این 5 آسان جزئیات اجرای نمای سنگ خشک نکات فروش ناخالص تقریبا فوری شما را افزایش می‌دهند.

در صورتی که طراحی نمای ساختمان ها بدون این که توجهی به نمای ساختمان های دیگر شود اجرا شود همگونی نمای شهری از بین می رود . نمای آجر نسوز بدون تردید در مقایسه با سایر نماهای موجود از نوعی ظرافت و زیبایی خاصی برخوردار است. دکوراسیون داخلی با آجر نسوز نما سفید جذابیت خیره کننده ای خواهد داشت . آجرهای نسوز و آجر نما شیل می تواند جذابیت دنیای قدیم را اضافه کند یا فضای خانه و ساختمان شما را به روز کند. نمای مناسب انتخاب شده می تواند ظاهر کلی ساختمان را به طرز چشمگیری تغییر دهد و جذابیت آن را تغییر دهد و ارزش فروش آن را به میزان قابل توجهی افزایش دهد. چسب مورد استفاده مانند یک ماده الاستیک عمل کرده و کلیه حرکات ارتعاشی که به زیرسازی و نما وارد میشود را دفع میکند. در روش نصب آجر نما با چسب، ضخامت چسب باید بین ۳ تا ۷ میلیمتر باشد؛ همچنین عمل بندکشی باید به شکل درست و کاملی انجام شود در غیر این صورت آب باران درون درزها نفوذ کرده و باعث ترک خوردن در حین یخبندان می شود.

دتایل اجرای نمای خشک

پوشش میانی بهعنوان عایق حرارتی، صوتی و رطوبتی عمل میکند و همچنین نقش سازهای بر عهده دارد و در نهایت، پوشش خارجی، نقش عایق رطوبتی را برای بنا ایفا نماید. خطرات احتمالی سقوط مصالح به دلایلی مانند بارندگی، طوفان، زلزله یا منجمد و منبسط شدن ناشی از تغییرات دمایی نیز وجود دارد. آشپزخانه نیز یکی از فضاهایی می باشد که با بکاربردن رنگ سفید در آن پاکی و تمیزی به خانه شمارا به تصویر می کشد . برای دلنشین تر کردن فضای نشیمن از مبل هایی با رنگ تیره و خنثی استفاده کنید . در سیستم های نمای خشک مشهود یا نمایان قسمتی از بست هایی که برای نگه داشتن سرامیک استفاده می شوند، از بیرون ساختمان هم قابل مشاهده هستند. قیمت آجرهای سفید هردارای ثبات نمی باشد ولی اگر قصد استفده از این نوع آجرها در منزل دارید نگران قیمت آن نباشید، چرا که ارزانتر از سنگها و دیگر متریال برای شما در میآید.

برای آگاهی از قیمت به روز آجرهای نسوز مشکی دودی می توانید با کارشناسان آجر اصفهان ملکیان در تماس باشید . این آجر نسوز می تواند تا سالها ماندگاری داشته باشد و البته در این بین کیفیت متریال مورد استفاده در تولید این نوع آجر نیز از اهمیت ویژه ای برخوردار است. در واقع غیر از این که انواع آجرهای نسوز در اشکال مختلفی با ابعاد متفاوت از قبیل انواع آجر نسوز مربعی می توانند تولید شوند حتی در نحوه تولید آن به شکل انواع آجر نمای دستی یا آجر نسوز صنعتی نیز مواجه هستیم که البته می توانید با توجه به نیازهایتان انتخاب آگاهانه تری داشته باشید. آجر نما نسوز از جمله مصالح پرکاربردی به شمار می رود که می تواند هم به صورت دستی یا سنتی و هم توسط خطوط تولید صنعتی در بازار فروش عرضه شود. این آجر باید به درستی و خوبی در کوره تحت حرارت مناسب پخت شده باشد. انواع طرح های این نوع آجر که زیبایی ها و ظرافت های خاصی را در اشکال سه بعدی به نمایش میگذارد و آجر نسوز طرح چوب از جمله طرح های پرطرفدار در بین سایر طرح ها به شمار می روند. ​This con te​nt was c​re᠎at ed  by https://behsaznama.com Content Ge᠎ne᠎rator  DE MO .

در اجرای نمای آجری می توان از سه روش ملات ماسه سیمان و چسب یا روش خشک استفاده کرد. در اجرای نبشیهای تکیه گاهی فوقانی باید فاصلهای بین قسمت فوقانی نما و بال تحتانی نبشی وجود داشته باشد. این عایق به صورت مکانیکی و مستقل بین سازه و نما نصب میشود. قوس یا چفد یا دور، باریکهای است که بین دوپایه یا دو دیوار اجرا میشود و مانند تیر حمال (باربر) وزن طاق (سقف) را به پایهها منتقل میکند، قوسها انواع مختلفی دارند و از نظر اجرا نیز متفاوت هستند. برای سالهای متمادی یکی از دغدغه های معماران ساختمان و طراحان برجسته بهره گیری از یک نوع مصالح مقاوم و منعطف بوده که بتواند ضمن ماندگاری از ویژگی های خاص و بارزی نیز برخوردار باشد. تنوع طرح و رنگ آجر نما کد AP58 آذرخش باعث شده است که این نوع آجر برای طراحان معماری و طراحی نما ساختمان بسیار جذاب بوده و استفاده از آن در صنعت ساختمان ایران رواج زیادی داشته باشد.

برای کسانی که هر گونه نگرانی در مورد دقیقا کجا و همچنین راهنمایی در مورد چگونگی استفاده از منبع ، شما احتمالا می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید