این است وجه افراطی شرکت اجرای نمای خشک به ندرت دیده می‌شود، اما این است چرا لازم است

پلاستر سیمانی ملاتی مرکب از سیمان، ماسه تمیز و آب است و به افزایش مقاومت دیوار، جلوگیری از نفوذ رطوبت و کاهش ترکخوردگی آن کمک میکند. در نمای خشک به دلیل استفاده از چهارجوب های فلزی که خود قالب و الگوی اجرای نما محسوب می گردند و نیز به دلیل امکان آماده سازی نما در طبقه همکف و عدم استفاده از داربست، سرعت اجرای نما به طرز قابل توجهی افزایش می یابد. خشت ها تحت فشار قرار می دهند تا فشرده شده و آماده قرار گرفتن درون کوره شود . به همین دلیل اغلب افراد این آجر نما را به عنوان آجر دکوراتیو می شناسند . دیوارهای آجری به عنوان یک نقطه کانونی یا ایجاد پس زمینه ای که سایر عناصر طراحی اتاق را تکمیل یا در تضاد قرار می دهد، به هر اتاق شخصیت می بخشند. در سال 2013، یک ضمیمه آجری علاوه بر حیاط احاطه شده توسط دیوارهای شیشه ای ایجاد شد. استفاده از نما آجر سفید در نقاط کانونی مثل دیوارهای پشت شومینه و تلویزیون نیز جلوه زیبایی به منزل شما خواهد داد. نمایی زیبا را با اجرای آجر نما سفید رستیک و سنتی برای منزل خود بوجود بیاورید . فروش آجر قزاقی سنتی قرمز را از گروه مهندسی سنگاج بخواهید.

اجرای نمای خشک

از همین رو با تولید انواع آجر نسوز نما و آجر دکوراتیو داخلی استفاده از این محصول به تدریج رو به گسترش نهاده و امروزه دیگر در سازه های مختلف این نوع آجر حرف اصلی را می زند. یک استاد کار عالی می داند که نحوه ی صحیح چیدن آجرها و نکات اجرایی آجر نما چیست و با پیاده سازی این نکات در نمای ساختمان، جلوه ی سازه را چند برابر خواهد کرد. شما می توانید سبک های مختلفی را با آجر نما سفید در ساختمان پیاده سازی کنید . از طرفی هزینه کمتری نسبت به روش های دیگر دارد چون از هیچ ملاتی در ساخت آن استفاده نمیشود. زمانی که صرفه جویی در انرژی، خلق نماهای شاخص و زیبا برای نمای ساختمان ها اهمیت پیدا کرد ، مالکان و سازندگان ساختمانی برای به وجود آوردن زیباترین نماها از روش های مختلف ، از آجر نما استفاده می نمایند . شما با مراجعه کردن به سازمان نام مهندسی، می توانید لیست شرکت های دارای رتبه بندی و صلاحیت، که در زمینه ساخت و ساز فعالیت می کنند را مشاهده کنید.

این مسئله به خصوص در ساختمان های بلند مرتبه بیشتر نمود پیدا می کند و دارای اهمیت بسیار زیادی است. آجر سفید را با استفاده از چسب های مخصوص و به صورت تکی بر روی دیوار به صورت رجی نصب می کنند . برای دکور قسمت های دلخواه اتاق نشیمن از این آجر نما استفاده کنید . از آجر های نسوز به عنوان آجر نما و آجر دکوراتیو داخلی نیز استفاده می کنند. برای دلنشین تر کردن فضای نشیمن از مبل هایی با رنگ تیره و خنثی استفاده کنید . استفاده از آجر سفید در طراحی داخلی حسی از تاریخ را به فضاهای مدرن انتقال میدهند. این نمونه از نما که به عنوان پانل سیمانی از نوع الیاف دار نیز شناخته می شود می تواند در شکل ها و طرح های گوناگون مورد استفاده باشد و به صورت هوا خشک تولید و در دسترس نماکاران قرار می گیرد. نمای خشک یک نمای مدرن امروزی است در این نما از ملات سیمانی و دوغاب استفاده نشده است و با چهار چوب نگهداری می شوند. 2- روش دوم اجرا و نصب نمای آجری ساختمان تر با استفاده از ملات است. آجر نما نسوز کد AR21 آذرخش به دو روش خشک و یا ملاتی قابل اجراست.

انواع اجرای نمای خشک

تضاد رنگ بین آجر نما نسوز کد AR21 آذرخش و بند چه در طراحی داخلی و چه در طراحی نما اثر زیبایی آن را دو چندان میکند. از آجر سفید در چه قسمتهایی از خانه میتوان استفاده کرد؟ آشپزخانه نیز یکی از فضاهایی می باشد که با بکاربردن رنگ سفید در آن پاکی و تمیزی به خانه شمارا به تصویر می کشد . این خانه از دهه 1950 تاکنون از آجر ساخته شده است. در اغلب سیستمهای نمای خشک به منظور جلوگیری از ورود نم یا رطوبت به داخل ساختمان، یک فضای خالی تهویه بین نما و عایق ایجاد میکنند. این آجر های سرامیکی برش شده خشک ، به راحتی قابل رقابت با انواع نما مختلف سرامیک هستند. انواع آجر لفتون قیمت های متفاوتی دارد. همین امر در بالا رفتن قیمت آجر نما نسوز سفید نقش بیشتری دارد . مهم ترین عامل تاثیر گذاری در زیبا و ظریف کار شدن یک نمای آجری، انتخاب با دقت یک نصاب آجر نما ماهر و کاربلد است که طریقه کار و نصب آجر نما را به خوبی بلد باشد. 1- اجرای آجر نما با استفاده از انواع چسب مخصوص (بدنه کار پلاستر سیمان زده می شود و آجر نما با استفاده از چسب به سطح پلاستر زده شده، چسبانده می شود). A᠎rtic le has be en created ​by  https://behsaznama.com  Co ntent ᠎Ge nera​to r DE​MO.

دیدگاهتان را بنویسید