این 5 آسان دتایل اجرای نمای خشک نکات فروش ناخالص تقریبا فوری شما را افزایش می‌دهند.

تجارت اول تنها وب سایت تخصصی در زمینه تجارت بین بنگاهی در ایران می باشد که در فضای یک بانک اطلاعاتی شامل بیش از 207.000 کسب و کار فعال در ایران به ترویج تجارت الکترونیک می پردازد. برای مشاهده اطلاعات تماس وارد سایت شوید. وب سایت خانه طرح نیز با داشتن مهندسین ارشد معماری در بحث طراحی نما همراه شما خواهند بیشتر بخوانید بود . بسیاری از ما فکر می کنیم وم داشتن یک نمای صرفا زیبا کافیست اما لازم است در کنار یک طراحی زیبا به 10 فاکتور مهم دیگر نیز توجه داشته باشیم. این آجر ها اغلب از خاک رس بر پایه ی مواد معدنی و یا سایر افزودنی ها تشکیل شده و با ملات سیمان در نماهای آجری به کار می روند. مهم ترین نکته ای که در روش اجرای نمای آجری با چسب باید در نظر داشت، انتخاب چسب است. ۱۰-از اتصال سنگها و قطعات برروی هم با چسب سنگ خودداری شود. پس از کنترل کلی و ریسمان کشی لوله ایزولاسیون را از یک سر روی بام می چسبانند سپس با چراغ حرارت دهنده درزها را با هم جوش می دهند و با خمیر روی بام را لکه گیری نموده تا امکان آزمایش آبگیری بام را میسر سازد . Da᠎ta w​as cre ated with https://behsaznama.com Con tent Genera᠎tor DE᠎MO !

متریال نمای خشک

برای ساخت بام ابتدا روی سقف بتنی را از هر گونه گچ تمیز کرده و نخست باید محل نصب ناودانها مشخص و پس از نصب نرده و یا دوره چینی با پوکه معدنی که یک نوع خاک سبک وزن است ویا از پوکه صنعتی که از ضایعات کارخانجات است را با مخلوط نمودن 5 پیمانه پوکه و1 پیمانه سیمان معمولی مخلوط با آب کروم بندیها انجام می پذپردو چنانچه پوکه در دسترس نبود میتوان از خرده های آجر یا خاککنند . تمیز کردن نما مستلزم ایجاد داربست یا پیش بینی بالابرهای مخصوص جهت شستشو است. با استفاده از این روش شما می توانید بهتر نما را نصب کنید این ظرفیت خاصی دارد و به راحتی تمیز می شود همچنین می توانید آن را در دیوار های داخلی و نمای بیرونی ساختمان انجام دهید. طراحی نمای ساختمان خود را حتما به متخصصین با صلاحیت در این امر بسپارید . فضای خالی ایجادشده بین عایق و نما خود میتواند عایق حرارتی مناسب برای ساختمان باشد. بسیاری از ساختمان ها را دیده ایم که صرفا در جهت زیباسازی نما از حجم هایی استفاده می کنند که موجب پرتی در فضای داخلی می شوند . این طراحی خاص به القای حس آرامش و پاکی در فضای آشپزخانه شما بسیار کمک می کند . This  post was g en᠎erated ᠎with https://behsaznama.com Conte nt G᠎en​er ator  DEMO !

اجرای نمای خشک آجری

همانطور که میدانید در طراحی و ساخت یک ساختمان، نمای آن بسیار حائز اهمیت است. مثلا در طراحی نمای هتل بحث توجه به نورپردازی از اهمیت بالاتری به نسبت یک آپارتمان مسی دارد ، چرا که بحث ارائه خدمات در تمام ساعت برای یک هتل وجود دارد . معمولاً نقاشهای ساختمانی باید بتوانند هر نوع رنگ را بهصورت کاملاً عالی تهیه کنند تا بعداً در دیوارهها و سقف منزل مشکلی به وجود نیاید. نقاشی یا رنگآمیزی ساختمانی به فرایندی گفته میشود که در آن با استفاده از یک رنگ به زیباسازی و تغییر رنگ دیوارهها و سقفها و رنگ درب و پنجرهها و … میپردازیم. رنگآمیزی در واقع یکی از کارهای مهم در زیباسازی ساختمانهاست. اگر کاربری مسی است ، ریز فضاهای مختلف در چه چیدمانی طراحی شده اند ؟ به طور کلی طراحی نورپردازی در شب برای ساختمان های تجاری و خدماتی به مراتب از اهمیت بالاتری به نسبت نمای ساختمان های مسی دارد .

اجرای نمای خشک

اینکه ساختمان تجاری ، اداری و یا مسی است ؟ این به آن دلیل است که به دلیل فرهنگ غنی و اصالت ما ایرانی ها اجرای این گونه نما های سنتی آرامش خاصی را برای ما تداعی خواهد کرد. وقتی رنگ پسزمینه سفید باشد ، تناژهای رنگی غنی مثل خاکستری و قهوه ای به فضا عمق میبخشند . پس از کنترل آهن کشی ها تور فلزی مخصوص بنام رابیز را با سیم های نرم آرماتوربندی به آهن کشی های سقف کاذب پیوسته می سازند در خاتمه روی آن را از یک قشر خاک و گچ به ضخامت حداقل یک سانتیمتر می پوشاننددر این صورت زیر سقف کاذب شمشه کاری می شود و سقف را برای سفید کاری و گچ بری آماده می سازند . سقف کاذب یعنی سقف دوم که در مقابل فشار ضعیف ساخته می شود و معمولا زیر طاق به وجود می آید زیرا کانال کشی ها لوله های برق و غیره از زیر سقف عبور می نماید به این منظور شاخه های فلزی از سقف به پائین ارتباط داده می شودبعد از اتمام وکنترل کلیه کانالها لوله ها وغیره با آهن های سپری یا نبشی یک سقف کاذب زیر کانالها به وجود می آورندکه آنها نیز به نوبه خود به شاخه های پائین آمده متصل می گردد.

دیدگاهتان را بنویسید