این 5 ساده اجرای نمای خشک روش‌ها فروش ناخالص تقریبا فوری شما را افزایش می‌دهند.

در این مقاله به اجرای نمای آجری که شامل سه دسته کلی زیر است، پرداخته شد. در این مقاله ، به دلیل خواص سرامیک خشک مطالعات بر روی متریال خاص سرامیک خشک پرسلانی را مطرح کرده ایم. مانند همۀ نماهای ساختمان، اسپایدر نیز مزایا و معایبی دارد که استفاده از آن را در شرایط خاص محدود میکند. استفاده درست از آجر نما در بسیاری از ساختمان ها باعث می شود تا این نما به عنوان یک نمای خاص مورد توجه قرار گیرد. به عنوان مثال، از نبشی برای زیر سازی نماهای رومی و کلاسیک که با سنگ اجرا میشود، استفاده میگردد. این نماهای آجری از مواد اولیه متفاوتی تهیه می شوند، تکنولوژی ساخت متفاوتی دارند و در نتیجه طرح، رنگ و البته خواص آن ها با یکدیگر متفاوت است. مواد اولیه آن معمولا در دسترس هستند و توان تولید آسان آن نیز وجود دارد. این سازه که معمولا از جنس استیل یا گالانیزه است، در مقابل تنشهای به وجود آمده ناشی از زلزله، باد و تغییرات دما از مقاومت و استحکام بالایی برخوردار است. نصب براکت در امتداد یکدیگر روی سازه زیرساخت. 3. امکان اجرا بر روی هرگونه قوس، گنبد و هر نوع دیوار با هر ساختاری وجود دارد. راه دوم برای شناسایی بهترین شرکت های اجرای نمای خشک، مشورت با اشخاصی است که قبلا در ساخت، نوسازی یا بازسازی و … This c on​tent w as gen er​at​ed by https://behsaznama.com Con᠎tent Gen​erat or D emover᠎sion.

همین دلیل منجر به افزایش طول عمر بنا میشود.

از لحاظ ایمنی، استفاده از متریال بومی سازی شده و منطبق با تکنولوژی حال حاضر برای طراحی بهتر محیط و همچنین سایر ویژگی ها، باعث شده است تا بسیاری از شرکت ها برای نما به دنبال نمای خشک باشند. آجرهای کرمی رنگ خالداری هستند که می­ توان به صورت یکدست و یا رندم در طراحی نمای آجری به کار برد. نقشه فاز 2 در مرحله طراحی معماری توسط مهندس طراح تهیه میشود. همین دلیل منجر به افزایش طول عمر بنا میشود. از طرف دیگر اجرای نمای ترکیبی آجر و سنگ به سرعت انجام می شود و این امر موجب کاهش هزینه ها و افزایش سرعت کار می شود ، بنابرین در کاهش هزینه های جاری بسیار موثر می باشد . به دلیل نوسان زیاد قیمت مواد اولیه، جهت اطلاع از قیمت دقیق و برآورد هزینه اجرای نمای ساختمان موردنظرتان، با کارشناسان شرکت مهندسی آنلاین سازه تماس بگیرید: 90000011 . در نماهای اسپایدر، هیچگونه سازه عمودی یا افقی بر صفحۀ شیشه دیده نمیشود. در مورد نماهای سیمانی، رابیتس نیز مورد استفاده قرار میگیرد. با توجه به اجزای نام برده، روش اجرای نما خشک با استفاده از یک سازه فلزی نگهدارنده انجام میگیرد که وظیفه اتصال پوسته به سازه و تحمل بار را بر عهده دارد.

این نوع از نما چندین دهه دوام دارد. این روش در حال حاضر در اجرای بسیاری از نماها از جمله آجر کاربرد دارد. عایق بودن جداره باعث صرفه جویی در مصرف انرژی نیز می شود. اجر بهمنی همان آجر ده سوراخ می باشد و بهترین سازندگان آجر بهمنی کارخانجات اجر اصفهان (منطقه صنعتی دولت آباد) هستند که آجر سفال ایران آجر نما بهمنی را با کیفیتی مرغوب و قیمتی بسیار مقرون به صرفه و به صورت عمده به مشتریان عزیز در سراسر ایران و حتی کشور های منطقه ارسال می نماید . از پنلهای آلومینیومی کوچک لوزی شکل، میتوان برای ایجاد افکتهای منحصر به فرد در نما استفاده کرد. استفاده از سیستم های نمای خشک با وجود مزیت هایی که دارد به دلیل استفاده از متریال های گران تر ساختمانی از قبیل آلومینیوم و استیل در تولید تجهیزات زیرسازی خود برای همه پروژه ها امکان پذیر نمی باشد. همان طوری که اشاره شد سیستم نمای خشک نسبت به نماهای سنتی مزیت های فراوانی دارد، برای همین است که در اکثر پروژه های مهم از این روش استفاده می کنند. مصالح نما، چهارچوب نگهدارنده، عایق، فضای خالی بین نما و دیواره ی اصلی و اتصالات جزو اجزای اصلی تمامی نماهای خشک می باشد.

چگونه می‌توان (انجام داد) اجرای نمای خشک در 24 ساعت یا خیلی کمتر بدون هزینه

البته لازم به ذکر است که این روش همراه با مشکلاتی می باشد که امکان دارد بعد از خشک شدن برخی از سنگ ها و نماهای سنگین جدا شوند به همین دلیل است که از این روش به خصوص در ارتفاعات بالا زیاد استفاده نمی شود . به این ترتیب ملات بندکشی ترک بر نمی دارد و به مرور زمان شاهد شوره روی سطح آجر ها نخواهیم بود. البته از دیگر مزیتهای روش اجرای نمای خشک که تأثیر زیادی بر زمان تمام شدن پروژهها دارد امکان شروع به کار نمای ساختمان با فاصله زمانی اندک از اتمام اسکلت ساختمان میباشد. بر خلاف آجرهای سنتی که تنوع زیادی نداشته و اغلب طرح و رنگ ثابت و مشخصی داشتند، اجرای نمای آجری مدرن تنوع بسیار زیادی دارد. البته طی سالهای اخیر به غیر از ملات شن و سیمان از ریل های فلزی نیز استفاده میکنند استفاده از ریل های فلزی هزینه نسبتاً زیادی برای شما به همراه دارد ولی سرعت اجرا را بالا می برد به انضمام آن که باعث یک دست شدن اجرا می گردد.

شرکت اجرای نمای خشک

هنگامی که شما این مقاله را دوست داشتید، مایل به اطلاعات بیشتری در رابطه با نما وب سایت خود باشید.

دیدگاهتان را بنویسید