و دانش کم تیم های مهندسی یا معماران تازه کار نشوید. این مجموعه به پشتوانه بیش از ده سال سابقه فنی و اجرایی و مشارکت در پروژه های متعدد ساختمانی در سطح کشور ، امروزه با بهره مندی از کادر فنی و متخصص و کارآزموده و تیم های اجرایی با سابقه ، آماده همکاری با پروژه های ساختمانی شما می دتایل اجرای نمای خشک باشد. سنگ های ورقه ای با داشتن ظاهر بسیار طبیعی، مقاومت بالا، کیفیت و قیمت مناسب، یکی از بهترین انتخاب های ممکن برای اجرای کف با سنگ لاشه انواع نمای ساختمانی و ویلا، می باشند.  This ​data has ᠎been gen erated with GS A Cont ent  Ge​ne​ra tor DE᠎MO.

مجری نمای سرامیک خشک

برای اجرای نمای ویلا، می توان از انواع سنگ های ورقه ای استفاده نمود. به خاطر نمایان بودن این کلیپس ها به این روش اجرایی اصطلاحا روش اجرای کلیپس نمایان یا آشکار می گویند. در این روش ، پشت سرامیک ها شیارهایی تعبیه می شود و کلیپس هایی از جنس آلومینیوم در این شیارها تعبیه می گردد و سرامیک ها توسط این کلیپسها روی رانرهای آلومینیومی افقی با سیستم هنگ نصب و رگلاژ می شود. در این روش ، پشت سرامیک ها با مته های آندرکات سوراخهایی قارچی شکل ایجاد شده و سپس انکرهایی از جنس استیل 304 درون آنها تعبیه شده و کلیپس های آلومینیومی با پیچ به انکرهای پشت سرامیک بسته میشود و سرامیک به واسطه این کلیپسها ، روی رانرهای آلومینیومی افقی با سیستم هنگ نصب می شود. برای جلوگیری از سقوط سنگ بین ملات پشت آن و سنگ به روشهای مختلفی گیرداری ایجاد می کنند که به این روشها در اصطلاح اسکوپ کردن سنگ می گویند. مخصوصا در نمای ساختمان که در اثر سقوط و برخورد با شخصی باعث مرگ خواهد شد. سنگ به دلیل داشتن سطح نسبتا صاف، مکش آب پایین، امکان جدا شدن از ملات پشت خود در اثر کوچکترین زمین لرزه ای دارد.  C᠎onte​nt w as gen​erat᠎ed ᠎wi᠎th t he help of behsaznama Content  Genera​tor DE​MO.

روش اجرای نمای خشک

تمام سنگ های نما و سنگ هایی که بصورت قائم نصب می شوند مانند سنگ هایی که در راهروهای بیمارستانها و مدارس نصب شده باید اسکوپ شوند در غیر اینصورت بر اثر کوچکترین زمین لرزه ای سقوط کرده و خطرآفرین هستند. صاحب این ویلا یک ژورنالیست و روزنامه نگار است که خواستار خانه ای ویلایی در نزدیکی زمین خانوادگی خودشان بود. تقارن جعبه مهم است و باید به دقت قطعات به هم چسبانده شود زیرا ساختار اصلی بتن در نهایت شبیه به همین جعبه خواهد بود. نکته مهم، دقت مهندس یا استادکار ناظر در زمان اجرا است. در این روش دو عدد لقمه سنگ با چسب سنگ به سنگ پلاک اتصال داده و سپس سنگ را نصب می کنند. در این روش دو سر سنگ پلاک را شیار ایجاد می کنند و مفتول آهنی به قطر ۲ میلیمتر را از این شیار ها عبور داده و گره می زنند. هر کدام از این سنگ ها دارای ویژگی های منحصر به فرد بوده و برای موارد مختلفی، مورد استفاده قرار داده می شوند.

سنگ شکن مخروطی، غربالگری گرد و غبار در خط تولید sky سنگ شکن طراحی شده است برای رسیدن به حداکثر بهره وری و نسبت کاهش بالا. برخی از تولیدکنندگان ابعاد غیراستاندارد را نیز تولید می کنند اما باید درنظر داشت این سایزها به صورت جفت طراحی و تولید می شوند که می تواند هزینه زیادی به دنبال داشته باشد. آبنما یکی از بناهای سنتی و بسیار زیبا می باشد که از قرن های گذشته در بین معماران و طراحان ایرانی، از محبوبیت بالایی برخوردار بوده است. در این روش نیز هیچگونه اتصالاتی روی نما دیده نخواهد شد و نمایی یکپارچه و زیبا را به نمایش می گذارد. مسافران و گردشگران قبل از اینکه هتلی را رزرو کنند و قبل از اینکه وارد هتل شوند و کیفیت خدمات آن را بررسی کنند، از بیرون ساختمان هتل را موردبررسی قرار میدهند، بنابراین یک نمای عالی میتواند باعث شود که مشتری برای سکونت در آن هتل زیبا رغبت پیدا کند. البته انتخاب سنگ هایی که برای نمای درون ساختمان بکار برده می شوند با انتخاب سنگ هایی که برای بدنه و نمای بیرونی ویلا کاربرد دارند، متفاوت است؛ به صورتی که در مورد اول از سنگ های ظریف تر و دارای تنوع رنگی بیشتر استفاده می کنیم، در حالی برای اجرای نما و بدنه ویلا، از سنگ های دارای مقاومت بالاتر استفاده خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید