این تحقیق اجرای نمای کامپوزیت شما را {کامل|عالی|خوب خواهد کرد: {Read|Learn} یا از دست ندهید

2. انعطاف خوبی دارد ومی توان آن را به شکل های گوناگونی درآورد. در اینجا با دو نوع ناودانی ریلی و ناودانی روبرو هستیم که هر کدام وظیفه خاص خود را دارند. اگر قصد دارید از این نما برای ایجاد تغییرات ظاهری نمای ساختمان خود استفاده کنید ما به شما عزیزان پیشنهاد می کنیم با مزایای این نما به طور کامل آشنا باشید. اگر جزء افرادی هستید که قصد دارید برای نخستین بار از نمای کامپوزیت استفاده کنید ما به شما پیشنهاد میکنیم با مزایا و معایب نمای آلومینیومی بهطور کامل آشنا باشید. با توجه به ظریف بودن خطوط بیرونی فریم های آلومینیومی (AGK)در این نماها امکان ایجاد سطح به صورت یکنواخت وجود داشته،لذا این موضوع اصلی ترین دلیل انتخاب نام فریم لس در این نماهای شیشه ای بوده است. در نتیجه می توان گفت باعث کاهش هزینه های تعمیر و نگهداری نمای ساختمان خواهد شد. همانطور که گفته شد ورق های کامپوزیت دارای وزن بسیار سبک و مناسبی هستند از این رو اجرای این نما بر روی ساختمان سریع و آسان صورت می گیرد. در واقع می توان گفت وزن این ورقه ها در اجرای نما رابطه مستقیمی دارد و سرعت اجرای کار بسیار سریع تر از دیگر نما های ساختمانی می باشد. Article has been c reated  by behsaznama C᠎ontent Gener ator D emover sion᠎.

نمای کامپوزیت چیست

همچنین حمل و نقل و نصب این نماها نسبت به نماهای دیگر بسیار راحت و آسان می باشد. نماهای کامپوزیتی در مقایسه با مصالح دیگر ساختمانی وزن بسیار کمتری را دارند و بهراحتی قابل شستن هستند و همچنین با دارا بودن اندازههای گوناگون و متفاوت در برابر زلزله و آتشسوزی نیز مقاومت بسیار زیادی را از خود نشان میدهند. امروزه بسیاری از معماران و سازندگان ساختمان به دنبال سبک سازی سازه می باشند و که در پی آن استفاده از متریال های ساختمانی سبک در دستور کار خود قرار می دهند . در رنگ کاری ورق های کامپوزیت از پوشش های رنگی متنوعی استفاده می شود. زیبایی و تنوع رنگ این نما باعث شده استفاده از آن روز به روز بیشتر شود. در این مطلب از سایت راسا کامپوزیت با مزایای استفاده از نمای کامپوزیت به طور کامل آشنا شدید. حساسیتی ایجاد نخواهد کرد و قابلیت هیدروفوبیک ( حداقل جذب آب) و قابلیت حداقل انحلال در آب را دارد. این نما خصوصیات و ویژگی های منحصر به فردی را به همراه دارد. از مزایای استفاده از نمای کامپوزیت در مناطقی همراه با بارش زیاد برف و باران قابلیت ایجاد آب بندی این نما می باشد.

آموزش نصب نمای کامپوزیت

به بیان سادهتر میتوان گفت این نما متریالی مقاوم در برابر حرارت محسوب میشود. همچنین این ماده در برابر رطوبت نیز بسیار مقاوم است. آلومینیوم همانطور که می دانید ماده ای مقاوم در برابر حرارت می باشد اگر نما در معرض آتش سوزی قرار داشته باشد به هیچ عنوان تغییر شکل نخواهد داد. این نما به دلیل مزیت های به خصوصی که دارد توانسته است در رقابت به دیگر نماهای ساختمانی جایگاه ویژه ای را به دست بیاورد و از نماهای قدیمی و سنتی پیشی بگیرد. طراحی نما از گذشته های بسیار دور تا به امروز در ایران و بسیاری از کشور ها از جایگاه ویژه ای برخوردار بوده است . ورق های تولید شده توسط کشور ایران از کیفیت بسیار بالایی برخوردارند که می توان به راحتی با هر نوع پوشش طبق خواسته و سلیقه به آسانی تهیه نمود. این نوع نما به دلیل مقاومت بالایی که در مقابل تغییر رنگ و شکل دارا می باشد در مقایسه با نمای آجر دارای برتری بالایی می باشد زیرا عوامل محیطی همچون تابش اشعه ماورای بنفش خورشید می تواند باعث کدری رنگ اجر شود. کامپوزیت در طیف رنگی سفید تا رنگ طبیعی دندان شما وجود دارد که بهتر است بر حسب رنگ چهره خود و مشورت پزشک رنگ نهایی را انتخاب نمائید.

زیرسازی نمای کامپوزیت

This c on᠎tent has been gen er ated with t᠎he he᠎lp of behsaznama᠎ C​ontent G enerat᠎or Demover sion !

نمای کامپوزیت برای سود

در روش آخر که چسب و فوم می باشد برای آب بندی نمای کامپوزیت در این روش فوم ها بر روی کار اجرا می شوند و چسب سیلیکونی که همرنگ خود ورق ها هستند به داخل فوق متنقل می شوند. که این نوار های درزگیر توسط چسب سیلیکونی در جای خود مستحکم می شوند. نکات طلایی و مهم قبل از اجرای این نما شامل: قبل از شروع اجرای نما باید به خوبی سطح دیوار زیرین نما که در واقع همان دیوار اصلی بنا می باشد توجه کنید. برای اجرای نمای کامپوزیت باید برخی نکات مهم و اساسی را در نظر داشته باشید. دیوار اصلی بنا که نگهدارنده قطعات مهم می باشد باید کاملا صاف باشد. پوشش سطحی این نوع ورق کاملا شبیه چوب است و مناسب افرادی است که به علت شرایط اقلیمی ساختمان و هزینه های زیاد نمای چوبی نمیتوانند از ترموود استفاده کنند. تفاوت اصلی میان نمای آلومینیومی با دیگر نماهای ساختمانی شامل هزینه نصب و اجرای آسان نسبت به نماهای دیگر، به روز ترین و لوکس ترین نما، زمان اجرای کوتاه تر، در دسترسی بودن ورق های آلومینیوم کامپوزیت، پایداری مناسب در برابر شرایط آب و هوایی مختلف و…

اجرای نمای کامپوزیت

برای کسانی که هر گونه نگرانی در مورد دقیقا کجا و همچنین راهنمایی در مورد چگونگی استفاده از ادامه مطلب ، شما احتمالا می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید