این است علم پشت یک ایده آل نماهای مدرن

موسسین گروه آرتمن نما مجری تخصصی نماهای مدرن شیشه و سرامیک از سال 1388 فعالیت مستقیم و مستمر خود را در صنعت ساختمان آغاز نمودند. رقابت تنگاتنگ سبب شده برنامههای کاربردی فراوانی برای نیل به اهداف خود هرساله تنظیم… این روش از نظر اجرایی ساده ترین روش و علی رغم کاربردی بودن آن ارزان ترین و سبک ترین روش نیز می باشد. لازم است پیش از اجرای نما یک نقشه شاپ (Shop Drowing) توسط گروه اجرایی تهیه شده و همه مشخصات اجرایی شامل نوع پروفیل ها ، نحوه اتصالات ، محل قرار گیری پروفیل ها بهمراه چیدمان سرامیک ها در آن مشخص شوند. های ساختمانی در جهان به عنوان اصلی ترین و منحصر به فرد نمای طراحان و معماران در مراحل اولیه اجرای پروژه نمای خشک انتخاب شده و در لیست مؤلفه های مهم و استراتژیک قرار می گیرد. عایقسازی در این روش بسیار مهم است و در صورت عدم توجه به این موضوع، مشکلات زیادی بهوجود خواهد آمد. در صورت انجام این کار حتما باید از رنگ های پایدار در برابر عوامل جوی استفاده کرد، چون این بست ها در معرض آسیب دیدگی بر اثر عوامل جوی قرار دارند. Data has be᠎en c​re​ated  by G᠎SA Content Gener​ator  DEMO!

نحوه استفاده از نما خشک To Desire

به این معنا که علاوه بر مواد معدنی ، خاصیت فلزی ندارند. به طور کلی ، مواد معدنی غیر فلزی سرامیک نامیده می شوند. بنابراین ، اگر با دیدگاه علمی پیشرفته ، مطالبی که سالها پیش منقرض شده اند ، مطالب در حوزه مواد پیشرفته خواهد بود و بالعکس ، اگر یک کاربرد بسیار رایج ، غیر علمی و غیر علمی حتی در .اجرای نما خشک سرامیک مجری نما خشک سرامیک نظر گرفته شود با یک ماده جدید برخورد خواهیم کرد. در حقیقت ، این نوع سرامیک به طور کلی به عنوان سرامیک های چینی در نظر گرفته می شود که نسبت به کاشی های سرامیکی غیر چینی از مزایای بالایی برخوردار است. در روش نصب خشک سرامیک نما نمایان visible، تنها یک نوع پروفایل بصورت عمودی بنام Runner وجود دارد که حالتی کشویی داشته و کلیپس های نگهدارنده سرامیک در آن قرار گرفته و لبه دیگر کلیپس سرامیک را در جای خود نگاه می دارد. ذات آجر به نحوی است که خود دارای زبری است این متریال اگر هم توسط ماهرترین استاد کاران نیز چیده شود بندکشی ها و ترکیب آن قطعا دارای سطحی ناصاف خواهد بود.

فروش تجهیزات نمای خشک

با اینکه امروزه مرمرییت ها به دلیل جلاپذیری خوب و تنوع زیادشان در رنگ و طرح و قیمت،طرفدار زیادی در سنگ کاریهای داخل دارند،نمی توان از زیبایی و تنوع سنگ های تراورتن و آنتیک گذشت،که جلوه های بسیار زیبایی را از ترکیب آنها می توان در لابی ها،پاگردها،اطراف درب آسانسورها،دیوارهای راه پله،دیوارهای پارکینگ و خلق کرد. امروزه زیبایی و نوع طراحی نماهای ساختمان نشان دهنده کلاس کاری،نوع فعالیت و حتی نوع فکر،ایده ها و نقطه نظرات و تفکرات مدیران آن شرکت می باشد. چندین نوع کاربری مختلف نیز می بایست در طبقات مختلف سازماندهی می شد که هر یک ملزومات خاصی از نظر دسترسی و امکانات تاسیساتی را طلب می کردند. ابتدا یک سازه که عمدتا قوطی آهنی بوده ( به عنوان مثال قوطی ۸×۴) را روی نما و با اتصال گرفتن از سقف ها ایجاد می نمایند. کمیته نما در شهرداری بر اساس ضوابط خاص و قوانین مشخصی به بررسی نماهای طراحی شده می پردازد.طراحان نما و معماران در صورت آشنایی با این ضوابط و عمل به توصیه های پیشنهادی می توانند به راحتی تاییدیه های لازم را کسب نمایند. نقشههای فاز دو نیز هزینه ای جدا در پی دارند که در صورت تمایل در اختیار کارفرما قرار میگیرد.

شستشو نما بصورت دستی ( نماشویی با طناب ) مخصوص شستن نماها و شستن سطوح صیغلی و درخشان مانند نماهای فریم لس ( شیشه ای ) ،نمای کرتین وال ،نمای کامپوزیت ،نمای اچ پی ال و … گچ و رس مواد بسیار متداول است و سالهاست که مورد استفاده قرار می گیرد ، اما اکنون با دیدگاه های جدید (مانند فناوری نانو) ، در مقیاس اتمی و سلول واحد می توان در این مواد تغییراتی ایجاد کرد ، بنابراین خواصی دارند که قبلاً نداشته اند. چسب مانند مواد الاستیکی، حرکات ارتعاشی کاشی و آجر را به حداقل میرساند. وجود این عایق ها به میزان قابل توجه هزینه های سرمایشی و گرمایش ساختمان را به حداقل می رسانند. یک مثال می تواند مفهوم را واضح تر کند. عیب اصلی سنگ برای برخی فضاها، وزن سنگین آن است که نیاز به یک بستر ساختاری و در برخی موارد، وسایل نصب پیچیده دارد.

نحوه نصب نمای خشک

اگر شما هر گونه سوالی در رابطه با کجا و نحوه استفاده از شرکت نمای خشک دارید، می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید