این است وجه افراطی انواع نمای خشک نه اغلب دیده می‌شود، اما این چرا نیاز است

استفاده از این روش نصب در کنار سرامیک های پرسلانی از مصرف بیرویه سنگ و معادن طبیعی سنگ جلوگیری کرده و در صورت نیاز به جابجایی با حفظ شرایط مهندسی و اجرایی می توان این پوسته را از نمای یک ساختمان جمع آوری کرده و به نمای ساختمان دیگر انتقال داد. همچنین از فضای ایجاد شده در بین دو پوسته می توان برای عبور دادن تاسیسات برقی و مکانیکی استفاده کرد. این قابلیت یکی از مهم ترین ویژگی هایش است که نمی توان به راحتی آن را در متریال های دیگر ساختمانی پیدا کرد. کیفیت بالا: برای اجرای این نما می توان از هر گونه مصالحی از جمله: سرامیک، سنگ، آجر، آلوکونا، چوب پلاست و غیره استفاده کرد و با تولید صنعتی مصالح مورد نیاز برای رویه نماها و مقاطع زیرسازی از جمله پروفیل های آهنی، آلومینیومی و گالوانیزه و اسفیل با کاهش خطاها روبهرو شده و به بالا رفتن کیفیت نما خواهیم مجموعه ها رسید. اگر تهویه فضای خالی با تجهیزات مورد نیاز برای این کار یکپارچه باشد، میتوان هوای گرم را در زمستان به ساختمان وارد کرد. فواید استفاده از از گزینه های گرانبها را در گزینه های ارزانتر می­توان پیدا کرد. ᠎This a​rticle has be᠎en creat ed ​with https://behsaznama.com C᠎on tent Ge​ne​rato᠎r ​DE MO!

اجرای نمای خشک آجر

تضاد رنگ بین آجر نما نسوز کد AP44 آذرخش و بند چه در طراحی داخلی و چه در طراحی نما اثر زیبایی آن را دو چندان میکند. قیمت آجر نما نسوز کد AP44 آذرخش در بازار ایران معمولاً به صورت قالبی و همچنین با توجه به ابعاد هر قالب آجر قابل تبدیل به قیمت به صورت متر مربعی است. از همه این ها که بگذریم، خاصیت آکوستیک تراکوتا، آن را به یکی از بهترین نماهای ساختمانی تبدیل کرده است. اکنون به بررسی ویژگی های نمای تراکوتا میپردازیم یکی از ویژگی های مهم نمای ساختمانی تراکوتا این است که آب بسیار کمی را جذب می کند. روی زیر سازی آهن متصل می شود. مصالح مورد استفاده برای زیر سازی و رویه نما باید از نظر زیبایی هم بررسی شوند که با هم تطابق داشته باشند. توجه نمایید که جنس ماله باید ضد زنگ بوده و از ماله تخته ای و یا آهنی استفاده نکنید؛ همچنین سطح ماله را مرتباً با اسفنج نمناک، تمیز و مرطوب کرده تا موقع کشیدن ماله سطح نمای بایرامیکس کاملا صاف گردد. البته علاوه بر قیمت اجرای نمای سرامیک خشک، باید هزینهای که به طراح ساختمان برای ترسیم طراحی پیچیدهتر پرداخت میکنید نیز در نظر بگیرید. اجرای نمای سنگ خشک، سرعت اجرای بسیار بالاتری نسبت به روش اجرای سنگ تر (با ملات) دارد.

نمای سفالینه نیز در کوره های مخصوص پخته می شود.

معمولا این روش سیمانکاری با استفاده از سیمان سفید انجام می شود. آجر دکوراتیو و آجر هلندی از نمونه آجرهایی است که معمولا با این روش نصب می شوند. نمای سفالینه نیز در کوره های مخصوص پخته می شود. نمای تراکوتا یا همان سفالینه نوعی از نمای ساختمان مدرن محسوب می شود. کلمه تراکوتا واژه ای ایتالیایی به معنایی پخته شدن و پختن می باشد. قطعات سایبان (Shading Devices) معمولاً در فضای دو جداره نصب میشوند و بسته به عرضشان، مسیرهای عبور و مرور برای دسترسی و تمیز کردن نما را فراهم میکنند. • سنگ کاران برای جلوگیری از ریزش دوغاب از پشت سنگ، دو طرف انتهایی نما را معمولا با مچاله کردن گونی های سیمان و قرار دادن در بین سنگ و دیوار خارجی نما می پوشانند و بعد از اتمام سنگ کاری مبادرت به برداشتن گونی ها و پر کردن فضاهای خالی با ملات ماسه سیمان نمی کنند. نماهای دیواری عایق بندی شده ساندویچ پنلهای صفحهای فلزی کامپوزیتی یا پنلهای بتونی با عایق بندی بین عناصر داخلی و خارجی بتنی هستند. نمای سنگ خشک از جدیدترین نماهای ساختمانی است و اجرای آن نیاز به افراد متخصص و کاردان دارد. با توجه به توانایی رنگ آمیزی آلومینیوم به هر رنگی، نمای کامپوزیت آلومینیومی در طیف گستردهای از رنگها و همچنین الگوها (شبیه چوب و سنگ مرمر) تولید میشوند.

با وجود این معایب کسانی که به دنبال اجرای نمای آجری خود با قیمتی مناسب هستند اما محدودیت زمانی ندارند، این راه گزینه مناسبی است. توسعه مصالح پایدار برای این نوع نما با قابلیت محافظت از ساختمانها در برابر شرایط محیطی مانند گرما، باد و باران، عامل اصلی رشد تقاضا جهت استفاده از انواع نمای خشک در دهه اخیر بوده است؛ اما نمای خشک به چند نوع مختلف تقسیم میشود و هر کدام دارای چه مزایای و معایبی هستند؟ این گروه با توجه به طرف شمايل غيرمهم نوبت درزندگی روزمره به منظور اسم بعدی مهم، برپایه نوآوری و طراحی نمود پيشه نموده است.به سوي دلیل تقابل و محدودیت هزینه و موسم و مبالغ نوع به نوع سلیقه این گروه جمان ارائه خدمت ها طراحی و اجرایی خود جلاجل راستای اهداف ذیل گام برداشته است. مقاومت این نما در مقایسه با نمای سرامیک بسیار بالا بوده و به راحتی می تواند در برابر نور خورشید دوام بیاورد. این روند باعث می شود تا سرعت اجرای نمای خشک به صورت قابل ملاحظه ای افزایش پیدا کند و تا ۵۰ درصد در زمان اجرای پروژه صرفه جویی خواهید داشت. این نما دوام بالایی دارد ولی وزن سازه را افزایش میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید