این 3 واقعا روشن روش‌ها به اجرای نمای خشک Higher اینکه فقط انجام دادید

امروزه باتوجه به این که هزینه های ساخت و ساز افزایش یافته، سازنده ها به دنبال این هستند تا از هزینه های ساخت و ساز بکاهند. کامپوزیت ورقه های نازک آلومینیومی است که به صورت پنل در ابعادی که طراح مشخص می سازد، اجرا می شود. لازم به ذکر است که این فضا مانع از ورود نم و رطوبت به داخل ساختمان می شود. دستمزد کارگران باتوجه نوع نما و همچنین با در نظر گرفتن شهر و منطقه ای که پروژه در آن قرار دارد، متفاوت می باشد. متریال های ارزان قیمت برای ساختمان هایی که جهت فروش ساخته می شوند مقرون به صرفه می باشند. هرچه قدر قیمت مواد اولیه بیشتر باشد، هزینه تمام شده و نهایی قیمت اجرای نمای سرامیک خشک نیز بیشتر خواهد شد. مهارت تیم اجرا کننده تأثیر زیادی بر کیفیت اجرای نمای سراميک خشک خواهد کلیک داشت. البته از دیگر مزیتهای روش اجرای نمای خشک که تأثیر زیادی بر زمان تمام شدن پروژهها دارد امکان شروع به کار نمای ساختمان با فاصله زمانی اندک از اتمام اسکلت ساختمان میباشد. در حقیقت در نمای خشک، نوعی سیستم نصب سبک با اتصالات مکانیکی جایگزین ملات برای نصب نما به ساختمان می شوداگر با نماهای ملاتی آشنایی داشته باشید، حتما می دانید که در این نوع نما سطح رویه که ممکن است سرامیک، سنگ، آجر و…

متریال نمای خشک

همان طور که ظاهر و پوشش هر شخص، نمایانگر شخصیت، هویت، طبقه اجتماعی و سایر ویژگی های او می باشد، نمای هر ساختمان نیز نشان دهنده ی هویت، شخصیت و حتی ویژگی های مالک آن و همچنین فضای داخلی ساختمان است. اجرای تر معمولا از لحاظ اقتصادی مقرون به صرفه می باشند و اگر شما قصد دارید تا از هزینه های طراحی نمای ساختمان بکاهید، توصیه می کنیم تا اجرای تر را انتخاب کنید. همانطور که بارها و در موارد مختلف گفته شد، معماران نسبت به متریال، ثبات و دوام آن ها آگاه ترند و می توانند فروشگاه هایی را به شما معرفی کنند که از لحاظ اقتصادی مقرون به صرفه است. هماهنگی با شرایط محیطی : متریال نمای ساختمان باید در برابر شرایط محیطی مختلف مقاومت بالایی داشته باشد. نمای فایبر سمنت برد از پنل هایی تشکیل می شود که سیمانی بوده و دارای فیبر هستند. آشنایی با انواع متریال برای نمای ساختمان : آشنایی با انواع متریال می ­تواند ما را در انتخاب بهترین­ نوع آن­ ها کمک کند.

نمای سنگ: سنگ ها نیز از متریالی هستند که از گذشته تا کنون در نمای ساختمان ها به کار می رفته و زیبایی و جذابیت خاصی را به ساختمان ها می افزایند. سنگ مرمر: سنگ مرمر از دسته متریال مقاوم است و به علاوه ظاهری زیبا دارد و جلوه ای باشکوه و لوکس به نما می بخشد. این متریال به علاوه استحکام و دوام بالایی دارد. متریال مورد استفاده یک عنصر اساسی است که علاوه بر چشم نواز بودن باید دارای استحکام خوب، طول عمر مناسب و استانداردهای لازم با توجه به بودجه ای که برای آن هزینه شده است، باشد. در صورت اصولی اجرا نشدن این نما، می تواند با وارد شدن نیروی کمی حوادث و زیان های جبران ناپذیری را به بار آورد؛ به همین منظور به نیروی ماهر و باتجربه در این زمینه نیاز است که به دلیل جدید بودن این روش افراد با تجربه در این زمینه محدود می باشند و حتما باید با شرکت های معتبر مشاوره صورت پذیرد. توجه داشته باشید که در اجرای نمای خشک ساختمان، فاصله کمی بین دیوارها و نما وجود دارد. به همین دلیل، طراحی و انتخاب نوع مصالح به کار رفته در نمای ساختمان­ ها اهمیت ویژه ­ای دارد.

بتن یکی از متداول ترین مصالح در پروسه های ساخت و ساز می باشد و از آن جهت در نماسازی نیز استفاده می شود. ماندگاری این نما ممکن است به ۵۰ سال برسد و در صورتی که اگر قسمتی به مشکل بر بخورد می توان همان قسمت را مجدد تعمیر کرد. در آن سال ها، صنعت ساختمانی آنقدر پیشرفت نداشته و انسان مجبور به استفاده از آجرهای ساده در نمای ساختمان بوده است. در حقیقت، نمای ساختمان را باید جزئی از سازه و یا حتی جزئی از شهر دانست. کرتن وال: کرتن وال یکی از انواع نماهای شیشه ای ساختمان با سیستم پوشش با سازه خود ایستا است. در فضای خالی بین سازه و انواع نمای خشک میتوان عایقی در برابر سرما و گرما، آلودگی صوتی و… همچنین شما می توانید هنگام خرید مصالح جهت اجرا نمای با معماران مشورت کنید. نمای یک ساختمان همانند لباس انسان که اطلاعاتی از هر فرد به دیگران منتقل می کند ، اطلاعاتی از قبیل سبک و ساختار مصالح به کار رفته و خلاقیت طراح را به دیگران منتقل می کند و در حقیقت نمای ساختمان به نوعی شخصیت و هویت ساختمان است و برای همین زیبایی نما بسیار اهمیت دارد و در طراحی آن باید نهایت خلاقیت و نوآوری را به کار برد که در این نوع طراحی بستگی با کاربرد آن یعنی ساختمان تجاری ،اداری و یا مسکونی باشد طراحی متفاوتی انجام خواهد شد . This post h᠎as been w᠎ritt​en ​wi᠎th t᠎he  help of https://behsaznama.com C​on tent᠎ G ener ator D᠎emov​er si on!

دیدگاهتان را بنویسید