این چیزی است که من درباره نمای خشک می دانم

آیا رنگ نما می تواند آلودگی ها را از خود دفع کند؟ امکان تمیزکاری و شستشو داشته باشند چرا که بعد از مدتی ممکن است دیواره های نما دچار آلودگی و کثیفی شوند و باید رنگ نماها در زمان شستشو سطح پایداری و دوام خود را حفظ کنند. گام هفتم : بعد از آنکه پرایمر را در صورت لزوم روی سطح قرار دادید می توانید عملیات رنگ آمیزی خود را آغاز کنید. گام سوم : بعد از آنکه عملیات شستشو را انجام دادید اجازه دهید که سطح کاملاً خشک شود و بعد از آن می توانید متناسب با وسعت سطح خود از رنگ نما استفاده کنید. رنگ نما با ویژگی محلول در آب به صورت امولسیون آبی یا به شکلی خاص قابلیت پراکندگی در آب را دارند و اغلب بر اساس مواد پلیمری ساخته می شوند. این فرصت باعث می شود تا تمامی مواد افزودنی در بتن مانند کربنات ها همگی به صورت تدریجی از عمق کار خارج شوند و شرایط مطلوبی برای رنگ آمیزی مهیا شود. شیشه باعث فراهم شدن نور مناسب و کافی برای فضای شما می شود. نمای خشک سرامیک در برابر حرارت و آتشسوزی مقاوم بوده و با نصب سریع و راحت باعث پایین آمدن هزینه اجرای نمای خشک و صرفهجویی در زمان اجرای پروژه و مناسب بودن قیمت سرامیک خشک نما میشود.

تبریک می گویم! نما خشک شما دیگر مرتبط نیست

نصب سریع و راحت، پایین آمدن هزینه ی نمای ساختمان ها، صرفه جویی در زمان اجرای پروژه ها خصوصا پروژه های بلند مدت از دیگر مزیت های مهم سرامیک نما خشک است. رنگ نمای آکریلیک اقتصادی ترین مواد برای پروژه های وسیع می باشند به طوریکه متناسب با بودجه ی خود می توانید حجم گسترده ای از این مواد را تهیه کنید. 5. مسایل اقتصادی از نظر میزان بودجه و اعتبار اختصاص یافته برای احداث سازه مورد نظر (در پروژه های دولتی) و میزان توان مالی افراد در ساخت منازل شخصی. برای استفاده از دستگاه های اسپری نیاز به رساندن ویسکوزیته ی رنگ به یک مقدار مطلوب و استاندارد است تا دستگاه اسپری عملیات پاشش را با بهترین کیفیت انجام دهند. قابلیت بی نظیری که رنگ ساختمان دارد امکان اعمال آن ها روی سطوح از قبل رنگ شده است. ساختمان هایی که از این نوع رنگ ها استفاده می کنند حتی با باران کم هم تمیز می شوند. اگر قصد رنگ آمیزی سطوح از قبل رنگ شده را دارید حتما با سطوحی که دارای رنگ های قدیمی پوسته شده هستند مواجه شده اید. گام ششم : روی سطوح شیشه ای سازه ی خود، درب و پنجره، کف و حتی سطوحی فضای سبز یا چمن ها از روکش های محافظ استفاده کنید تا آن ها را به طور کامل پوشش دهند.

دتایل اجرای نمای خشک

علاوه بر این شما می توانید این نوع از رنگ نما را روی سطوحی که آسیب دیده و یا ساییده شده اند نیز استفاده کنید. یکی از نام های رایجی که در رنگ نما ها استفاده می شود مواد رنگی ای است که مناسب مصالح ساختمانی با پایه ی سیمان می باشد. موریس در کتاب تاریخ شکل شهر خود میگوید که کلیساها صحن یا جلو خانی مستقل به نام پارویس در جلوی سردر خود داشتند برای همین نمای اصلی آنها فقط برای مراجعین قابل مشاهده بود. خاصیت آبگریزی این امکان را برای شما فراهم می کند تا مقاومت و دوام رنگ ساختمان خود را به میزان خیره کننده ای افزایش دهید. رنگ های آلی که با استفاده از آن ها می توان حتی در دماهای زیر صفر نیز عملیات رنگ آمیزی را انجام داد چرا که مواد آلی به سرعت به حالت پلیمری در می آیند. در هر صورت برای صیقلی کردن سطح کار یکسری برس های سیمی فولادی وجود دارد که می توانید عملیات برس زنی را با آن ها انجام دهید. فولاد ضد زنگ بسیار دوست دار محیط زیست است زیرا تقریباً می تواند برای همیشه دوام بیاورد. Da ta has  been gen er​at​ed by G​SA Conte nt  Gener​ator DEMO!

حلال آب اغلب سازگاری بسیار زیادی با محیط زیست دارند و به همین دلیل از محبوبیت بالایی نیز برخوردار هستند. اگر دمای محیط ساختمان مستقر گرم و آفتابی و بین ۳۰ تا ۴۰ درجه باشد می توان زمان مذکور را حتی ۳ تا ۴ هفته نیز کاهش داد. زمان خشک شدن کوتاه، بطوریکه در دمای ۲۰ درجه سانتیگراد و رطوبت ۶۵ درصد می تواند تا ۳۰ دقیقه به شرایط مطلوب پخت بپرسند. گام دوم : سعی کنید قبل از آنکه از رنگ نما استفاده کنید یک زمان جداگانه برای تمیزکاری سطح در نظر بگیرید. در سیستم نمای خشک مصالح مورد استفاده برای نما با زیر سازی های آلومینیومی و بدون استفاده از نیروی چسبندگی روی سازه اصلی ساختمان اعمال می شود و در نهایت عمر نما افزایش پیدا می کند حتی در صورتی که نصب آن صحیح و مهندسی باشد می توانید مطمئن باشید که در شرایط سخت جوی هم به هیچ وجه سقوط نخواهد کرد و آسیبی نخواهد دید. از طرفی به واسطه ی همین ویژگی عالی که اغلب آن ها را از دیگر محلول های رنگی متمایز می کند این است که یک چسبندگی بسیار مقاوم را روی سطوح ساختمانی برقرار می کنند.

در اینجا بیشتر به بررسی وب سایت کرتین وال.

دیدگاهتان را بنویسید